Anjapigen80

Anja og Thomas' vinterbryllup - 10.01.09

348 posts in this topic

Her en måned efter den mest fantastiske dag i mit liv er det ved at være tid til at få samlet det hele i en beretning.

Her i første indlæg vil jeg lave et index – så er det lettere bare at klikke sig rundt.

______________________

Index:

Torsdag d. 8.1.09

Fredag d. 9.1.09

post-31283-1234185398.jpg

Edited by Anjapigen80
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1001 – 09

Datoen for vores bryllup… og det var også som 1001 nats eventyr!

Inden lørdagen oprandt, var der lige nogle hektiske dagen forinden.

Torsdag var der bare ”knald” på! Jeg havde sent fri fra arbejde og skulle efterfølgende lave kirkehæfter. Jeg fandt ud af kopimaskinen og fik lavet alle 60 stk.

Da jeg venter på, at Thomas skal komme og hente mig, kommer jeg i tanker om, at salmerne er sat i forkert rækkefølge! :cheerleader3:

Så vi kører de 30 km fra mit arbejde til Kolding, kører i Bilka og køber mere lyseblåt papir, og så de 30 km tilbage til mit arbejde, hvor vi får lavet 60 nye foldere. Så langt så godt!

Ikke nok med det. Thomas får samme dag en opringning fra fotografen om, at han er så syg, at han bliver nødt til at aflyse vores aftale, men han er virkelig syg, så vi laver en aftale om at blive fotograferet en anden dag, og vores fotograf betaler vores ekstraudgifter ved det. Det skulle vise sig, at det var en løsning, som vi faktisk blev meget glade for.

Aftenen tilbragte vi med at sætte servietter og tyl i hæfterne. Det var bare såååå hyggeligt :thumbsupsmileyanim:

post-31283-1234185644.jpg

Edited by Anjapigen80
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fredag fik vi afleveret tingene til hotellet og fik også afleveret stenene til min brudebuket.

Ellers var det bare en dag, der bare var overstået på kort tid.

Vi vidste, at min familie ville lave æresport og pynte vores Kia, Kiaen kom i vaskehal, så den kunne være fin til den store dag :thumbsupsmileyanim:

Vi satte også lige lidt frem til det arbejdende folk:

post-31283-1234186030.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da det jo var en overraskelse til os, følger der nu nogle billeder, som jeg ikke helt kan kommentere så meget på.

Min mor havde lavet papirsblomsterne og søster stod for pyntningen af Kia-musen.

Først skulle der laves en grankrans til det hele.

Først min svoger (Anita80's mand) og min far:

post-31283-1234186324.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg dansede sådan her :cheerleader3: da jeg så der var ny bryllupsberetning.... Og så endda fra en super brud :) . Det kan kun blive godt og jeg venter i spænding på mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere, mere.... Er blevet lidt hæs og må have the - håber der er mere når jeg kommer tilbage ...

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::denmarkflag::):):cheerleader3:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

Annonce ♥


Annoncer