Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,755 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg synes godt nok at den er smuk din Lilly... Jeg skal til Aalborg torsdag, måske jeg må komme ud (evt. med min far på slæb) og se den...?

Har kjolen hjemme nu, snart har jeg de rigtige mål på det slør vi skrev om :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er stort set færdig med denne her smukke hårblonde - eller jeg synes i hvert fald den er smuk. Den kan placeres som man vil, men jeg elsker jo det der lidt fremme ved hårgrænsen - et tosset dårligt billede, der forhåbentlig viser bare lidt hvor smuk den er

post-36326-0-19929900-1340042953.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej, slet ikke... Jeg har bare haft nogle sene nætter. Jeg synes jeg når så lidt i forhold til fx Sanne. Hun har så mange nye ting hele tiden, at jeg tror hun er overmenneske :kiss:

uha nej, slet ikke:-) Du laver så flotte ting!!! synes dine blondeting er super skønne og romantiske. Jeg har bare generelt altid liiidt travlt. har det nok bedst, når jeg arbejder lidt uden for min komfortzone. :hug: og du har VIRKELIG street credit herinde, det kan ikke købes for penge

hvornår skulle du forresten gå live i USA?

0

Del dette indlæg

Vi har kun haft en pige hjemme i dag (de 2 andre sover ved faster) og hold op hvor har man TOSSET meget tid. Så tror at en del af forklaringen med lidt tid til blomster og bling er 3 små børn (og selvfølgelig et arbejde)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Woow. Den er virkelig smuk. Jeg er selv gået igang med at lave mit første rigtige hårpynt, som er til min søster, når hun skal gå med mine børn op af kirkegulvet. Men kan jo så ikke rigtigt sammenlignet med det du laver. Hvad bruger du på den der, til at sætte den fast i håret?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer