ChristinaMN

Vidunder produkter

54 posts in this topic

Hvis man ikke er god til at holde negle, (jeg selv går altid rundt med et par stykker som er flækket) Så klip dem alle helt ned ca 1-2 måneder før.. (kommer an på hvor hurtigt de vokser) så har de en pæn længde som ikke er for lang, og dagen inde og/eller på dagen, gnid dine negle i en citron.. de bliver så pæne hvide som havde man fået fransk manicure. Giv dem gerne lidt olie bagefter, evt mandelolie (som mange bruger til neglebånd)

0

Annonce ♥

Hvis man ikke er god til at holde negle, (jeg selv går altid rundt med et par stykker som er flækket) Så klip dem alle helt ned ca 1-2 måneder før.. (kommer an på hvor hurtigt de vokser) så har de en pæn længde som ikke er for lang, og dagen inde og/eller på dagen, gnid dine negle i en citron.. de bliver så pæne hvide som havde man fået fransk manicure. Giv dem gerne lidt olie bagefter, evt mandelolie (som mange bruger til neglebånd)

Ihh det var helt klart et tip jeg kunne bruge!!! Det må jeg lige have prøvet af (- Det med citronen)! :cheerleader3:

0

Jeg vil da også gerne fortælle om et af mine favoritprodukter ;).

Et must her er Photo Finish Color Correcting Foundation Primer fra Smashbox, den er bare super super fantastisk ;) Den tager min rødme i huden og gør, at jeg ser fin og jævn ud i huden i stedet for, at jeg ofte er lidt rød i kinderne ;) - kan virkelig anbefales ;)).

Knus fra Anja

0

Uha, jeg har nok også nogle ting i godteposen i kan bruge.

Nr. 1 for os brude er Askepot ampul, til selve dagen. Den glatter huden ud og får makeuppen til at holde i optil 12timer alt efter mærke. (tro mig det virker!)

Som andre har skrevet ang blødhed på kroppen med kaffegrums, så glem ikke fusserne og hænderne, til begge kan man også bruge en fodeksfolierings creme, den er suveræn til hænderne også. Brug evt en fed babycreme efter i har skrubbet hænder samt fødder godt og pak så hænderne/fødderne ind i plastikposer og put en ulden sok uden over, det giver huden mulighed for at suge alt til sig. Man kan enten sove med det eller også lade det være i minimum en times tid.

Gode hjemmelavede fugtigheds masker er: bananmos og avokadomos.

Små tricks:

Pluk aldrig øjenbryn samme dag som brylluppet, man bliver rød og hæver let op. Det bedste er en til to dage før.

Brug evt solcreme som dagcreme da der oftest er optil 50% mere fugtighed i end i en alm dagcreme.

Agurker på øjnene hvis de er hævede eller røde. (selvfølgelig er øjendråberne også gode, men agurk er naturligt)

0

Annonce ♥

Det kan være du skal opfordre alle quinderne herinde til at tage den daglige kamp op med "pleje af sig selv" ;)

For jo det er da fint og få en ansigtsbehandling... men hvis der ikke bliver gjort et "grund-arbejde" derhjemme - hjælper det jo ikke så meget ;)

Facaden skal være i orden til en god makeup :)

Så HUSK det piger.. daglig rens af ansigt... :cheerleader3:

hvis i er ligeså dovne som mig og mange andre kvinder... så køb YSL (Yves Saint Laurent)'s Instant Pur (cleansing and tonic) - som er en makeupfjerner, ansigtsrens og tonic i én ;) Et tryk på en vatrondel.. og du kan fikse det mens du aftens-tisser ;)

post-10795-1233078294.jpg

Pris: 260 kr

Makeupfjerner skriver du? Vil det sige den både kan tage pudder, læbestift og øjenmakeup af??? Det lyder skuda smart

0

Kaffegrums kan også bruges på resten af kroppen sammen med olie og honning. Rør det hele sammen og skrub hele kroppen inden badet.. Kaffegrumsen fjerner de døde hudceller og oilen og honningen blødgør huden.. Det gi'r virkelig babyhud.. SKØNT :cheerleader3:

Ih har glemt at skrive, men prøvede det for noget tid siden, det var super skønt. altså bagefter :)

0

Annonce ♥

Et must her er Photo Finish Color Correcting Foundation Primer fra Smashbox, den er bare super super fantastisk ;) Den tager min rødme i huden og gør, at jeg ser fin og jævn ud i huden i stedet for, at jeg ofte er lidt rød i kinderne ;) - kan virkelig anbefales ;)).

Knus fra Anja

Det er bare verdens bedste produkt :cheerleader3::):) ( syntes jeg ihvertfald :) )

0

Knus fra Anja

Det er bare verdens bedste produkt :):):) ( syntes jeg ihvertfald :kiss: )

Jamen jeg kunne ikke være mere enig, hihi :cheerleader3:

0

Knus fra Anja

Det er bare verdens bedste produkt :):):kiss: ( syntes jeg ihvertfald :) )

Jamen jeg kunne ikke være mere enig, hihi :cheerleader3:

:) - og som en sidegevinst er den suværen til at fjerne begyndende bumser med ( ihvertfald på min hud) :griner:-

0

Nææææ... så må det være mig der skal nævne:

Elizabeth Arden - Eight hour cream

Den virker bare på alt:

Tør hud/læber

Soleksem/skoldning/rød hud

Jeg har også brugt den som en slags maske til natten-og vågnet med lækker blød hud.

Den har en lidt speciel konsistens - lidt vaseline-agtig.

Kan bl.a købes i Matas til 265 kr for 50 ml.

Kunne ikke være mere enig! Den er simpelthen fantastisk :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jeg vil da også gerne fortælle om et af mine favoritprodukter ;) .

Et must her er Photo Finish Color Correcting Foundation Primer fra Smashbox, den er bare super super fantastisk ;) Den tager min rødme i huden og gør, at jeg ser fin og jævn ud i huden i stedet for, at jeg ofte er lidt rød i kinderne ;) - kan virkelig anbefales ;) ).

Knus fra Anja

Helt sikkert...det er et absolut "Must have"....den er fantastisk!!!!! :cheerleader3:

0

Uhhh der er mange lækre ting, der kan anbefales! :cheerleader3:

Her kommer et par stykker:

-Photo finish fra Smashbox (som nævnt tidligere)

-Askepot-ampuller fra Guirlan

-Mineral make-up fra i.d. , Youngblood eller Jane Iredale (lægger sig så meget flottere på huden end andet makeup!)

-Den "brune" hårkur fra Redken

-Biosilk (silkedråber til håret)

-MD formulations (effektive produkter mod hudproblemer og hudældning)

-Jurlique (lækker økologisk hudpleje)

Det var lige hvad jeg kunne komme på i denne omgang! :cheerleader3:

0

Hej

Har spørgsmål omkring Smashbox Photo Finish Color Correcting Foundation Primer.

Der var en, der nævnte, at den også var god til uren hud. Jeg har lidt uren hud efter jeg holdte med at tage p-piller, som desværre også har skabt nogle ar.

Hvilken farve anvender man, hvis man har tendens til uren hud?

Er der nogen, der ved det?

0

Halløjsa.

Kan se i er rigtig mange der nævner primeren fra smashbox og har vildt meget lyst til at prøve den. Er dog lidt nervøs fordi jeg for ca 14 dage siden prøvede en primer fra clinique, den er grøn således at den mindsker evt. rødmen i huden. Perfekt tænker jeg og prøver produktet for at se effekten så jeg ikke skal sidde med rystende brude fingre første gang jeg skal bruge den.

Resultat: Jeg vågner næste dag (har naturligvis renset min hud inden sengetid) med udslæt i hele ansigtet og ødemer fra kindbenet og op under øjnene, jeg lignede et monster og det kløede som ind i h......

Såå er der nogen der har erfaring med smashbox vs clinique?? Der er kun 3 uger til brylluppet og jeg tør helt ærligt ikke risikere at skulle dukke op og ligne en spæreballon med røde hunde :) men vil jo gerne se fabulous ud med lækker hud.

Kh Gitte

0

Annonce ♥

Halløjsa.

Kan se i er rigtig mange der nævner primeren fra smashbox og har vildt meget lyst til at prøve den. Er dog lidt nervøs fordi jeg for ca 14 dage siden prøvede en primer fra clinique, den er grøn således at den mindsker evt. rødmen i huden. Perfekt tænker jeg og prøver produktet for at se effekten så jeg ikke skal sidde med rystende brude fingre første gang jeg skal bruge den.

Resultat: Jeg vågner næste dag (har naturligvis renset min hud inden sengetid) med udslæt i hele ansigtet og ødemer fra kindbenet og op under øjnene, jeg lignede et monster og det kløede som ind i h......

Såå er der nogen der har erfaring med smashbox vs clinique?? Der er kun 3 uger til brylluppet og jeg tør helt ærligt ikke risikere at skulle dukke op og ligne en spæreballon med røde hunde :thumbsupsmileyanim: men vil jo gerne se fabulous ud med lækker hud.

Kh Gitte

Har ikke erfaring med primeren fra smashbox, men er ret glad for den fra Youngblood, som også skulle være af næsten helt naturlige stoffer (kun næsten, fordi der vistnok er ca. 3% andre stoffer i).

Men kunne du ikke prøve en lille smule primer et andet sted på kroppen? Og du kan nok stjæle dig til en lille prøveklat i en af butikkerne, så du ikke behøver at købe en helt ny, for at finde ud af om den dur eller ej.

Held og lykke,

Mia

0

Knus fra Anja

Det lyder som et fantastisk produkt! Jeg lider meget af rødmen i kinderne, så det vil jeg da gerne prøve. Men kan det købes i en butik herhjemme, eller bestiller i over nettet? Jeg synes kun jeg kan finde primeren på smashbox.dk, og ikke selve foundationen..

Jeg ville også gerne prøve YSL alt-i-en-vindunderproduktet - det kunne jo være smart, hvis man kunne finde et sted (enten fysisk eller på nettet) som forhandler begge dele. Men jeg kan ikke? Kan i?

Jeg skal i øvrigt til London i september, kender i til en superbutik (i stil med Sephora), hvor man shopper make-up, hudpleje mv?

På forhånd tak :biggrin:

0

Mer' vidunderproduktdeling!

Origins Clear Improvement maske - til hjemmepleje af hud, der gør lidt af det hele.

Jeg har hyper sensitiv hud, der laver bumser, bliver tør, bliver fedtet og laver udslæt hid did og alle vegne, og for mig er det et lille mirakel hver gang jeg giver mig selv 15 min i selskab med masken.

Min hud bliver synligt mere klar og frisk at se på - den fjerne ikke alt, men den giver det hele et skub i den rigtige retning.

Jeg plejer at give omking 195 kr. for en tube i Matas, og så holder den også mellem 3 og 6 mdr.

org_767G02_tall_med.jpg

0

Annonce ♥

Hvis man har tydelige porer i ansigtet (fx. på næsen), kan jeg anbefale "Pore Minimizer".

Jeg har både een fra The Body Shop og een fra Clinique.

Huden skal naturligvis være renset før man giver sig i kast med at "lukke porerne".

Kan ikke lige huske priser, men de har virkelig gjort underværker for min næse :thumbsupsmileyanim:)

0

:denmarkflag: Jeg bruger den nye serie fra MONNÈLL som er baseret på masser af kakao og andre naturlige lækkerier som gør underværker for huden. Den kommer helt i dybden og efterlader huden silkeblød og med masser af udstråling. Jeg er helt vild med deres anti wrinkle creme som indeholder naturlig botox og jeg kunne se forskel efter bare en uges brug :biggrin: Priserne er til 40% under detail da de kun sælges igennem forhandler på hjemmesiden www.monnell.com de sender varen sammen med faktura. Jeg har altid haft en meget rød og urolig hage med tendens til bumser den er blevet så fin og alle produkterne er foambaseret så meget drøje i brug da det trænger nemmere ind i huden.
0

Jeg er uddannet Makeupartist, og det produkt jeg klart kan anbefale som nr. 1 - det er YOUNGBLOOD mineral Foundation (den løse), de fleste kan bruge farven Honey (og evt. Tawnee hvis man er lidt mørkere i huden) :)

Det er en løs foundationpulver (ligner en pudder), men den dækker men ser stadig naturlig ud... den kan endda dække acne og ar derfra uden at se makeuppet ud ;) Den skal masseres ind i huden med et fast pudderbørste.. husk ikke at have for meget creme på og kun tage lidt pudder ad gangen ;)

Pudderfoundationen koster 375 kr i Magasin, men er ALLE pengene værd.. den holderi laaaang tid og den beroliger og plejer huden ;)

Den er så ren at man kan sove med den på :)

DEN KAN OGSÅ KØBES HER:

http://www.lookdeluxe.dk/shop/foundation-95c1.html

post-39686-1262630263.jpg

0

Skønt med så mange gode tips :)

Jeg har fået fjernet en tatovering lige over brystet, men den kan stadig ses en smule. Er der nogen, der kan anbefale en god dækcreme til den slags? Det skal være en, der ikke smitter af, da kjolen kommer rimelig tæt på!

0