Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,755 indlæg i dette emne

Og efter en tur i Ikea har jeg fået lidt forskellige ting til brylluppet bl.a. kagesæt (hedder det mon det?). Det er ikke ligefrem det gamle arvesølv med indgraveret monogram, men egentlig ret cool til vores hvide mnimalistiske tema ;)

0093525_PE231130_S4.JPG

Og forresten kostede det kun 29,-

Ej hvor er det fedt.. :-) overvejde selv at tage i Ikea og kigge efter det men fortrød da jeg tænkte de nok ikke havde noget der var værd at rende med.. men det må man da så sige at det har de .. super flot :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og efter en tur i Ikea har jeg fået lidt forskellige ting til brylluppet bl.a. kagesæt (hedder det mon det?). Det er ikke ligefrem det gamle arvesølv med indgraveret monogram, men egentlig ret cool til vores hvide mnimalistiske tema ;)

0093525_PE231130_S4.JPG

Ja, der kan du bare selvc se, hvad man kan få i Ikea! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Har youTubet lidt og genhørte pludselig denne sang: I will follow him (I husker den nok). Ihhh, er blevet helt vild med ideen som den til postludium. Altså at vi måske har 3 gospelsangere, der starter med at synge den efter vielsen. Når sangen tager en drejning til det virkelig festlige, rejser vi os og går ud med gæsterne... Uha, det ville sætte min fesstemning i vejret.

Men tror ikke præsten går med til det og ved heller ikke om budgettet kan bære 3 gospelsangere :thumbsupsmileyanim: Jeg må dog lige undersøge det.

0

Del dette indlæg

Har youTubet lidt og genhørte pludselig denne sang: I will follow him (I husker den nok). Ihhh, er blevet helt vild med ideen som den til postludium. Altså at vi måske har 3 gospelsangere, der starter med at synge den efter vielsen. Når sangen tager en drejning til det virkelig festlige, rejser vi os og går ud med gæsterne... Uha, det ville sætte min fesstemning i vejret.

Men tror ikke præsten går med til det og ved heller ikke om budgettet kan bære 3 gospelsangere :) Jeg må dog lige undersøge det.

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar::hug::hug::):)-HAHA--HAHA--HAHA--HAHA-:oops::)

sej ide... glæder mig til at høre hvad præsten siger...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

0093525_PE231130_S4.JPG

Me liky ... det er så fedt og alting skal sku ikke være så vildt syntes det er fedt og kanon anderledes.

Men tror ikke præsten går med til det og ved heller ikke om budgettet kan bære 3 gospelsangere :thumbsupsmileyanim: Jeg må dog lige undersøge det.

Uha det ku da være så fedt.... fik et kanon råd af min kollega da jeg begyndte at snakke om sangere. hun fortalte at mange kursus udbydere(fof - med mere) jo udbyder sangundervisning. Og hun havde til sin datters konfirmation bare sendt en forespørgsel til lærern om der ikke var en der ville gøre det til den og den pris. Og så fik hun to som gerne ville(hun havde skrevet hvad det var for en sang). Hun kom så forbi engang efter undervisning og hørte dem synge og du ville aldrig tro de var amatøre. Og det var sku da lidt rodet... Hvis du ikke forstår mine kringler så skiv så forsøger jeg igen. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg fik lige lyst til at linke til denne video på YouTube...

mov-4113-395x298-wed11.jpg

Hold da op, hvor er den på en måde smuk og tragisk, når man nu ved hvad man ved i dag. For mig er Diana en ultimativ brud - smuk, uskyldig og med et hjerte af guld.

Jeg husker tydeligt deres bryllup og at jeg som lille pige elskede at tegne prinsesser i kæmpe brudekjoler i tiden efter. Som speakeren siger: Det er en hver lille piges billede af en prinsesse: With a tiny bodice, tiny waist and a big skirt. Og så er der mig, der egentlig er så langt fra prinsesse som man nærmest kan blive. Jeg ender selvfølgelig i samme "model" kjole. Måske blev der plantet et lille frø dengang i 81?

Læg mærke til trompetfanfaren når hun ankommer WAUUUUU!

0

Del dette indlæg

Hej Lena

Jeg skal simpelthen spørge dig om en tjeneste!

Jeg så lige at der er en tråd på jubii omhandlende Stilken i Århus, hvor en pige fik laven hendes brudebuket som hun desværre slet ikke synes var i orden. Og jeg kan se at du har skrevet derinde?

Det er selvfølgelig rigtig synd for hende, men det er faktisk det samme sted jeg fik lavet min smukke, skønne, prisvenlige buket. Jeg er derfor enormt ked af at de får så dårlig omtale - især fordi jeg ved, at hun ikke klagede dernede får hun gik 'online' med klagen.

Jeg er ikke medlem, og jeg tænkte derfor om du vil sætte følgende ind på vegne af mig - selvfølgelig hvor du skrive udtrykkeligt, at det ikke er dig :thumbsupsmileyanim:

Jeg fik den mest fantastiske buket af hvide Callaer bundet med sort bånd. Den var meget billigere end alle andre steder vi tjekkede i Århus og min kæreste synes simpelthen at betjeneingen var helt i top fra start til slut. Jeg er rigtig ked af at du har haft en dårlig oplevelse, men jeg synes bestemt ikke det skal afholde andre fra at bestille dernede fra. Jeg kan kun give mine bedste anbefalinger med herfra.

Det er KUN hvis du vil - hvis du ikke har lyst er det helt ok, og jeg vil self stadig følge din skønne planlægning med samme ildhu :thumbsupsmileyanim:

Mange knus Sara

0

Del dette indlæg

Jeg fik lige lyst til at linke til denne video på YouTube...

mov-4113-395x298-wed11.jpg

Hold da op, hvor er den på en måde smuk og tragisk, når man nu ved hvad man ved i dag. For mig er Diana en ultimativ brud - smuk, uskyldig og med et hjerte af guld.

Jeg husker tydeligt deres bryllup og at jeg som lille pige elskede at tegne prinsesser i kæmpe brudekjoler i tiden efter. Som speakeren siger: Det er en hver lille piges billede af en prinsesse: With a tiny bodice, tiny waist and a big skirt. Og så er der mig, der egentlig er så langt fra prinsesse som man nærmest kan blive. Jeg ender selvfølgelig i samme "model" kjole. Måske blev der plantet et lille frø dengang i 81?

Læg mærke til trompetfanfaren når hun ankommer WAUUUUU!

Hej Lena

Har lige siddet og set det - selvom det er mange år siden og jeg ikke har været mere end 6-7 år gammel kan jeg stadig huske da jeg sad hjemme i stuen og så det sammen med mine forældre! Det jeg husker mest var Dianas slæb på kjolen....

:thumbsupsmileyanim:

Knus Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, hvad er der sket siden sidst....

Hvad drikker Møller?..... øller, øller, øller :thumbsupsmileyanim:

Jo, jeg er ved at få lavet mit bælte smallere - der har været mange meninger om det passer til kjolen eller ej, men jeg må indrømme at jeg bedst kan lide den med bælte - det var bare for bredt :biggrin:

Jeg har besluttet at droppe bolero, jeg har jo også min vintage mink... Boleroen er nu til salg

Jeg har været så tæt på at bestille endnu en tylkjole. Jeg er nok blevet lidt afhængig af spændingen og det sus at prøve en smuk kjole. Jeg kom dog til fornuft, da jeg trods alt ikke kan forestille mig at den ville ændre så meget ved valget af kjole. Den var dog en anelse mere modig - kropsnær ned til midt på hofterne - men jeg er nok lidt for genert mht min krop og strutnumse ;)

Og i går friede kæresten sådan rigtigt, med røde roser og på knæ :balloons: Det var så sødt, selvom jeg bliver lidt genert og ikke ved hvor jeg skal gøre af mig selv, når det kommer til sådan noget.

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, hvad er der sket siden sidst....

Hvad drikker Møller?..... øller, øller, øller :thumbsupsmileyanim:

Jo, jeg er ved at få lavet mit bælte smallere - der har været mange meninger om det passer til kjolen eller ej, men jeg må indrømme at jeg bedst kan lide den med bælte - det var bare for bredt :biggrin:

Jeg har besluttet at droppe bolero, jeg har jo også min vintage mink... Boleroen er nu til salg

Jeg har været så tæt på at bestille endnu en tylkjole. Jeg er nok blevet lidt afhængig af spændingen og det sus at prøve en smuk kjole. Jeg kom dog til fornuft, da jeg trods alt ikke kan forestille mig at den ville ændre så meget ved valget af kjole. Den var dog en anelse mere modig - kropsnær ned til midt på hofterne - men jeg er nok lidt for genert mht min krop og strutnumse ;)

Og i går friede kæresten sådan rigtigt, med røde roser og på knæ :balloons: Det var så sødt, selvom jeg bliver lidt genert og ikke ved hvor jeg skal gøre af mig selv, når det kommer til sådan noget.

Ihh, hvor skønt med et rigtigt frieri og med røde roser! :marryme: Tillykke med det!

Glæder mig til at se billeder af kjolen med det nye bælte på :cheerleader3:

Redigeret af lyngsie
0

Del dette indlæg

Nå, men eftersom jeg har besluttet mig for et outfit og hvilket tilbehør jeg skal have, har jeg jo en del til salg. Så inspireret af Kinai laver jeg lige en liste her i tråden :balloons:

Jeg står inde for at alle priserne er super fair :thumbsupsmileyanim:

Slør - Gulvlangt med satinkant KLIK

Brudekjole - Billederne yder den slet ikke retfærdighed KLIK

Bolero - enkel og fin KLIK

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Dejligt med frieriet :thumbsupsmileyanim: Går egentlig også selv og venter lidt på at kæresten tager sig sammen til et "ordentligt" frieri :balloons:

Jeg synes det er SÅDAN en flot kjole du har til slag - og hvis jeg ikke havde købt kjole, havde jeg nok købt den på stedet!!!

Knus Lene

Redigeret af skrubbeherta
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lena

Jeg er helt vild med din kjole!! Det er lige sådan en med masser af tyld jeg har drømt om..

Masser af tyld :thumbsupsmileyanim:

Så nu vil jeg prøve lykken med **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.

Men hvad hedder din kjole for det er da ikke til at finde noget som helst derinde..

Du er vildt smuk i den.. Jeg kan godt forstå du vælger bælte.. :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha, vores præst er bare så åben for ideer... Vi må meget gerne bruge en sang som postludium, hvis vi ønsker det :) - altså nu ved jeg ikke om det er det vi vil, men vi har bare alle muligheder for at sætte lidt personligt præg på vielsen :)

Skønt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Lena

Jeg er helt vild med din kjole!! Det er lige sådan en med masser af tyld jeg har drømt om..

Masser af tyld :cheerleader3:

Så nu vil jeg prøve lykken med **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.

Men hvad hedder din kjole for det er da ikke til at finde noget som helst derinde..

Du er vildt smuk i den.. Jeg kan godt forstå du vælger bælte.. :)

Hej

Min kjole er købt ved Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder. Du vil ikke kunne finde et billede af den, da jeg selv har "designet" den. Altså designet er nok et stort ord at bruge, men jeg har fortalt dem hvad jeg vil have. Du er velkommen til at bruge mig og mine billeder som reference, hvis du skriver til dem :)

0

Del dette indlæg

Nå, ikke de vilde opdateringer herfra... Jeg har dog fået lavet bæltet til kjolen smallere og skal efter Miksas anvisning lave en snyde knude, så det sidder perfekt på dagen. Af andre småting er at jeg er ved at finde ud af hvornår jeg kan få passet Penelope, så jeg en dag kan komme til prøveopsætning og få en prøve make-up (glæder mig).

Jeg har i øvrigt gjort mig tanker vedr. borddækningen og kommet frem til en løsning (tror jeg nok). Løsningen er stærkt inspireret af nogle af jeres virkelig gode input i min tråd i "Kreativ". Faktisk er jeg ved at være ret sikker på borddækningen, der omfatter svævende lys, svævende orkideer, lys i "usynlige" lysestager, hvid dug og hvide servietter - meget minimalistisk men jeg er overbevist om at det bliver VILDT effektfuldt og ikke noget gæsterne har set før - LOVE IT!

0

Del dette indlæg

Lige et slør spørgsmål...

Jeg har jo valgt et langt slør (se billedet). Virkelig smukt og effektfuld i kirken, men måske lidt upraktisk til festen ;) Så jeg kan jo vælge at tage det af senere, men kunne man måske hæfte det op med en broche? Altså på en aller anden måde, sætte det fast på kjolen, så det ikke ligger hen ad gulvet - Hvad synes I? Hvor kunne man evt hæfte det fast? (slæbet skal efter kirken hæftes op i en fransk bustle - se billede 2)

post-36326-1250749044.jpg

post-36326-1250749742.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Lige et slør spørgsmål...

Jeg har jo valgt et langt slør (se billedet). Virkelig smukt og effektfuld i kirken, men måske lidt upraktisk til festen ;) Så jeg kan jo vælge at tage det af senere, men kunne man måske hæfte det op med en broche? Altså på en aller anden måde, sætte det fast på kjolen, så det ikke ligger hen ad gulvet - Hvad synes I? Hvor kunne man evt hæfte det fast? (slæbet skal efter kirken hæftes op i en fransk bustle)

du kunne jo gøre noget i stil med den franske bustle... altså samle sløret og fæstne det i ryggen, i taljen, i en blød bue. Så vil det ikke genére dig, når du drejer hovedet og overkroppen. Samtidig er det ikke længere end kjolen,når den er bundet op osse. Synes det er en fin idé og har du ikke en broche der matcher dine smykker??

knus Sanne :cheerleader3::):)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer