ChristinaMN

Vidunder produkter

54 indlæg i dette emne

Dejlig tråd!!! :)

Elsker skønhedstips :)

Jeg sværger til produkter fra Dermalogica (kan købes på nettet og hos kosmetologer). Bruger primært deres ansigtcremer (med og uden farve, fugtspray, skrubmaske, bodyscrub, andre masker m.v.)

Som en anden zilla har anbefalet, så er Jane Iredale også et hit hos mig. Jeg bruger deres faste pudder, der er også faktor 18 i. En pudder koster knap 400 kr. men holder ca 1 år ved daglig brug. Jane Iredale kan også købes på nettet og hos kosmetologer.

De "dersens" askepot ampuler, hvad koster de og hvordan bruges de?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bruger dagligt en flydende concealer fra kanebo. Den blev købt ret spontant, og nu bliver den brugt HVER DAG. Er super god at bruge rundt om øjnene, ved pigmentforandringer og til at dække urenheder. Den er ret dyr. Tror jeg gav omkring 300 kr. Men så får man også at vide hvor frisk man ser ud. Så det er det hele værd. Har nu haft min i ca. 3 mdr. og den er stadig ikke brugt op.

Desuden vil jeg ltid vælge en flydende concealer istedet for en dæk "stift" fordi stiften ofte får huden til at se tør ud og den er heller ikke så skånsom hvis man vil bruge den i øjenområderne

post-40155-1263989032.jpg

Redigeret af senia
0

Del dette indlæg

Jeg bruger Ole Henriksen cremer, masker mm. og har fået super-fin hud efter jeg er begyndt på det!

Man skal dog huske at perfekt hud ikke kan opnås på en uge, så kom i gang med at rense huden morgen og aften allerede nu og så et par gode cremer. Det er kedeligt, men giver super resultater! Min hud er blevet meget finere end den har været i mange, mange år...

0

Del dette indlæg

Det kan være du skal opfordre alle quinderne herinde til at tage den daglige kamp op med "pleje af sig selv" ;)

For jo det er da fint og få en ansigtsbehandling... men hvis der ikke bliver gjort et "grund-arbejde" derhjemme - hjælper det jo ikke så meget ;)

Facaden skal være i orden til en god makeup :biggrin:

Så HUSK det piger.. daglig rens af ansigt... :thumbsupsmileyanim:

hvis i er ligeså dovne som mig og mange andre kvinder... så køb YSL (Yves Saint Laurent)'s Instant Pur (cleansing and tonic) - som er en makeupfjerner, ansigtsrens og tonic i én ;) Et tryk på en vatrondel.. og du kan fikse det mens du aftens-tisser ;)

post-10795-1233078294.jpg

Pris: 260 kr

Jeg har lige købt 2 af disse på Ebay (de er ellers svært nok at finde, synes jeg..) Jeg gav 250 kr. for dem begge inkl. shipping :cheerleader3: Super pris, så jeg tænkte, at jeg ligeså godt kunne købe 2!

Jeg har også prøvet den grønne primer fra Smashbox, men må sige, at jeg ikke er så imponeret. Jeg er meget rød i huden, og jeg synes ikke, at det gør den store forskel, om denne kommer under min foundation.. Ærgeligt ellers - det lød som et fantastisk produkt..

Men jeg glæder mig til at få mine YSL produkter hjem ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer