Anjapigen80

Anja og Thomas' vinterbryllup - 10.01.09

348 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Da klokken havde passeret midnat, var det faktisk Thomas' 30 års fødselsdag, men han havde selv insisteret på, at det på ingen måde blev makeret, og det blev det ikke.

Jeg har desværre ingen billeder fra den efterfølgende dans, men på trods af at der kun var 45 minutter til det, så var det SÅ sjovt og intens! Der var så mange, der hele tiden dansede! Måske var det netop pga. at der ikke var megen tid til dans, at folk kom op af stolene og ud og røre benene.

Efterfølgende var der natmad, som var hotdogs Det var altså en succes :balloons: .

0

Del dette indlæg

Så var det ved at være godnattid.

Jeg vidste, at nogle af gæsterne ventede på en lejlighed til at komme til at kaste med ris :balloons:

Her er vi ved at skulle tage afsked med gæsterne. Jeg var godt brugt :) Mine stivere i overdelen var godt bøjet af at sidde ned, men heldigvis viste det sig at være let lige at stryge dem forsigtigt, så jeg kunne have en pæn kjole på til fotografen senere på måneden.

Samtidig så jeg virkelig frem til at få kjolen af. Jeg havde i løbet af dagen fået nogle grimme røde mærker af corsagen lige under armene...

post-31283-1244124515.jpg

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skulle overnatte i hotellets brudesuite, som er det største hotelværelse, vi nogensinde har overnattet i!

Billederne er lidt "duggede" - jeg tror, det er, fordi det lige var blevet hentet ud fra vores bil.

post-31283-1244125169.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som førnævnt så så jeg frem til at få kjolen AF! Det kunne næsten ikke gå hurtigt nok!

Under hver arm havde jeg en kraftig rød stribe, som var som et brændmærke - hold da op, det gjorde ondt!

post-31283-1244125488.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde god tid til at tage billeder, for Thomas bøvlede med hotellets avancerede bruser... Der gik 5 minutter, inden det lykkedes ham at få varmt vand ud og få den til at gøre som en normal bruser gør :balloons:

post-31283-1244125900.jpg

vi gik begge i bad. Jeg kan ikke gå i seng, uden at have være blevet vasket.

0

Del dette indlæg

post-31283-1244126102.jpg

Et billede af en af aftenens store succeser!

Ingen af os havde vabler eller ondt i fødderne, selvom ingen af skoene var blevet gået til inden brylluppet :balloons:

Efter badet var det på hovedet i seng - og der skulle puttes godt under dynen, for der var simpelthen så koldt på værelset!

Det var selve bryllupsdagen.

:) Det var en rigtig god dag, som jeg absolut vil se tilbage på med glæde! :) Den går så forbandet hurtig, og inden man når at se sig om, så er den ovre.

Jeg mangler stadig at fortælle, hvad der ventede os hjemme i vores lille hus, vores besøg hos fotografen og lidt fra vores bryllupsrejse. Det skal nok komme.

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg

Dagen derpå spiste vi morgenmad sammen med dem, som havde overnattet på hotellet. Det var ret hyggeligt, men samtidig fornemmede jeg også, at et eller andet var galt med svigermor... anyway, jeg orkede ikke at tage mig af det på sådan en dag.

Det var jo Thomas' fødselsdag, og jeg var også spændt på at se, hvad alle gæsterne havde valgt at give os.

Vi tog afsked med gæsterne, og jeg kørte den pyntede Kia hjem, mens Thomas tog mine forældres bil. Begge biler var godt læsset med gaver!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores soveværelse som de virkelig havde gjort noget ud af. Det var ret rørende!

Der var blomsterkrans over sengen, nyt sengetøj, frøer, ris, rosenblade, snekrystaller og en kurv fyldt med ting, vi godt kan lide. :balloons: Billeder følger....

post-31283-1244128564.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer