Sign in to follow this  
Followers 0
Hr&FruJakobsen

Jeg bliver helt misundelig...

11 posts in this topic

Øv øv øv... jeg sidder her og kigger alle trådene med indbydelser i gennem og føler, at mine ligner l*rt... jeg er ikke god til at klippe-klistre, så jeg har lavet mine i Word i sort/hvid... de blev vel pæne nok, men jeres er så smukke.... :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

post-35088-1234990181.jpg

post-35088-1234990196.jpg

Edited by Hr&FruJakobsen
0

Annonce ♥

Årh tak :thumbsupsmileyanim:

Min kæreste synes jo at jeg da bare kan fikse noget, jaja, men jeg synes nu at det godt må være bare lidt pænt... Men klippe-klistre er jeg ikke go til, så jeg måtte jo ty til noget andet. Og dette blev så resultatet :cheerleader3:

Vil i øvrigt videregive et SUPER link, hvis man midt i sin planlægning søger silouetter eller lignende.... Silhouette & grafik

Edited by Hr&FruJakobsen
0

Jeg er nu også til det enkle, så vores indbydelser bliver også bare printet. Lagt i en papfolder og med et fint bånd omkring.

Synes dine indbydelser er flotte. Du kan evt skrive navnene på modtagerne ind, så det hele bliver printet ud :thumbsupsmileyanim:

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

jeg syntes nu den er rigtig fin din indbydelse... jeg er også til det enkle og det mend satinbådet synes jeg lyder som en super ide.

jeg laver noget ligne men på satinbåndet vil jeg sætte et lille på ting som jeg har købt i panduro der kan man få mange ting og de plejer være rigtig søde og hjæpsomme, de hjalp mig meget :thumbsupsmileyanim:

0

jeg syntes nu den er rigtig fin din indbydelse... jeg er også til det enkle og det mend satinbådet synes jeg lyder som en super ide.

jeg laver noget ligne men på satinbåndet vil jeg sætte et lille på ting som jeg har købt i panduro der kan man få mange ting og de plejer være rigtig søde og hjæpsomme, de hjalp mig meget :thumbsupsmileyanim:

Hej :cheerleader3:

Ja, små sætte på-ting er goe, jeg har i Panduro købt nogle fiiiine klisterhjerter i sølv, de changerer lidt, dem vil jeg sætte på indbydelse og bordkort. Mon ikke det kan gå? :cheerleader3:

Ellers er der vel styr på alt undtagen best man, toastmaster, buket og kage... uh, stress stress stress!!!

:carrot: :carrot: :carrot: Stina

0

Annonce ♥

Jeg synes nu din indbydelse er fantastisk smuk - kan godt lide det enkle og rene over den!

Jeg ville blive mindst lige så imponeret over at hive sådan en op af en kuvert, som jeg ville af en klippe klistret invitation.

0