Guest MiaSJ

Vores sommerbryllup - 27-06-09

465 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kjole 2 - fra 2. prøvning af den

Fik vi ikke fotograferet 2. gang. Selvom den var et nr. mindre end første gang duede den ikke.

----------------------

Kjole 1 - fra 3. og endelige prøvning af MIN KJOLE!!!!!!!!

Med det sorte bælte og det endelige slør

post-36217-1238662947.jpg

Bagfra

post-36217-1238662962.jpg

Der kommer mere ;-)

Redigeret af MiaSJ
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhhh hvor er du bare skøn... :biggrin: Rigtig flot kjole, den klæder dig enormt meget..

og det sorte bælte (hehe, haai ya) giver virkelig lige kjolen et ekstra pift.. :bearhug:

Waw waw waw.. :thumbsupsmileyanim:

Jeg har tænkt at sætte fersken farvet snor ind i snøren bagpå istedet for det der passer til...

MEN ved ikke om det bliver pænt.. skal prøves d. 27. juli hvor jeg skal have tilrettet min kjole.. Ihhh :bearhug:

Men WAW, den kjole klæder dig.. Tue bliver da helt rørt når han ser dig den dag... :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::biggrin: WAAAUUUWWW :bearhug::bearhug:

Det er bare en vidunderlig kjole til dig, alene på dit smil kan man fornemme - her er en mavefornemmelse, der siger spar 2

Stort tillykke med dit kjolevalg, og fed detalje med bånd og taske i sort - me like :griner:-

Og huuuuuunn er så smuk og vidunderlig ser hun ud (lettere omskrevet kendt sang ) :heart:

Knus herfra

0

Del dette indlæg

Kjole 1 - fra 2. prøvning af den

Kjolen i et nr. mindre - se nu begynder det at ligne noget :cheerleader3:

post-36217-1238662773.jpg

flere om lidt...

Hold da helt ferie hvor ser du lykkelig ud....er bare total vidunderlig at sitte og kigge på dig....

underskøn kjole :thumbsupsmileyanim:

Ihhhh hvor er du bare skøn... :cheerleader3: Rigtig flot kjole, den klæder dig enormt meget..

og det sorte bælte (hehe, haai ya) giver virkelig lige kjolen et ekstra pift.. :cheerleader3:

Waw waw waw.. :biggrin:

Jeg har tænkt at sætte fersken farvet snor ind i snøren bagpå istedet for det der passer til...

MEN ved ikke om det bliver pænt.. skal prøves d. 27. juli hvor jeg skal have tilrettet min kjole.. Ihhh :(

Men WAW, den kjole klæder dig.. Tue bliver da helt rørt når han ser dig den dag... :pokey:

:bearhug::bearhug: WAAAUUUWWW :griner:-:heart:

Det er bare en vidunderlig kjole til dig, alene på dit smil kan man fornemme - her er en mavefornemmelse, der siger spar 2

Stort tillykke med dit kjolevalg, og fed detalje med bånd og taske i sort - me like :cheerleader3:

Og huuuuuunn er så smuk og vidunderlig ser hun ud (lettere omskrevet kendt sang ) :cheerleader3:

Knus herfra

Wow!! Hvor er det bare et godt valg af kjole, især når man ser dine øjne, er sikker på at det er KJOLEN !! :balloons:

TAAAK hvor er I bare søde. Bliver helt rørt!!!

TAK TAK TAK herfra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Wauw nogle flotte kjoler!

Men den valgte er da helt sikkert den rigtige... det er man da slet ikke i tvivl om når man ser dit glade ansigt! :thumbsupsmileyanim:

Supersmuk kjole du har valgt :biggrin: Det sorte bånd er meget meget flot til dig :bearhug::bearhug:

Nøjjj hvor jeg glæder mig til det er mig der skal prøve kjoler.... :griner:-

Tak piger - hvor er I søde!!

0

Del dette indlæg

Du ser smuk ud i den kjole og jeg kan godt lide alle detajlerne, den klær dig bare så godt. Det sorte gør den lidt ekstra fræk på den gode måde.

Jeg skal ind og prøve i lilly den 20 april og glæder mig nu helt vildt .. Jeg er jo lidt nysgerrig om hvad du måtte af med kan du ikke sende en pm hvis du ikke ønsker det kommer frem..

Kh

Anette

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer