Anjapigen80

Anja og Thomas' vinterbryllup - 10.01.09

348 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:)mer mer mer mer mer mer mer mer :)

kom nu hjem og fortæl

Hvor er det fantastisk at beretningen nu er i gang :)

Håber at Kia-musern er køreklar, - skulle I iøvrigt ikke være på bryllupsrejse nu?

Jeg får nok ikke fortalt videre i dag - desværre. Jeg har en dunderhovedpine.

Kia-musen var køreklar og skulle bare tjekkes. :) Jeg elsker altså den bil!

Vi skal først på bryllupsrejse i uge 11 - der er der a-uge på skolen, og da ordningen er, at man skal undervise i 2 ud af de 3, der er i løbet af et skoleår, så har jeg en mulighed for at komme på ferie på et andet tidspunkt end skoleferier :lol: Samtidig har jeg en uges erstatningsferie til gode (jeg var sygemeldt i tre måneder for ca. et år siden), så jeg kan tage af sted med god samvittighed. :)

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg

:lol: Anja :) Anja :)

MER!

Hvor er du sød, Helle!

Det er så fedt, at du også er her :pokey:

:):):)

Juhuuuuuuuuuuu, så er Anja i gang med beretningen om Årets Smukkeste Bryllup - den har været ventet med spænding..................så se så at komme videre, vi er nogle, der venter i uudholdelig spænding! :pokey:

Knus fra

Læsehesten: Rikke Marie

Tak, Rikke Marie!

Jeg fortsætter i morgen - promise :td:

0

Del dette indlæg

Jeg dansede sådan her -HAHA- da jeg så der var ny bryllupsberetning.... Og så endda fra en super brud :hug: . Det kan kun blive godt og jeg venter i spænding på mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere.... Er blevet lidt hæs og må have the - håber der er mere når jeg kommer tilbage ...

:):)

Jeg elsker også beretninger :td: , men det er jo ikke lige tiden, hvor der kommer en masse af dem, men henover sommeren, så skal der læses. :lol:

Jubiiiiiiiiiiiii beretning.. takket være Jannie havde jeg ikke opdaget du var startet hehe.

Sorry søde..

:):):)

super flot æresport man :td:

MER, MER, MER, MER :pokey:

kan let ikke vente med at se mere manner. hehe. :):):biggrin:

Ja, jeg så godt i min planlægningstråd, at du efterspurgte den :pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

iiiihhh altså.. først et forsinket, men dog ikke mindre, stort tillykke med bryllupet søde Anja..

Og så der beretning!!!!!!!!!!! :) jaaaa....

Det mere end man kan sige om mig, får nok aldrig skrevet den ;) hehe

så hatten af for dig!!

knus fra Thea

Tak søde Thea!

Heldigvis "ses" vi jo andre steder på internettet :lol:

Nu er det vist 'i morgen' :)

:)

Det er det nemlig, Malene :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fortsætter jeg lige lidt :)

Da vi nu skulle giftes om vinteren, så havde vi hurtigt opgivet tanken om at blive hentet i en veteranbil eller andet af den slags - limosine er jeg bare slet ikke til - så vi tænkte, at vi ligesågodt kunne bruge vores egen lille Kia :lol:

Faktisk var det heller ikke noget problem at få plads til kjolen i den!

Søster var hip på at ville pynte bilen, så det overlod vi til hende.

Pyntet til bilen:

post-31283-1234360330.jpg

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fredag aften hyggede Thomas og jeg foran tv'et - eller det vil sige, at jeg nærmest faldt i søvn på sofaen, så da kl. var 23.30 gik vi i seng.

Jeg sov i min egen seng, for ellers ved jeg ikke, hvor lidt jeg ellers ville have sovet.

Det var helt en lettelse at vide, at nu havde vi gjort, hvad vi kunne med forberedelserne, og nu var resten op til andre.

...og nu må I vente lidt med mere, for jeg skal lige have hentet manden fra arbejde.

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) Så blev det lørdag, dagen hvor vi skulle giftes :)

Ingen af os havde sovet vanvittigt godt efter kl. 6, så vi stod op. Jeg havde pakket de ting, som jeg skulle have med hen til mine forældre, og kirkehæfter var også pakket, så det var lige til at tage med for Thomas.

Vi skulle dog lige se æresport og Kiaen - vi blev bare så glade :lol:

Da jeg skulle være hos frisøren kl. 10, måtte jeg af sted til mine forældre kl. kvart i ni. Søster kom der nemlig for at hente mig, så vi begge kunne komme af sted.

Vi nåede det liiiige, da min svoger ikke kunne finde ud af et eller andet, så 20 minutter i ti kørte vi mod Christiansfeld.

0

Del dette indlæg

De var bare så søde hos frisøren (Dupont), så det var virkelig afslappende at være det. Jeg nød at blive nusset om og efterfølgende sidde i tørrehjelmen og bare læse "kvalitetslitteratur" :lol: Som at lukke sig inde i en osteklokke, lukke nervøsiteten ude og bare slappe af med te :)

post-31283-1234374054.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer