Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,745 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har på min facebook side linket til en konkurrence ved Tina Hjelm. præmien er et photoshoot med Heidi og hårsmykke fra mig.

Man deltager ved gennem en applikation, der fungerer sådan at den giver en lodder udfra om man kan lide facebooksider eller tweeter om konkurrencen. Man kan vist få op til 8 lodder i konkurrencen.

Grunden til at det foregår sådan, er at man på Facebook kun må lave konkurrencer via 3. parts applikationer. (så langt de fleste konkurrencer der er egentlig mod reglerne).

Nå, men jeg håber at I har lyst til at deltage, eller i hvert fald klikke forbi Heidis side og se hendes flotte billeder.

KLIK KLIK http://www.hjelmphotodesign.com/blog/sa-er-der-endelig-tid-til-arets-konkurrence-vaer-med-i-konkurrencen-om-at-vinde-harpynt-fra-sobridelicious-og-bryllupspar-portraetter-fra-hjelmphotodesign-bryllupsfotograf-danmark/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+HjelmPhotoDesign+%28HjelmPhotoDesign%29&utm_content=FaceBook

2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du ser da også skøn ud... Og så vidt jeg husker har du da også en lækker hårfarve

Åhh tusind tak søde Lena :hug:

Jeg er i hvert fald frisk på at lege med dine smukke ting. Om ikke andet, så kan det da blive en sjov og hyggelig dag, sammen med min søster :lol: Så kan man altid se om der bliver noget brugbart ud af det.

- Så du siger bare til, hvis du har brug for hjælp på et tidspunkt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KIG HER MISS-LENA!

http://brides.prestonbailey.com/2012/09/27/lovely-lace-gloves/

Syntes det her er så smukt og fint, det passer ikke lige til min kjole, men tænker at det kunne være sådan en fin idé til SoBridelicious :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lavet en Facebook side, der samler bryllupsrelevante konkurrencer og gode tilbud. Synes der ligesom mangler sådan et sted

Jeg håber siden får mange, mange, maaaaaaaaaaaaaange fans - der er jo ikke noget bedre end at spare lidt penge eller vinde noget lækker til brylluppet

Jeg håber også at mange butikker, bloggere mm, der kan tilbyde gode rabatter og spændende konkurrencer vil være med - det er absolut gratis bare skriv til mig via facebook siden

Og så del, del, del... Jo mere kendt denne side bliver jo bedre.

http://www.facebook.com/WeddingCompetitionsAndGreatOffers?ref=hl

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fjer kommer tilbage til SoBridelicious... Og de bliver bedre end nogensinde. Sååååå følg lige med på Facebook, hvis du kan lide blonder, perler, rhinsten og bløde fjer. Resultatet af de seneste dages forsøg bliver afsløret i morgen.

Og et du nu alligevel forbi min facebook side kan du få et sneak peek af SoBridelicious Moonlight

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er du sød - den kan fint laves med birdcage også - altså bare lidt ned foran panden :)

Og finder du ud af det er sådan nmoget du kan lide, kan du bare skrive, ved nemlig ikke lige hvornår den kommer på Etsy. Mit evindelige problem er jo at jeg ikke kan tage flotte billeder selv af tingene

0

Del dette indlæg

Jeg er helt sikkert ude i noget fascinator/birdcage agtigt-noget. Er også ret vild med en anden du har lavet - kan ikke huske navnet, men mener en brud fra Island havde den på (hvis det siger dig noget?)

Skal nok "bare" lige finde kjolen før jeg køber diverse accessories... ;-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer