karenv

Bryllupsdag i morgen

30 indlæg i dette emne

Ready to face the enemy?

Are we?

Yes!

Excellent!

Spring is here and the sky is so very blue.

birds all sing as if they knew,

today's the day we'll say, "I do,"

and we'll never be lonely anymore.

Because we're goin' to the chapel

and we're gonna get married,

goin' to the chapel

gee, I really love you

goin' to the chapel of love.

På sæt og vis burde jeg ikke have tid til at sidde her og klapre med carporten, men ved et sammenfald af hjælp og god planlægning, har jeg fuldstændig styr på ALT!

I morgen løber det hele af stablen - 139 dages planlægning og fjollede ideer, hvoraf nogle nye kom til og gamle kuldkastedes så sent som i eftermiddags.

For eksempel blomster på bordene: Havde jeg vilde planer om mine lave zinkfade med alverdens ting i? Nemlig.

Og hvad blev det så til?

Jeg lånte 8 slanke sølvvaser af kokken - antikke fra hendes barndomshjem. I dem har jeg sat 3 slags forskellige rosa roser og olivengrene... roserne er både fuldt udsprugne og i knop.

Servietter til kagen? Havde indkøbt lyserøde ditto i Str. Grene, men her til eftermiddag skulle jeg købe morgengave til gemalen, og kom forbi en butik, der handler med dims fra Sia. Det brudepar, som er på billedet forneden, fandt jeg på servietter. 29,- for 20 og lur mig, om jeg fluks købte to pakker.

Og sådan kunne jeg blive ved...

Men nu sidder jeg, med nylakerede negle, og prøver at få så meget ro på som muligt. Det er underligt at tænke på, at i morgen er mit liv nøjagtigt det samme som idag - bare med den twist, at nu er jeg lovformeligt bundet til et andet menneske. Og med stor glæde.

Vi har, midt i bryllupsræset, snakket mange store ting - ikke igennem, men pillet i overfladen: Hvorfor gør vi det her? Og med hvilke bagtanker?

Hvad er det ved voers forhold, der gør, at vi tror på det? Og hvorfor udgør vi det makkerpar, som vi gør?

Har vi en kærlighedspagt eller en venskabspagt?

Eller en ikke-angrebspagt? :)

Jeg skal ikke komme med svarene på vores debatter, men blot opfordre til, at I i en stille stund snakker lidt om de store og små ting. Det er guld værd her og har givet en dybere forståelse af os selv og hinanden.

det var faktisk interessant at finde ud af, at vi opfatter hinanden som et godt team - at vi bringer det bedste og det værste op i hinanden og gør hinanden bedre. Vi er gode hver for sig, men stærke sammen.

I morgen, når min far kører mig i kirke, skal jeg sætte soundtracket til 4 bryllupper og en begravelse på CD-afspilleren og spille Elton Johns udgave af Chapel of Love. Og jeg skal grine og skråle hele vejen i mit sind, mens jeg udenpå nok vil være meget bleg, meget stille og nok lidt grådkvalt.

Og det er okay.

Inden jeg slutter, vil jeg her sende en bøn til Universet med tak for hjælpen for de overståede forberedelser og tillige en stille bøn om at også morgendagen må give mig ro og styrke til at nyde den dejlgste dag i mit liv.

Knus til jer alle og have en dejlig dag og weekend i morgen.

Tillykke til alle medbrude og må I alle se revolutionens glorværdige morgenrøde på denne arbejdernes kampdag! :lol:

-HAHA- KarenV

post-7-1083353816.jpg

Redigeret af karenv
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha uha. Jeg fik jo en kæmpeklump i halsen.

Uha du satter en masse tanker igang. Dog er det kun

positvive. Hvad kan man andet med dit meget sprudlende humør

og dejlig humoristiske måde. -HAHA-

Jeg har fået smilet frem mange gange, når du har været "på".

Jeg er sikker på, at du er en meget varm og positiv pige, som din kommende

vil have meget glæde af.

Rigtig mange gange tillykke med hinanden imorgen.

Håber vi får et resume fra dig, når du har nydt dine hvedebrødsdage.

Knus

Betina

0

Del dette indlæg

Kære KarenV,

Jeg håber i får den skønneste dag med sol og glæde og lys. Og jeg glæder mig sådan til at se din kjole og hele dit udstyr :-)

(seneste nyt om min kjole: den skulle være afsendt med luftpost fra Frankrig i dag og ankomme til butikken på mandag, så tirsdag aften er jeg forhåbentlig til tilretning....)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Karen!

Et STORT HeldOgLykkeKram til dig fra mig af!! Jeg sidder selv i samme situation om præcis en uge (UHA UHA), så jeg genkender mange af sine spekulationer.

Men det kommer nu nok til at gå godt altsammen. Væk er alle de søvnløse nætter - dagen skal bare NYDES! Håber du kan skubbe trætheden og bekymringerne væk!

SUPER DUPER KRAM :sugekop:

arno/Mette

0

Del dette indlæg

Hej Karenv

Jeg vil ønske for dig at I begge får jeres livs bedste dag, at det hele må gå som du har ønsket og olanlagt det. Det har været en stor fornøjelse at følge dine forberedelser herinde på bryllupsklar. Dejligt at lære dig at kende, og vi håber dælme du hænger på efter vielsen. :bamsekram:

Jeg håber at alt bliver som det skal være for jer to -HAHA-

0

Del dette indlæg

Godaften Karen

Gad vide om du er gået til ro nu?

Måske ligger du i den dybeste skønhedssøvn, måske løber du frem og tilbage mellem soveværelse og et andet lille rum -HAHA- , måske ligger du og vender og drejer dig i sengen....

Under alle omstændigheder ønsker jeg dig en god nat, denne din sidste nat som ugift :)

Jeg håber for dig og din snartmand at i får en dejlig dag i morgen, husk at stoppe op og suge til dig!

Mange tanker

JJ

0

Del dette indlæg

Kære Karen...

Ja nu håber jeg virkelig du ligger og nyder natten og får sovet dejligt inden den store dag... vil bare lige sige at jeg tænker på dig, og håber at du vil kunne nyde dagen helt og fuldt.... DET ER FANTASTISK...

Glæder mig til at høre og se om det hele... og håber at du ik smutter fra os bagefter.... men det ville Karen med ben i næsen nok næppe gøre..

Med ønsket om en minderig og lykkelig dag, hvor alle frustrationer og gryder der koger over må forsvinde helt i lykken og suset...

Kæmpe knus Dyv

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Karen

Du skriver bare så fantastisk, at jeg nu sidder men en stor klump i halsen. Du skal have en stor tak for, at du tilfældigtvis nævner Chapel of love, som man jo godt kan sige er en meget velegnet sang til en dag som i dag. Den kommer vi nok til at høre ved vores bryllup d. 29. maj - det bliver dog med Bette Midler, men hvad gør det.

I må have en fantastisk dag med hinanden, og jeg håber, at I husker at nyde dagen.

Mange kærlige tanker

Mette :heppe:

0

Del dette indlæg

Kære Karen.

Ja, lige nu er du midt i den store dag. Dagen vil desværre gå alt for hurtig, men I vil aldrig glemme den. gammelnisse

Jeg håber at i begge får en uforglemmelig dag. :)

Jeg glæder mig til at du skriver om JERES dag og selvfølgelig til at se billeder. :mellow:

Kæmpe :bamsekram: fra majer.

-HAHA- :heppe: :) :heppe: :lol: :heppe: :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Karen V

det er i dag det ske

lige nu, du står som brud

yndig, i dit store skrud

Husk dit nye navn at bruge

Nu må du tituleres Frue

held og lykke på din vej

vil jeg bare ønske dig.

-HAHA-:):lol:

Paradis

:balloon:

0

Del dette indlæg

Et kæmpe stort tillykke fra mig og jeg håber virkelig at du får en vidunderlig dag sammen med din MAND. Håber ligesom de andre at du ikke forlader os her på bryllupsklar - det er jo ikke det samme unden dine velskrevende bemærkninger.

Glæder mig til at høre alt fra din store dag!!

Henriette :bamsekram:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke, tillykke, tillykke.

Karen, du er stor! Jeg bliver fuldstaændig opslugt af din måde at skrive på. Og hvor har du dog ret....

Du sidder sikkert i skrivende stund og smiler, griner - eller måske fælder en lille tåre? - omgivet af manden i dit liv, og en kreds af betydningsfulde personer. Håber I har det godt.

Må solen skinne på jeres ægteskabelige vej.

Mange tanker, Linse

0

Del dette indlæg

Hej Karen.

Først lige et STORT tillykke med Jeres bryllupsdag, som jo er godt igang lige nu - sidder lige og sender dig en kærlig tænke med et stort kram -HAHA-

Karen, jeg glæder mig allerede til at høre alt om brylluppet, se billeder af dig i din smukke kjole, af bordpynten og dekorationerne, høre hvordan dagen er gået og og og...... :)

Som mange andre, håber jeg også du bliver på siderne hos os - må indrømme, at jeg savner vores samtaler i samlltalk, håber vi kan få lidt gang i den igen ;)

Endnu engang et STORT tillykke herfra til dig og din mand fool

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Karen!!

Ja nu er det cirka på dette tidspunkt hvor I er færdige med maden og måske er i gang med brudevalsen??

Jeg håber sådan at jeres dag indtil videre har været pragtfuld. jeg var dog lidt bekymret for jer i morges da det begyndte at smådryppe, men jeg sagde staks til vejrguderne at det kunne de godt stoppe, når du skulle giftes i dag fool

Jeg håber at du har den mest vidunderlige dag i dit liv og så glæder jeg mig vildt til at høre alt om den på torsdag når vi endelig mødes!!!

Store knuser og krammer :bamsekram:

Pernille

0

Del dette indlæg

Godmorgen Fru Karen......HJERTELIG TILLYKKE -HAHA-:)

Hvor er det dejligt at det var i går og ikke i dag hva´? (jeg tænker på vejret.. :lol: )

Hvordan gik det...., hvordan gik det...., hvordan gik det....????????

FORTÆL FORTÆL!!!

Uhh....jeg glæder mig mig til at læse og kigge med.........

endnu engang tillykke....jeg håber i havde en fortryllende dag.... :dragon:

:bamsekram: maria

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer