Anjapigen80

Anja og Thomas' vinterbryllup - 10.01.09

348 indlæg i dette emne

Annonce ♥

I soveværelset stod der også en kurv med:

Vores yndlingschips (salt og peber fra Netto :balloons: )

Pistacienødder

Kærlighedste

En lille bageform formet som et hjerte

Hjertepasta

To glas

En flaske vin

Servietter

post-31283-1244129289.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Derpå gik vi i gang med at pakke gaver op.

Der var så mange, og det var helt vildt, hvad folk havde købt og lavet :) Kun et par glas (de forkerte hvidvin), en dansemus (vi havde den i forvejen) og en muhselmalet ko fra Cow Parade (den fik vi to af).

Senere på dagen kom mine forældre, min søster og svoger og Thomas' far med sin nye "dame". Det var jo Thomas' fødselsdag, og hvad kunne være bedre end at fejre det med resterne af bryllupskagen? Der var en hel en tilbage :balloons: - som så måtte finde sig i at blive fotograferet endnu en gang. Jeg havde dagen forinden slet ikke set, at der også var et monogram på kagen :)

post-31283-1244129750.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:balloons::) Hvor er det bare skøøøøøøøøøønt med beretning!! Elsker dine beskrivelser og billeder. Eneste minus.. SUK og den gør mig næsten trist... det er, at nu er der snart ikke mere beretning tilbage.. Godt jeg kan læse den to gange! :D
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ehh altså Anja! Du kan da ikke bare stoppe nu! Sikke en super dejlig beretning og hvor sødt, at der stod så mange fine personlige gaver da i kom hjem også...

Det ser bare ud til at have været et dejlig dejlig dag... Nu kan jeg næsten ikke vente du fortæller videre og om bryllupsrejsen også :balloons::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååhhhhh Anja hvor er det dejligt, at du endelig kom igen og fortalte mere om jeres fantastiske bryllup, den var værd at vente på, for hvor lyder det til at havde været smuk og godt :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Anja og Thomas.

Akkurat som jeg regnede med, blev jeres bryllup en opvisning i god smag og sikker stil :balloons:

Alt var bare så smukt og passede perfekt til et vinterbryllup - er meget imponeret over, at jeres kreationer matchede perfekt til farverne på tallerkner og feststedets egne farver - meget smukt og stilfuldt.

Jeres hjem var rigtigt flot pyntet da I kom hjem, og fantastisk at Anita havde syet jeres monogram på sengetøjet: Det vil altid være et dejligt minde om en dejlig dag med jeres kære. :biggrin:

Gentager gerne: Jeres bryllup er en inspiration for mig og flere herinde.

Ønsker jer et langt og lykkeligt liv sammen, med kærligheden som ledsager for jer begge.

Knus fra

Rikke Marie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biggrin::) Hvor er det bare skøøøøøøøøøønt med beretning!! Elsker dine beskrivelser og billeder. Eneste minus.. SUK og den gør mig næsten trist... det er, at nu er der snart ikke mere beretning tilbage.. Godt jeg kan læse den to gange! :D

Hvor er du sød, Helle :kiss:

Jeg mangler desværre kun at få fortalt lidt om dagen, hvor vi var til fotograf, vise billederne og så selvfølgelig lidt fotos fra bryllupsrejsen.

Ehh altså Anja! Du kan da ikke bare stoppe nu! Sikke en super dejlig beretning og hvor sødt, at der stod så mange fine personlige gaver da i kom hjem også...

Det ser bare ud til at have været et dejlig dejlig dag... Nu kan jeg næsten ikke vente du fortæller videre og om bryllupsrejsen også :rolleyes::cheerleader3:

Tak søde! ()()

Super dejlig beretning! Glæder mig til at se fotografens billeder :balloons:

De skal nok komme om ikke så længe. Jeg har det sådan, at jeg helst vil skrive, når manden ikke er hjemme. :rolleyes: Så er der ro til det og ikke en, der lige skal se mig over skulderen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Skøøn beretning :biggrin: Og juhuuu til flere billeder :carrot:

Tak Viktoria - og nu er jeg ved at være spændt på dit bryllup... :)

Sikke en skøn beretning.

Sådan et ponyslot har mine døtre, ja vi har faktisk to.

Det er så fedt, at du også kigger med herinde :rolleyes:

Det er åbentbart et populært slot :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ååååhhhhh Anja hvor er det dejligt, at du endelig kom igen og fortalte mere om jeres fantastiske bryllup, den var værd at vente på, for hvor lyder det til at havde været smuk og godt :-)

Tak skal du have ()()

Det var også bare en rigtig dejlig og skøn dag :biggrin:

Hvor er der meget godt at læse og kigge på...det har bestemt været værd at vente på :carrot:

Det lyder godt, Malene! :rolleyes: Jeg ved jo, at billederne er SÅ vigtige :kiss:

Kære Anja og Thomas.

Akkurat som jeg regnede med, blev jeres bryllup en opvisning i god smag og sikker stil :balloons:

Alt var bare så smukt og passede perfekt til et vinterbryllup - er meget imponeret over, at jeres kreationer matchede perfekt til farverne på tallerkner og feststedets egne farver - meget smukt og stilfuldt.

Jeres hjem var rigtigt flot pyntet da I kom hjem, og fantastisk at Anita havde syet jeres monogram på sengetøjet: Det vil altid være et dejligt minde om en dejlig dag med jeres kære. :)

Gentager gerne: Jeres bryllup er en inspiration for mig og flere herinde.

Ønsker jer et langt og lykkeligt liv sammen, med kærligheden som ledsager for jer begge.

Knus fra

Rikke Marie

Tusind tak for de smukke ord, Rikke Marie!

Det var også rigtigt skønt, at det hele bare passede sammen, selvom brylluppet absolut ikke havde været dårligere med røde tallerkner - "If you know, what I mean" :cheerleader3:

Jeg gad godt at opleve dagen en gang mere, men det er desværre ikke muligt.

:rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Anja

Sikke en masse dejlige billeder og oplevelser du har delt med os indtil nu.

Super sødt af søster at lave sengetøj til jeres helt vildt gennemførte vintertema.

Glæder mig vildt til at se fotografens billeder og billederne fra jeres bryllupsrejse.

Håber du snart fortsætter :cheerleader3:

Kram

Anja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :)

Ja, det er helt vildt, så hurtig at år kan gå!

I dag skal vi åbne kassen, hvori der ligger rødvin og alle gæsternes hilsner fra dagen. Det er jeg rigtig spændt på.

Min fars gamle moster på over 90 år her lige haft ringet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer