Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,755 indlæg i dette emne

Halløjsa smuksak :biggrin:

Skal da lige love for at det rykker herinde for dig :thumbsupsmileyanim: Super dejligt at du er kommet af med den sidste kjole og fedt at køberen også er glad - det er jo en win-win-situation :):kiss:

Går det ellers godt? Tak for sidst forresten - det var bare SÅ hyggeligt og jeg kunne sagtens have snakket hele natten væk :) Så er der jo heller ikke længe til at du skal valse opad kirkegulvet i din drøm af en kjole og hvor er det da herligt at kæresten slet ikke er på rette spor - så bliver han bare det mere overrasket når du træder ind i kirken :) :)

Ville bare lige lade dig vide, at jeg altså stadig følger med... kan jo slet ik lade være... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Agnethe: Du er bare en skat :)

Og endnu engang tak for lysene. De er så fine og taget i brug :kiss: - Er det egentlig nogen du selv har pyntet?

Hehe tak tak søde :)

Det var da så lidt - er rigtig glad for at du kunne lide dem og at de bruges flittigt - ja, det er lys jeg selv har pyntet - så pas lidt på med kanterne - de kan nemt brænde for hurtigt, hvis ilden får fat i dem, så hellere klip dem af end at risikere at det hele lige pludselig står i flammer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Spurgte her til aften min kæreste hvordan han troede kjolen ser ud :kiss:

Han gættede på

1. Stropper

2. Havfrue model (det fatter jeg så slet ikke, da han har set mit skørt :) )

3. Slæb

Han er slet ikke tæt på :)

Hehe...

Jeg kan slet ikke få min til at gætte!

Han er så bange for at gætte på noget forkert, og at jeg så tror det er sådan han ønsker at min kjole skal se ud.

Han er vist lidt overanalyserende... Måske er det ham der er tøsen det her forhold :)

Min i hvert fald så er din kjole MEGET SMUKKERE end han tilsyneladende har fantasi til at forestille sig :thumbsupsmileyanim:

Malou

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sweet Love...

Endelig har jeg fået afprøvet min idé til at sprede lidt looooove på kaffebordet ;) Små hjertesukkerknalder kan købes færdige, men koster en mindre formue. Så jeg har selv lavet dem vha små sukkerhjerter, almindelig knalder, en tandstik og lidt glasur. Det tager ikke voldsom lang tid og prisen er forsvindende lille ca. 30,- for 200 stk

Jeg har i øvrigt en masse små hjerter, jeg sælger ud af - se i salgsforummet :thumbsupsmileyanim:

post-36326-1251892812.jpg

post-36326-1251892820.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Sweet Love...

Endelig har jeg fået afprøvet min idé til at sprede lidt looooove på kaffebordet ;) Små hjertesukkerknalder kan købes færdige, men koster en mindre formue. Så jeg har selv lavet dem vha små sukkerhjerter, almindelig knalder, en tandstik og lidt glasur. Det tager ikke voldsom lang tid og prisen er forsvindende lille ca. 30,- for 200 stk

Jeg har i øvrigt en masse små hjerter, jeg sælger ud af - se i salgsforummet :)

Det er rigtig rigtigt sødt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Det er rigtig rigtigt sødt :thumbsupsmileyanim:

Tak, synes selv de er rigtig fine og en lille nem måde at gøre det lidt anderledes

De er bare SÅ søde, Lena!! :):kiss:

Vi har jo desværre ikke rigtig råderet over kaffe-tilbehøret, så de er ikke så brugbare, men det gør dem bestemt ikke mindre søde :)

Arhhhh, de vil da ikke sige en brud imod, der kommer med en kasse knalder :) Jeg sponserer gerne lidt hjerter til dig ;)

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sweet Love...

Jeg har i øvrigt en masse små hjerter, jeg sælger ud af - se i salgsforummet :)

Formidabel idé. Vi skal heller ikke stå for den slags selv til vores fest, men til en anden gang er din idé bestemt gemt i baghovedet. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ej, hvor har jeg bare hygget mig med at sidde og kigge i din planlægningtråd!

Er bestemt også mest vild med den kjole, du endte med. - Meget Gudnitz agtigt.

Og så kan jeg jo se, at du skal giftes i Sdr. Tranders kirke, som jeg kender rigtig godt. Er selv fra Gug og bor nu i Nøvling. Det er en super hyggelig kirke :-)

Hvor har du fået lavet dit stempel henne? Det er rigtig smart.

Redigeret af IdaEmilie
0

Del dette indlæg

Tak for de fine ord om min tråd... Egentlig er det jo lidt fjollet at sidde at gengive meget af det man går og bryllups-laver her på nettet, men hvis det nu inspirere nogen er det jo det hele værd. Og jooooooo, jeg er en lille diva, så det er rart at få lidt ros for kjolen :thumbsupsmileyanim:

Stemplerne har jeg fået lavet her: www.simonstamp.com. Det er en god pris, men man skal være opmærksom på at man risikere moms og gebyr på (jeg har måske været uheldig) - derfor kan det være en fordel at slå sig sammen med nogen om at bestille, så man kan dele den udgift...

Sdr Tranders er et virkelig hyggeligt sted - er vild med landsbyidyl og by på en gang

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er en af de lyserød-flæse-hadende mødre, der får det dårligt over meget af det plastik-knald man kan købe i BR. Det afspejler sig nok i vores pigers kjoler til brylluppet. Men på trods af at der ikke er organza og pastel strut er de nu super flotte og romantiske (samt praktiske). Det er lidt svært at se, men det er guldbrokade kjolerne er syet i :thumbsupsmileyanim:

post-36326-1251979256.jpg

post-36326-1251979274.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der købt flere hjerter... Denne gang er det chokoladehjerter, der smager mums (må hellere lægge æsken væk).

prd{6C2E7110-9CFA-4836-A4F3-FDDD071B1FA4}.jpg

Jeg har købt 2 kilo, hvilket er alt for meget, så hvis der er nogen der vil købe sådan en kasse, så sig lige til.

0

Del dette indlæg

Opdatering på ting jeg har i overskud

1 kort slør i ivory med cut-edge - 120,- inkl porto

1 gulvlangt slør (vandfald) i hvid med satinkant (160 cm) - 250,- inkl porto

1 bolero i ivory str 38/40 - 300,- inkl porto

1 stor hvid syrefri kasse til opbevaring (vigtig hvis du ikke ønsker at din kjole gulner) - 375,- inkl porto

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Jeg er en af de lyserød-flæse-hadende mødre, der får det dårligt over meget af det plastik-knald man kan købe i BR. Det afspejler sig nok i vores pigers kjoler til brylluppet. Men på trods af at der ikke er organza og pastel strut er de nu super flotte og romantiske (samt praktiske). Det er lidt svært at se, men det er guldbrokade kjolerne er syet i :)

Love them, love them, love them :)

Det er præcis den type tøj jeg har levet af at sy ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har et kilo chokoladehjerter... Det er ca. 900 stk.

Sløret ser sådan her ud. Det er faktisk rigtig flot, så jeg er ked af at modellen ser så fjoget ud :)

Hvis du vil have det hele, kan du få det for 300,- inkl porto

post-36326-1252057378.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer