Guest Tina-Henrik

Tina & Henrik d. 30. maj

124 indlæg i dette emne

Ja nu vil jeg så prøve om jeg kan skrive lidt her..

Henrik og jeg mødte hinanden på dating.dk for 4 år siden. Vi har begge to børn, så der er gang i den hveranden weekend når de alle er her. Vi har begge været gift før, men tør godt hoppe ud i det igen ;-) Vi vil ikke have det "store" bryllup, så det håber jeg at vores gæster respektere. Der var ikke noget direkte frieri, vi har bare snakket om at vi begge var klar igen, så juleaften 08 offentliggjorde vi datoen for familien. Vi skal giftes i en park her i Esbjerg kl. 11.00 og bagefter have en forhåbentligt hyggelig middag på Restaurant Parken.. Jeg har efterhånden fået overtalt Henrik til at vi fortsætter festen herhjemme efter middagen, da vi skal være ude kl 17 på restauranten. Så vil jeg lave noget "skrub af mad" der er nemt at varme og så kan de gæster der har lyst, tage med herhjem bagefter. Henrik arbejder som processoperatør og jeg er i arbejdsprøvning lige nu. Jeg blev opereret i min venstre skulder to gange sidste sommer og kan desværre ikke vende tilbage til mit tidligere arbejde :-( Jeg er dog helt vild med min arbejdsprøvning i en rideudstyrsbutik, da jeg selv har hest :)

Jeg vil se om jeg kan lave lidt forskellige "link" til de forskellige ting efterhånden..

:lol: Valentinsdag : SE HER

Invitationen: HER

og indvendig : HER

Blærerækken : HER

Bordkort : HER

Restauranten : HER

Fotografen er bestilt : HER

Kjolen : HER

Guldsko : HER

Negle : HER

Så er der købt nyt jakkesæt til Henrik, wauw han bliver flot ;-)

Ringene : Vi blev forlovet d. 07.07.07 i Italien og købte dengang 14 karats guldringe så de bliver genbrugt, ændret størrelse og en dato mere i dem :-)

Noget gammelt, nyt, lånt og blåt : HER

Se hvad jeg fandt på Ebay : HER

Ikke styr på: rød Under overvejelse: tyrkis Klaret: lilla

2-3 mdr. før :

- prøvelsesattest og navneændring skal afleveres afleveret d. 6.4.09