Anjapigen80

Anja og Thomas' vinterbryllup - 10.01.09

348 indlæg i dette emne

Så kan jeg endelig fortsætte beretningen.

Så blev det endelig tid til at tage af sted til kirken.

Jeg kørte med min far i mine forældres bil. Det var ret hyggeligt! Da vi holdt i et kryds, holdt der en bil ved siden af os. Manden i den gav mig lige "thumps up" :) Han kunne godt se, hvor vi var på vej hen!

Da vi ankommer til kirken, begynder klokkerne at ringe med samme. Jeg går lige ind i rummet ved siden af våbenhuset liiiii for at tjekke makeuppen og resten af udstyret - og så lægge pelsen.

I våbenhuset lå min flotte buket, der bestod af orkideer, perlehyachinter, roser, freasier og noget grønt :loveflag: :

post-31283-1237628861.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rikkebruden var mødt op til globryllup, og hun har taget nogle dejlige billeder, som nu følger. Desuden tog en meget sød kollega også billeder, inden jeg ankom, så nu springer jeg lige en smule tilbage i tid. Vi befinder os dog stadig i kirken.

Kurven med kirkehæfterne:

post-31283-1237629577.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Min mor og søster (Anita80) kom lige i sidste øjeblik, fordi de ikke havde kunnet finde et sted at parkere, men de nåede det.

Mine kolleger, der var mødt op i kirken, havde indtil denne dag ikke set min søster, så et øjeblik blev de i tvivl, om det var mig, der kom i en blå kjole, men det kunne de alligevel ikke rigtig få til at passe :)

post-31283-1237632427.jpgpost-31283-1237632528.jpg

0

Del dette indlæg

Så lød "Her Comes The Bride" fra orglet, så det var tid til at gå ind.

Jeg var slet ikke nervøs, bare spændt, og det var bare så fed en oplevelse at gå ind!

Jeg blev vildt glad over alle de mennesker, som var mødt op!

Samtidig gav det en helt speciel stemning, når det var ved at være mørkt udenfor, og man kom ind i en flot oplyst kirke. Det var lidt som juleaften :) Lige i det øjeblik blev jeg så glad for at have valgt at være vinterbrud! Alt rykker ligesom tættere sammen.

post-31283-1237632997.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi sang de to første salmer, "Se nu stiger solen" og "Du som har tændt millioner af stjerner", og så kom vielsen.

Præsten, Ole Jørgensen, holdt en rigtig god tale, men jeg husker ikke lige, hvad han talte om, så jeg overvejer at få mailet til ham for evt. at få den.

Så kom vielsen:

post-31283-1237635580.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaaaaa endelige kommer der mere beretning fra dig Anja, det er vi flere, som har glædet os til.

Hold da fast, hvor du bare smuk, det kan jo ikke siges nok gange. Den kjole er bare s SÅ flot til dig :loveflag: .... Og sikke en smuk brudebuket.

Samt håber, at i havde en rigtig god bryllupsrejse.

:) fra Gitte aka Vanni

0

Del dette indlæg

Så var vi gift og klar til at gå ud. Præsten sagde tillykke og gav bruden et kram :) . Jeg kendte ham fra mine 9 år i kirkekoret, så jeg har fået en fyldt chokoladefrø hvert år til juleaften af ham.

post-31283-1237636536.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer