sabineogmartin

snevarsel til valentinsbrude

10 indlæg i dette emne

nej nej har lige set på Dmi at vi skal ha sne fra mandag og lige til lørdag æv æv

vi skal transpoteres rundt i en gammel ford A, tænk hvis der kommer meget sne, kan sådan en mon kører hi hi hi

vi skal ha taget udendørs billeder så må ikke håbe at det er snestorm

lidt sjovt for alle gæsterne har helrtiden sagt at de ville gerne komme til vores beyllup, hvis du kunne kører for snedriver :thumbsupsmileyanim:

er der andre der er lidt bekømret for vejret på lørdag

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nej nej har lige set på Dmi at vi skal ha sne fra mandag og lige til lørdag æv æv

vi skal transpoteres rundt i en gammel ford A, tænk hvis der kommer meget sne, kan sådan en mon kører hi hi hi

vi skal ha taget udendørs billeder så må ikke håbe at det er snestorm

lidt sjovt for alle gæsterne har helrtiden sagt at de ville gerne komme til vores beyllup, hvis du kunne kører for snedriver :cheerleader3:

er der andre der er lidt bekømret for vejret på lørdag

Håber da alle kan komme frem!

Men prøv at tænke på hvor smukke portrætter i kan tage i snevejr!!!! De bliver da sk... gode!!

Krydser fingre for at vejret bliver smukt og romantisk og arter sig! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ja, jeg har godt nok også en del nerver over vejret...

Vi har kun valgt denne dato, da vi samtidig skal holde barnedåb - ellers var det blevet et sommerbryllup.

Jeg tænker mest på hår, make-up og kjolen...puha, det bliver noget af et arbejde at holde den over jorden samtidid med at skulle holde en evt. paraply. Vi har så også lige 2 børn på hhv. 2,3 år og 3 mdr., som skal fragtes...arghhh....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Næhh jeg er ikke bekymret.. jeg havde håbet på sne, så jeg er glad :thumbsupsmileyanim:

tænk så flotte bileder vi kan få taget udendørs.. hvis der ligger sne, er der ikke så stor sandsynlighed for regn og det ville da værre endnu være....

tænk på vi kunne risikere sådan noget gråvejr som i dag, med sjab og kedelig grå himmel...

Nej, jeg satser på 20 cm hvidt snedække og sol fra en frostklar himmel :cheerleader3:

Og vi skal endda køre i åben hestevogn.. måske vi bare er for dristige?? :0)

Knus Gitte

0

Del dette indlæg

vi havde også sne på bores bryllups dag de n22 november sidste år og er du da vimmer jeg var bane for de ikke kunne komme frem, jeg havde slet ikke overvejet der kunne komme sne :cheerleader3: men det blev så smukt så smukt og alle kom frem, også dem der havde laaaaang vej :denmarkflag:

jeg er sikker på dit bryllup bliver helt fantastisk med eller uden sne :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ej, hvor er jeg misundelig på jer, der får sne på jeres bryllupsdag!

Det kan der komme nogle fantastiske billeder ud af, og det er bare så hyggeligt! Det giver en helt speciel stemning, så nyd det!

Tillykke til alle jer valentinsbrude :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vil bare lige sige... at der nu ligger ca. 10 cm sne i Kolding, og det bliver ved med at sne.

Jeg synes det må være vildt romantisk med sne på bryllupsdagen, og som andre skriver, kan det virkelig give nogen fantastiske billeder.

Tillykke med i morgen!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvis ikke det var fordi at jeg er så kuldskær ville jeg osse giftes om vinteren med mulighed for sne, hold op nogle fantastiske billeder man kan få ud af det :lol:

TILLYKKE til alle jer brude imorgen :) og nyd nu vejret.

Her i Middelfart ligger der ca 6 cm sne, DEJLIGT

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer