Guest MiaSJ

Vores sommerbryllup - 27-06-09

465 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Mange gange tillykke med mærkedagen :thumbsupsmileyanim: Og med valget af bil!! Fantastisk..

Og sikke en dejlig polterabend dine veninder havde arrangeret! Jeg må indrømme, at jeg synes mange af polter-beretningerne herinde er meget rørende. Der er mange piger, som har nogle fantastiske veninder :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange gange tillykke med mærkedagen :thumbsupsmileyanim: Og med valget af bil!! Fantastisk..

Og sikke en dejlig polterabend dine veninder havde arrangeret! Jeg må indrømme, at jeg synes mange af polter-beretningerne herinde er meget rørende. Der er mange piger, som har nogle fantastiske veninder :cheerleader3:

Ja hvor har du ret - der findes så mange vidunderlige piger/veninder i denne verden! SKØNT :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så har jeg lige været lidt væk igen! Og når man så vender tilbage, ja så er alle dem jeg har "fulgtes" med nærmest blevet gift! STORT TILLYKKE TIL JER ALLE!!!!

:)

------------------------------------------------------

PRØVEFOTOGRAFERING

Vi har været til prøvefotografering. Åhh håber sådan det bliver godt vejr (i hvert tilfælde ikke regn), for WOW nogle billeder vi kan få!!

Vi skal gå en lille tur på Fredericia vold. Først er der den smukkeste sti langs en sø. Der vil vi tage nogle "gå-billeder". Samme sted er der hængt nogle fine gynger op i meget høje træer. Der vil vi tage nogle lidt sjove billeder, hvor vi skubber hinanden, og også nogle søde nogle. Så kommer vi til en smuk hvid bro, som ligger gemt inde imellem store flotte gamle træer. Broen er helt vidunderlig placeret og med vand overalt naturligvis. Her skal vi have taget portrætter og enkeltbilleder. Og her skal jeg også bruge min paraply :)

Herefter kommer der nogle områder med højt "græs". Der skal vi ind og stå og have taget nogle portrætter. Endelig er der en brostenssti, som fører over til Det gamle Vagthus/Det hvide Vandtårn, hvor alle gæsterne er. Her skal vi fotograferes ved kanonerne, Vagthuset, Vandtårnet og inde i byporten.

Så... Godt vejr - og det bliver helt fantastisk!!!

I tilfælde af skybrud eller bare rigtig øvvejr - så kan vi tage ud på Tues arbejde, som er kåret til en helt speciel bygning i Danmark. De har bl.a. bassiner med flotte træer og masser af smukt kunst indendørs. Ligesom de har masser af glaspartier ved store trapper. Så går det hele galt, så må vi derud.

Men KRYDS fingre!!! :cheerleader3:

Redigeret af MiaSJ
0

Del dette indlæg

Har snakket med feststedet

Vi har fået aftalt bordopstillingen, maden, bordpynten og diverse andet.

De er bare SÅ søde og alt kan bare lade sig gøre! Skønt!

Vi fik bestilt lillae storblomstrede roser til bordene. Der skal være ca. 4 i små glasvaser på hvert bord og så skal der strøes rosenblade rundt om lysene på bordet.

Det bliver meget enkelt - lige efter vores smag!

0

Del dette indlæg

Hvad er planen i denne uge!!

Mandag: Lave det sidste pynt færdigt

Tirsdag: Til byen med Tue (som nu er på barsel - skøøønt). Købe sko til ham, bestille brudebuket/knaphulsblomster

Præsten kommer om aftenen. Aftale alt vedr. vielsen

Onsdag: Hente min kjole sammen med min mor - weeee.

Torsdag: Hente Tues ring (den var for lille - så nu er der lavet en ny)

Fredag:

Lørdag: Tue på polterabend ;)

------------------------------------------------------------

Datoer:

17. juni: Frisør kl. 9.00 (håret skal farves)

21. juni: Min veninde kommer og lærer os at danse brudevals

24. juni: Have lavet mine negle ved naboen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal have vores søn med!!

Ja det var godt nok ikke ligefrem meningen! MEN... han er virkelig kommet i seperationsangstperioden! Han er glad for at være ved hvem som helst, uanset om han kender dem eller ej - hvis bare han kan se sin mor, far el. mormor i nærheden. Nu har vi prøvet at få ham passet hos naboen nogle gange, og det går bare ikke. Ikke engang farmor og farfar kan passe ham. Så nu er planen at min bedste venindes lillesøster (som jeg også er veninde med), kommer med hele dagen og så skal tage sig af ham. Hvis han så bliver meget ked el. utilpas, ja så kan han jo lige komme over til os el. i hvert fald se vi er der. Kl. ca. 18.30/19 så skal han sove, og det passer sikkert fint med at forretten er færdig. Så kan han lige få lidt mad ved mig og så kan veninden gå en god tur med ham. Så skulle der gerne være "ro" til ca. 4.00.

Håber det går. Men vi er jo forældre først og fremmest!

Lige et billede af den lille familie:

post-36217-1244439358.jpg

0

Del dette indlæg

Det lyder som om, du har haft en super polter - dejligt.

Og lækkert valg med bilen, må jeg sige. Tillykke med det :)

Det bliver selvfølgelig rigtigt godt vejr på jeres bryllupsdag - om ikke mindre end 3 uger.

0

Del dette indlæg

Hej Mia...

Det er ikke lykkes mig at finde klokkerne desværre.

SKøn familie og ja det helt rigtige valg når han har det sådan jeres lille mand.

Så er det lige om snart den store dag...åh bare det var mig.

Bare helt oki - jeg leder videre .oO(har måske en aneeelse travlt ;) )

Bare vent - tiden går rigtig hurtigt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder som om, du har haft en super polter - dejligt.

Og lækkert valg med bilen, må jeg sige. Tillykke med det :)

Det bliver selvfølgelig rigtigt godt vejr på jeres bryllupsdag - om ikke mindre end 3 uger.

Du kan tro den var skøn :)

Jaaa håber håber håber vejret bliver skønt også :)

Sikke en dag I havde - glæder mig vildt til min :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hold da op en masse ting, du har fået styr på! Der er jo bare styr på det hele :)

Det er da super smart med en prøvefotografering - er det alm. praksis fra fotografernes side? Jeg krydser alt hvad jeg kan på selve dagen :)

Og jeres søn ser da bare bedårende ud, også selv han lider af separationsangst ;)

Glæder mig til at følge de sidste uger.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hold da op en masse ting, du har fået styr på! Der er jo bare styr på det hele :)

Det er da super smart med en prøvefotografering - er det alm. praksis fra fotografernes side? Jeg krydser alt hvad jeg kan på selve dagen :)

Og jeres søn ser da bare bedårende ud, også selv han lider af separationsangst ;)

Glæder mig til at følge de sidste uger.. :cheerleader3:

Jeg ved ikke om det er alm. praksis - men da det er vores bedste ven, der skal fotografere os så gjorde vi en hyggelig dag ud af det med børn og klapvogne og så ud i det forrygende vejr (2. pinsedag).

Vi er i hvert fald glade for det nu, for så ved vi hvor vi skal hen af og hvad vi skal gøre. Så går det lidt hurtigere den dag.

Og August - er super bedårende - et evigt glad barn, og netop derfor holder vi ikke ud at han skal skrige et helt døgn :) .

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer