Guest

Mine invitationer og bordkort

10 indlæg i dette emne

Så er jeg færdig med mine invitationer og bordkortene er gjort klar så de kun mangler navne., så jeg vil da lige vise dem frem herinde :thumbsupsmileyanim: Jeg fik lavet dem i går sammen med et par veninder. Det var så dejligt at jeg havde dem for jeg er bare overhovedet ikke kreativ og aner ikke hvordan man laver sådan nogle ting. Det gjorde de tilgengæld og vi havde en smadder hyggelig dag/aften/nat sammen.

Bordkortene - Jeg er i tvivl om der skal sløjfe på eller ej. Jeg har også overvejet om vi måske skal lave sløjfe til kvinderne og uden til mændene. Hvad synes I?

post-34566-1233525258.jpg

Invitationerne

post-34566-1233525265.jpg post-34566-1233525275.jpg

Redigeret af loneb
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor ser det godt ud Lone :thumbsupsmileyanim:

Af de to bordkort er jeg mest til det den sløjfe, men det kan godt være placeringen. Ville måske nok selv prøve hvordan det vil se ud med en lille sløjfe i øverste højre hjørne, men altså bare et forslag.

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Tak alle sammen :thumbsupsmileyanim:

Rigtig fin indbydelse :fløjt:

Jeg er mest til enkle bordkort, så jeg stemmer for bordkort uden sløjfe :boohoo:

Det gør jeg også :td:

Det gør jeg også... Må jeg være så fræk at spørge, hvordan I lavede dem? Er det rispapir, eller?

Det må du godt :)

Jeg ved ikke hvad papirtyperne hedder, men det grønne papir er noget tyndt noget som er en smule gennemsigtigt...jeg tror ikke det er rispapir. Hjerterne der er på både invitationerne og bordkortene er et stempel vi købte i Panduros, hvor vi købte noget sølvfarve til på en "pude". Papiret vi brugte indeni er noget som minder om alm. printerpapir men som er en smule tykkere.

Ved ikke om det hjalp på nogen måde :blush: det er mine veninder der har valgt materialet - jeg har kun valgt farverne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer