sabineogmartin

sabine og martins valentinsbryllup

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Da jeg var færdig med at få sat hår var klokken lige pludselig mange 13.15 og vi skulle jo være i kirken kl 14.00.

så det var hurtigt at få begge børn i tøjet, hældigvis var mine 2 søstre der til at hjælpe så den ene tog sig af børnene, mens den anden hjalp mig i kjolen.

i mellem tide kom min far som skulle kører sammen med mig i kirken, så nu manglede jeg bare lige de sidste par småting før jeg var helt klar.

Den gamle bil som vi skulle kører i tilkirke kom så nu var det afsted da var klokkem 13.45 og vi bord 6 minutter fra kirken. så vi besluttede at kører en lille tur rundt i byen så jeg kom lige kl 14.00

men men men da vi kommer ud i bilen vil den bare ikke starte igen og da begynder jeg at panikke en smugle, for det var jo en gammel ford A, så det var jo ikke til at vide om dens sidste minutter var indtruffet........... men efter en 10 forsøg eller der omkring lykkedes det endelig at starte den og så var det ellers afsted.

skriver mere sener.....

0

Del dette indlæg

Nå..... da vi kom op i kirken blev jeg virkelig nervøs, skulle tage mig meget sammen for ikke at begynde at græde af bare nærver, jeg haddet virkelig tanken om at de alle sammen ville kigge på mig når jeg trådte ind af døren.

men jeg fik min smukke brudebuket, sara sin brudepige buket og benjamin og min far fik sat knaphulsblomst på og så skulle vi stille op så vi var klar til klokkerne stoppede.

benjamin var meget træt så han ville ikke holde sara i hånden, så det endet med at han måtte gå ind før sammen med min søster.

og så gik det løs, op af gulvet med os og så var det hele i gang :thumbsupsmileyanim:

post-35460-1235579093.jpg

post-35460-1235579106.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer