FrkHelle

FrkHelle 05.06.2010

1,285 indlæg i dette emne

:(:cheerleader3: Sikke en dejlig fredag du har haft dig! Lyder spændende med dine indkøb, glæder mig til billeder.

:) Skoene er kommet........ kl 7.20 i morges!!

Synes dælme ikke det er i orden, at posten ringer på SÅ tidligt, eller er jeg bare zippet??

Det da fedt, at de er kommet, meen vi blev godt nok taget på sengen.. Heldigvis var handyret hurtig med at få nogle bukser på, så der blev åbnet med søvn i øjnene og bar mave...

Må indrømme, at jeg på det tidspunkt var RET ligeglad med de sko.. jeg så sidste gang på uret kl 5.20 (var ellers på vej i seng kl 1, men så gik der snak i den!!)...

OMG.... Det var godt nok tideligt... troede kke at der kom pakkepost om lørdagen....

Men skoene er kommet.. der kommer billeder og bedømmelse senere.. :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Personlige chokolader

Der var engang to gifteklare unge mennesker, der i Netto var kommet til at købe 3 pakker af disse:

-%20002.jpg

Ud af æsken skulle de, for nu var det tid til at komme i et finere dres... der skulle jo være bryllup!!

-%20004.jpg

De to gifteklare unge mennesker gik straks igang med nænsomt at afklæde de små chokolader, designe, printe, skære, klistre og påmontere festbeklædning..

Tøjet så i dets helhed således ud:

-%20009.jpg

Chokoladerne opførte sig pænt og var meget nemme og medgørlige, så efter et par timer så de så fine ud i deres nye dress:

-%20005.jpg

0

Del dette indlæg

Chokoladerne var blevet så fine og stolte af deres bryllupsdress, at det ikke var noget problem for fotografen at få dem til at snurre rundt, så dressets bagside kunne blive vist frem:

-%20008.jpg

I alt 6 forskellige børnecitater om bryllup er blevet påtrykt chokoladedressets bagside

Og et lille gruppebillede af 47% chokoladerne..

-%20011.jpg

I hver deres æske er de nu delt og ligger pænt og venter på at blive transporteret til bryllupsfest i hver deres lille æske og hvem ved... måske får nogle af dem lov til at komme med bryllupsgæsterne hjem.. hvis de da ikke ender deres dage i bryllupsgæsternes maver....

-%20013.jpg

0

Del dette indlæg

Bryllupssko?? Muligheden er der..

:thumbsupsmileyanim: I lørdags ankom mine GRØNNE mulige brudesko.. Vil I være med til at pakke dem ud?

Okay.. så her kommer pakken, som handyret sprang ud efter, da posten ringede på døren pænt tidligt lørdag morgen:

Redigeret-%20031.jpg

Der gik en del timer før jeg fik dem pakket op.. for vi var først faldet i søvn 2 timer før posten ringede på.. sådan kan det jo gå, når snakken pludselig falder på morgengaver..

Men da jeg endelig fik mig kæmpet ud af sengen, skyndte jeg at finde kameraet, et par nylonstrømper og så ind i sofaen og pakke op.. ville se de GRØNNE sko... og tro mig... I vil give mig ret... de er GRØNNE!!!

-%20032.jpg

I en pose lå de tæt, side om side, og passede på hinanden - men det havde jo også været en ret lang tur dernede fra sjing-sjang-land..

-%20033.jpg

Puha jeg ved sgi ikke.. Synes godt nok de er GRØNNE.. men synes egentlig også, at de er flotte..

Højden er PERFEKT! Giver lige en god holdning og jeg kan holde højden ud (må hellere lige gå lidt mere i mine nye støvler, der er 2 cm højere, men har en bred hæl)..

Hælen.. er ca 2 x 2 og modsat mine tidligere viste brudesko på kun ca 1 x1 cm kan jeg holde balancen på de her..

Men pasformen.. både størrelse og vidde.. det er perfekt! Jeg var noget usikker, men målte min fod så godt jeg kunne og bestilte 41½ og der er liiiiige lidt luft til eventuelt hævede poter.. Mht vidden.. synes flere har skrevet, at de var lidt smalle.. jeg har BRED fod.. og de sidder virkelig godt på min fod.. Men har sikkert også tabt mig lidt på gå-poterne..

Så hvis jeg vælger nogle andre sko, terrierplaynet eller ej, så ved jeg, at ca 4½ cm høje og 2 x 2 i hælen er passende.

Trods ruskindsbunden synes jeg ikke de er spor glatte (og i de forkerte sko er vores gulve meget glatte)..

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH hjælp mig piger............ synes bare de er så... GRØNNE.... okay, det er vores tema jo også.. og min brudebuket.. men.. fortryder jeg, hvis jeg vover mig ud i det?? En brud er jo hvid... eller??

NÅÅÅÅH I ville se dem??

Jamen.... tadaaaaaaaa... her er de så:

-%20034.jpg

Redigeret af FrkHelle
0

Del dette indlæg

Det er jo et spørgsmål om smag og behag, men at de sidder så godt på dine fødder er altså heller ikke at kimse af :-)

Hvis du bruger disse sko skal du kunne lide tanken om nogle sko som gemmer sig under kjolen som en slags overraskelse, og så vil blive lagt mærke til, når de titter frem under skørterne. Det kan jo være en rigtig sjov detalje. Det synes jeg selv er ret skægt, jeg har valgt sorte sko og er helt vild med tanken om at de sorte sko som af og til vil stikke frem fra alt tyllet.

Jeg synes godt, de kan bruges, men det afhænger mest af, hvilke tanker ddu har gjort dig... Måske det vil hjælpe dig at se dit outfit i sin helhed?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså når man vælger farvede sko må det jo gerne være en detalje, der lægges mærke til. Jeg synes personligt at farven er rigtig flot, og kan du selv lide den, så er det da bare skoene du skal have på - det skal i hvert fald ikke være frygt for om man kan det til et bryllup, der afgør det.

Der er så mange brude, der vælger det sikre at de på trods af de er smukke og fantastiske ikke får vist hvem de er. Så er de her sko dig, skal de på poterne ;)

0

Del dette indlæg

Kære FrkHelle

De er bare SÅ flotte, de sko! Jeg er helt vild med farven. Jeg synes, at det vil være en fed detalje med de farvede sko, der af og til kan ses under den hvide/ivory kjole (husk de jo kun ses af og til, det meste af tiden er de jo "gemt" under kjolen) - men jeg vælger jo nok også mine blå TerrierPlaynet-sko, så det er jo klart min holdning :)

Det vigtigste for mig var at finde nogle sko, jeg kunne gå i og det tegner godt med de blå. Tænk på, at du jo skal have dem på i maaaange timer, så det er vigtigt, at de sidder godt. At der i mange år har været tradition for en hvid brud, synes jeg slet ikke, du skal bekymre dig om - de fleste af os vælger og vrager jo i traditionerne, så tag dem med, der betyder noget for jer og gør noget anderledes, hvor I synes!

Flotte monogram-chokolader! Vi har selv en pakke af dem der liggende, men er ikke rigtig kommet videre med at gøre noget, så nu har vi spist nogle af dem i stedet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jamen de kloge piger har sagt det så godt, så jeg kan bare tilslutte mig! Synes personligt specielle sko er en super fed detalje! Under alle omstændigheder er det dog en god ide at have et skiftepar til ømme fødder (bare det at få en anden type på kan føles lækkert) og her kan du så vælge nogle mere diskrete/traditionelle, hvis du synes...

I øvrigt super fine personlige chokolader! Her røg der 7 pakker i alt i indkøbskurven :thumbsupsmileyanim: De skal også i fint bryllupstøj på et tidspunkt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Tak for alle jeres kommentarer :)

Jeg ved stadig ikke.. men skal snart prøve kjolen, dvs have skørt under og så kan jeg jo passende tage skoene på også - så ud over at jeg skal finde ud af, om jeg overhovedet kan være i kjolen, skal jeg så også få afgjort, hvad jeg synes om skoene..

Som flere af jer siger.. så er det jo i bund og grund kun mig, der ved, at jeg har anderledes sko pǻ og man ser dem jo ikke meget... kun når jeg fx sidder ned ( i kirken.. ha haaaaaaaaa...) men så matcher de jo min brudebuket..

Må hellere lige få svigermor og evt svigerinde med på banen, når kjolen skal prøves..

0

Del dette indlæg

Virkelig søde chokolader :thumbsupsmileyanim: helt vild med dem!!

Og synes da du skal gi den gas i de fede sko. jeg overvejer selv at have en flot farve sko på, bare for at overraske lidt ;)

Synes også chokoladerne er blevet lækre i deres bryllupsdress - det er god dress-code-karma!!

Og skoene... uha uha.. er stadig ikke blevet klogere..

Svigermor kommer snart herover, så må jeg lige hvae hendes ord.. men alle dem, jeg har vist dem til synes, at de er superfede og seje at have under kjolen (og det er naturligvis ikke-gæster, der har fået dem at se)..

0

Del dette indlæg

Jeg synes altså også sagtens at du kan have dem på under kjolen. Hvis du vel at mærke selv har en god mavefornemmelse ved det - og du synes det er dig at komme med sådan et uventet og lidt anderledes/sjovt input. Hvis det passer til dig som person, så synes jeg helt klart at du skal gøre det, for netop at vise at selv om du er dullet op som brud, så er du stadig dig selv med din egen personlighed.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønne sko, jeg fik helt lyst til måske alligevel at bestille et par festlige farvede sko i stedet for at være praktisk og bruge dem jeg allerede har. Så go for it ;-)

Er det 2incl hælen der er på eller 2,5?

KH Frk R

0

Del dette indlæg

Skønne sko, jeg fik helt lyst til måske alligevel at bestille et par festlige farvede sko i stedet for at være praktisk og bruge dem jeg allerede har. Så go for it ;-)

Er det 2incl hælen der er på eller 2,5?

KH Frk R

Spændende, hvad du beslutter dig for :thumbsupsmileyanim:

Hælene er 2"

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes at skoene er super flotte! Er helt vild med farven... Du skal selvfølgelig ikke have dem på hvis du føler dig utilpas i dem, men du skal ikke være bange for at "falde udenfor"... Det er snart ligeså almindeligt at have farvede sko på som hvide... :thumbsupsmileyanim:

Rigtigt søde chokolader... God idé med lidt forskellige citater!

0

Del dette indlæg

Prøveattesten er kommet :thumbsupsmileyanim:

WEEEE vi må godt gifte os med hinanden... haha, det var da heldigt :cheerleader3:

Meen undrer mig over, at der står "kvinden har søgt om navneændring", men intet om manden... Og vi skifter begge navn..

Jeg beholder mig mellemnavn men skifter mit efternavn ud med hans..

Han beholder sit efternavn og tilføjer mit mellemnavn..

Ved godt mellemnavn ikke er vigtigt i den forstand, men virker det ikke mærkeligt, at det ikke står derpå?

Nåh men nu kan vi komme lidt videre.. Nu skal vi have fat i præsten og aftale et møde og så kan jeg jo evt spørge hende om navneændringen.

Vi skal have fat i Dauf og Pede og sikre os, at de er gået i gang med vores ringe og aftale en dag, hvor vi kan komme og hente dem..

Og så skal vi have fat i kroen, så vi kan få aftalt et planlægningsmøde..

Uha.. hvis planlægningen indtil nu har været spændende så tør jeg slet ikke sætte navn på, hvad de næste skridt bliver.. :)

0

Del dette indlæg

Det er meget smukke sko du har købt Helle.. Dem kan du godt have på...

Chokoladerne er bare så flotte..

Du er bare kommet så langt...

knus herfra

Jah er kommet langt, men piv.. der er godt nok heller ikke lang tid til..

Forleden sagde L stille og roligt, at han var begyndt at glæde sig.. Hold da op, hvor det fik smilet frem hos mig, at han tænker sådan :heart:

Smukke sko!!! Dem kan du sagtens bruge til KJOLEN... :thumbsupsmileyanim: Jeres chokolader er da bare blevet super flotte - kan godt lide at du har børnerimet på ved åbningen i pakken....

:cheerleader3: Synes også selv, at det var en god måde at få børnecitaterne med.. Vil så gerne have dem, men kunne ikke se, hvor der var plads.. indtil jeg gik i gang med chokoladerne.. :)

Er selv helt vildt godt tilfreds med resultatet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer