Sangfuglen

Valentinsbrude

10 indlæg i dette emne

Vi er ved at være på plads med alt. Dog skal jeg ud og finde en ny løsning med stearinlys, da nogle af stagerne er gået i stykker:(

Vi starter oppyntning af lokalerne imorgen - vi har så også en del, der skal sættes op.

Jeg har den sidste uges tid haft en del mareridt af både den ene og anden karakter. Dem kunne jeg godt være foruden...

Hvad med Jer andre??

Er I klar??? :lol:

Og alle jer gifte piger (og Diskobil) - har I nogle last-minutes råd til os valentinsbrude? Nogle råd til, hvordan vi nyder dagen bedst?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg blev gift i sommers, og det bedste råd jeg kan give jer er, at når I når til lørdag så skal I stole på at det hele er som det skal være, og er der noget der ikke er det alligevel, så pyt med det - lad det ikke gå jer på... Nyd dagen og slap af - og stol på at alle jeres forberedelser har båret frugt.

Husk at lægge mærke til alle de små ting og detaljer. Tiden går evindelig hurtigt, men nyd hvert sekund!

Håber I får en super dejlig dag på lørdag...og på forhånd TILLYKKE... Kan selv huske da vi var så tæt på....det er helt fantastisk, Nyd nu også de sidste dage med forventningens glæde... det er så skønt! :lol:

0

Del dette indlæg

Jeg vil da bare lige sige stort for tidligt tillykke til alle i valentinsbrude... hvor må det være nervepirrende at være så tæt på.

Jeg ønsker jer en fantastisk og uforglemmelig dag, hvor alt bliver præcist som i har drømt om.

:lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg blev gift i sommers og jeg vil give Nina helt ret i alt det hun skriver.

Slip tøjlerne og nyd det hele. Dagen går utrolig stærkt, så sørg for at være i det.

Et råd jeg selv er rigtig glad for at jeg fik, var at "trække" sig lidt tilbage under festen/middagen og bare nyde det hele. Jeg gjorde det et par gange og det er noget af det, jeg husker aller bedst ved dagen. Jeg kan huske, at jeg sad der under middagen og kiggede rundt på alle vores gæster, følte mig så lykkelig at jeg var ved at sprænge og bare nød at se hvordan alle vores gæster hyggede sig, snakkede og lo. Der var så utrolig meget kærlighed i lokalet og jeg var et stort smil hele dagen og aftenen.

Vi havde et par svipsere på dagen, men det rørte mig virkelig ikke. Blandt andet var kagen ved at smelte ( :) ) og en af vores gæster dukkede slet ikke op ( :) ), men jeg tog det hele i stiv arm - jeg var alt for lykkelig til at kunne tage mig af sådan nogle bagateller, så bare rolig... det hele skal nok klappe og det er ingen katastrofe hvis noget måske skulle gå lidt galt i forhold til planlagt. Sådanne små skævheder er bare med til at gøre det hele så fantastisk og mere nede på jorden.

Til sidst.. et kæmpe stort tillykke med dagen på lørdag :lol:

0

Del dette indlæg

Ønsker jer en dejlig dag på lørdag.. jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiii så er der kun 3 dage endnu..

Tusinde tak skal du have!! Ja, nu er det lige om lidt :)

Jeg blev gift i sommers, og det bedste råd jeg kan give jer er, at når I når til lørdag så skal I stole på at det hele er som det skal være, og er der noget der ikke er det alligevel, så pyt med det - lad det ikke gå jer på... Nyd dagen og slap af - og stol på at alle jeres forberedelser har båret frugt.

Husk at lægge mærke til alle de små ting og detaljer. Tiden går evindelig hurtigt, men nyd hvert sekund!

Håber I får en super dejlig dag på lørdag...og på forhånd TILLYKKE... Kan selv huske da vi var så tæt på....det er helt fantastisk, Nyd nu også de sidste dage med forventningens glæde... det er så skønt! :)

Ja, jeg minder også mig selv om hele tiden, at vi skal huske at nyde det - og er der smuttere, så er det bare ærgeligt. Tror slet ikke det vil kunne slå mig ud den dag.

Det er godt nok svært, at slappe af her dagene op til. Synes der er så meget, der skal nåes - og med 2 blebørn er det ikke lettere...

Og TAK!!! :)

Jeg vil da bare lige sige stort for tidligt tillykke til alle i valentinsbrude... hvor må det være nervepirrende at være så tæt på.

Jeg ønsker jer en fantastisk og uforglemmelig dag, hvor alt bliver præcist som i har drømt om.

:)

Ja, det ER nervepirrende - og før vi får set os om, så er dagen passeret.

Tusinde tak skal du også have!!!

Jeg blev gift i sommers og jeg vil give Nina helt ret i alt det hun skriver.

Slip tøjlerne og nyd det hele. Dagen går utrolig stærkt, så sørg for at være i det.

Et råd jeg selv er rigtig glad for at jeg fik, var at "trække" sig lidt tilbage under festen/middagen og bare nyde det hele. Jeg gjorde det et par gange og det er noget af det, jeg husker aller bedst ved dagen. Jeg kan huske, at jeg sad der under middagen og kiggede rundt på alle vores gæster, følte mig så lykkelig at jeg var ved at sprænge og bare nød at se hvordan alle vores gæster hyggede sig, snakkede og lo. Der var så utrolig meget kærlighed i lokalet og jeg var et stort smil hele dagen og aftenen.

Vi havde et par svipsere på dagen, men det rørte mig virkelig ikke. Blandt andet var kagen ved at smelte ( :biggrin: ) og en af vores gæster dukkede slet ikke op ( -HAHA- ), men jeg tog det hele i stiv arm - jeg var alt for lykkelig til at kunne tage mig af sådan nogle bagateller, så bare rolig... det hele skal nok klappe og det er ingen katastrofe hvis noget måske skulle gå lidt galt i forhold til planlagt. Sådanne små skævheder er bare med til at gøre det hele så fantastisk og mere nede på jorden.

Til sidst.. et kæmpe stort tillykke med dagen på lørdag :pokey:

Det er dejligt, at du lige giver dine råd videre - de er hermed taget med - og lige hvad jeg efterlyste!! :lol:

Tak!!!! :)

:) :) også stort tillykke til alle Valentines-brudene fra mig... Håber det bliver en skøn dag for jer alle og VI VIL SE BILLEDER!!!! af det hele... :td:

Mange gange tak herfra!!! Jeg skal ihvertfald nok komme med lidt billeder :pokey:

Også lige et KÆMPE tillykke til jer valentinsbrude fra mig af..

Håber i får en fantastisk dag alle sammen! nyd den i fulde drag..

Tusinde tak!! Jeg vil ihvertfald gøre mit ypperste!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer