Guest Tina-Henrik

Tina & Henrik d. 30. maj

124 indlæg i dette emne

Ja nu vil jeg så prøve om jeg kan skrive lidt her..

Henrik og jeg mødte hinanden på dating.dk for 4 år siden. Vi har begge to børn, så der er gang i den hveranden weekend når de alle er her. Vi har begge været gift før, men tør godt hoppe ud i det igen ;-) Vi vil ikke have det "store" bryllup, så det håber jeg at vores gæster respektere. Der var ikke noget direkte frieri, vi har bare snakket om at vi begge var klar igen, så juleaften 08 offentliggjorde vi datoen for familien. Vi skal giftes i en park her i Esbjerg kl. 11.00 og bagefter have en forhåbentligt hyggelig middag på Restaurant Parken.. Jeg har efterhånden fået overtalt Henrik til at vi fortsætter festen herhjemme efter middagen, da vi skal være ude kl 17 på restauranten. Så vil jeg lave noget "skrub af mad" der er nemt at varme og så kan de gæster der har lyst, tage med herhjem bagefter. Henrik arbejder som processoperatør og jeg er i arbejdsprøvning lige nu. Jeg blev opereret i min venstre skulder to gange sidste sommer og kan desværre ikke vende tilbage til mit tidligere arbejde :-( Jeg er dog helt vild med min arbejdsprøvning i en rideudstyrsbutik, da jeg selv har hest :)

Jeg vil se om jeg kan lave lidt forskellige "link" til de forskellige ting efterhånden..

:lol: Valentinsdag : SE HER

Invitationen: HER

og indvendig : HER

Blærerækken : HER

Bordkort : HER

Restauranten : HER

Fotografen er bestilt : HER

Kjolen : HER

Guldsko : HER

Negle : HER

Så er der købt nyt jakkesæt til Henrik, wauw han bliver flot ;-)

Ringene : Vi blev forlovet d. 07.07.07 i Italien og købte dengang 14 karats guldringe så de bliver genbrugt, ændret størrelse og en dato mere i dem :-)

Noget gammelt, nyt, lånt og blåt : HER

Se hvad jeg fandt på Ebay : HER

Ikke styr på: rød Under overvejelse: tyrkis Klaret: lilla

2-3 mdr. før :

- prøvelsesattest og navneændring skal afleveres afleveret d. 6.4.09

- lave aftale med blomsterhandleren (brudebuket, knaphulsblomst)

- vælge vidner vores mødre er valgt..

- snakke med byrådsmedlemmet der skal vie os vi har lige fundet en ny da den første pludselig er sygemeldt til august, til møde d. 5. maj kl 15.00

- købe tøj og sko til børnene der er købt hvide skjorter og sorte bukser og sko til de 3 drenge, kjole, leggins, bolero og sko til datteren

- lave ønskesedlen færdig den er mailet til de interesserede

- bestille frisør til Henrik og ungerne der er bestilt frisørtid til alle mand..

1 mdr. før :

- prøve og få tilrettet kjolen bestilt tid til d. 29.4. kl 11.00, skal derud igen i næste uge.. (kjolen er hjemme og hænger klar nu)

- lave bordkort færdige

- aftale detaljer med frisør: min frisør vil sætte hår og lægge makeup hjemme ved hende selv på dagen, vi har lavet en hurtig prøveopsætning.

- aftale detaljer med fotografen der er bestilt tid til d. 22. 5. kl 14.00 - alt er aftalt, nu skal det bare være tørvejr

- aftale detaljer med restauranten der er bestilt tid til d. 17. 4. kl 16.00 - så er menuen på plads

- checke tøjet til os alle

- gå skoene til er i gang ;o)

- lave bordplanen færdig tror den er færdig nu

- få lavet ringene klar har spurgt ved guldsmeden, de skal indleveres 14 dage før - ringene er blevet ændret, og pudsede op til den store dag

- købe ind til "efterfest" herhjemme købt servietter, lys, plastiktallerkener, engangs- bestik og vinglas og har handlet drikkevarer i Tyskland, købt ind til Lasagnette..

- evt lave "skrub af mad" til herhjemme maden er lavet og klar i fryseren

Redigeret af Tina-Henrik
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej

Tillykke med tråden og brylluppet.

Var simpelthen nødt til, at ligge en hilsen.

Vi hedder også Tina og Henrik men skal giftes den 23. maj :-)

Hejsa..

Det var da utroligt med navnene og så bryllup så tæt på hinanden :-)

Jeg er lidt usikker ang denne tråd.. aner helt ærlig ikke hvad jeg skal starte med og hvordan, men det kommer nok lidt af gangen. Jeg kan se at nogen har en utrolig lang tråd og alt det ville jeg slet ikke kunne udfylde da vores bryllup ikke skal være så "stort" men stille, roligt og uformelt.. Jeg må tænke lidt over hvad jeg skal skrive :-)

God fredag d. 13 til Jer alle.. :lol: (er ikke overtroisk)

Redigeret af Tina-Henrik
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Restaurant Parken hvor vi skal holde middagsselskab..

post-36223-1234567890.jpg

Velkomstdrink : Asti

Forret: Tarteletter med høns i asparges

Hovedret: Kalvetyksteg m. flødesauce, slikærter, carotter, blomkål og pommes croquettes

Dessert: Isrand med nye danske jordbær (restauranten mener at de kan få dem fra Fyn sidst i maj)

Kaffe og småkager

Vi valgte hvide duge med lilla servietter og blomster :loveflag:

Redigeret af Tina-Henrik
0

Del dette indlæg

Bordkort med matchende hjerter fra invitationen..

post-36223-1234566799.jpg

ej hvor er det sødt og enkelt....!! :loveflag:

Tusind tak, prøver også at holde det enkelt da vi jo gerne vil have brylluppet til at være uformelt og hyggeligt, men man bliver jo hurtigt revet med alligevel..

Bordkortene er de meget omtalte fra Fakta, og så har jeg lavet hjerterne dertil.. :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Fotografen er bestil til at komme ud i parken efter vielsen..

post-36223-1234568753.jpg

Uhh hende har vi set på messen! Hun virker rigtig dygtig!!

Rigtig fine invitationer!!

Og flotte negle! Hvordan laver du mønster på dem????

Jeg tror også at hun er god.. har kun hørt godt om hende :loveflag:

Ang neglene så køber jeg glimmer og div på nettet og så tegner jeg det i hånden. Som regel er der en tynd pensel på dem med glimmer i :blink: det kan være svært at gøre det på højre hånd, når man skal bruge venstre til det, men øvelse gør mester :-)

Jeg er også godt tilfreds med invitationerne, tak :yeah: så kan de snart blive sendt afsted..

0

Del dette indlæg

Hej Navne-søster :lol:

Forsinket velkommen til... :cheerleader3::cheerleader3:

og tillykke med det kommende bryllup :blush:

det er super skønt med endnu en Maj brud... :thumbsupsmileyanim::griner:-

Hvor er de invitationer flotte man, og de bordkort er rigtig søde.. :boohoo:

ej hvor dejligt du selv kan ordne neglene.. super.. :hug: rart og have styr på mange ting allerede.

mange knus fra

Tina.

Redigeret af Tina Gamst
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer