Sign in to follow this  
Followers 0
AkaGitte

Min kjole

16 posts in this topic

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::griner:-:lol:

Hejsa alle...

Nu har jeg fået købt min kjole, troede ikke det lykkedes med min str. og så mit budget på 3.000 kr til en kjole.. :boohoo:

MEN MEN MEN var i Kennedys, Sabro og prøve kjoler... Godt nok var det nogen konekjoler der var til de 3.000 kr jeg havde.. :hug: æv æv.... og sagde at hvis det var det jeg kunne få ville jeg hellere spare op et år mere og få noget ordentlig... Jeg kiggede lidt omkring selv og fandt bare den PERFEKTE kjole!!! Den er lige som jeg ville have det... den var bare perfekt men prisen!!!! 7300 kr... ejjjj ##""%%&& tænkte jeg og hang den på plads igen... Nå, men jeg kig ind og prøvede de konekjoler og ekspedienten kunne godt se hvad jeg mente... hehe, heldigvis... og svigermor var heller ikke tilfreds... ekspedienten smuttede for at snakke med indehaveren og kom så tilbage med den PERFEKTE kjole jeg havde set... Jeg sagde med det samme at den havde jeg ikke råd til... MEN MEN MEN, indehaveren sagde at jeg måtte købe den for 3700 kr fordi hun vidste den ville sidde perfekt på mig!!! ÅRH SLAP AF jeg var lykkelig...!! Men havde jo kun 3000 kr med... ÆV... og alligevel ikk, svigermor var med så hun betalte resten..!! JUBIIIII!!!!

Men hold op en SUPER service...!!!!!! Er glad for jeg valgte Kennedys..

Jeg prøvede kjolen og ja den sad perfekt...!!!! Er bare så lykkelig!! Mærket er Sincerity

Her er billedet.... ( nu skal den lige kortes i ærmerne, he.. og længden...) Men total drømmekjole!!

Viser ikke lige ansigt, ligner noget der er løgn, haha.. :blush:

post-34315-1234857448.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold da op, den kjole er da skabt til dig, det er virkeligt den smukkeste +size kjole jeg har set! Bliver helt inspireret af den.

Hvor er du smuk og hvor er det fantastisk god service!!!

Tillykke med kjolen!

0

Sikke en sød kjole og sikke en service! De må næsten have læst dine tanker ;)

Har også selv "kun" budgetteret med 3.000 kr til kjole. Synes nu stadig, at det er pænt mange penge.

Svigermor har dog meldt ud, at hun gerne vil betale den. Men det ændrer ikke det faktum, at jeg ikke vil give mere og nu bliver jeg da bare endnu mere bekræftet i, at det kan lade sig gøre! :D

0

Annonce ♥

Hold da op, den kjole er da skabt til dig, det er virkeligt den smukkeste +size kjole jeg har set! Bliver helt inspireret af den.

Hvor er du smuk og hvor er det fantastisk god service!!!

Tillykke med kjolen!

1000 tak for de fine ord.. :thumbsupsmileyanim: Jaaa, den er vildt flot... simpelthen drømmekjolen.. den er lige som den skulle være og jakken medfølger kjolen, så det var bare super :cheerleader3:

0

Annonce ♥