Sign in to follow this  
Followers 0
Vanni

X-Factor

17 posts in this topic

Ja jeg sidder jo troligt og ser X-faktor, fordi der er ABBA-aften, så er jeg jo nød til at se det.

Hvem tror i egentlig vinder, og hvem holder i med??

Jeg ved ikke helt, hvem jeg holder med, for synes Linda er vildt god, men det samme kan jeg sige om Sidsel...

Hilsen Gitte

0

Annonce ♥

Jeg ved ikke helt, hvem jeg håber vinder. Jeg synes, at Linda er rigtig god, så hvis jeg skulle vælge, ville det nok være hende. Min favorit Claus er desværre ikke med længere.

Jeg tror, Mohamed har en stor chance for at gå hele vejen.

0

Jeg ved ikke helt, hvem jeg håber vinder. Jeg synes, at Linda er rigtig god, så hvis jeg skulle vælge, ville det nok være hende. Min favorit Claus er desværre ikke med længere.

Jeg tror, Mohamed har en stor chance for at gå hele vejen.

Synes også Claus og Seest skulle havde været i finalen, men det er jo ikke mig der skal bestemme...

0

Jeg er sikker på at Mohamed vinder, men jeg hepper selv på Linda :cheerleader3:

I forhold til aftenens show, synes jeg klart at Sidsel skulle være den som tog hjem i dag.

(og ja jeg var også stor fan af Claus og Seest... det er en skam at de ikke er med længere!!)

0

Annonce ♥

Jeg er helt enig med jer andre.

Min favorit er nu Linda. Claus var nr. 1 i min verden, og Asian Sensation var de mest underholdende - deres glæde ved at optræde var så smittende.

Jeg tror, at Mohamed vinder over Linda i en evt. finale.

0

nåhhh synes i så det var de rigtige, som røg ud??

det synes jeg bestemt, da det er en sangkonkurrence, og ikke bare showet. Og når asiens sen. skal bruge uger på, at bare synge nogenlunde, så synes jeg de andre har fortjente at være der længere tid end dem.

0

Jeg tror på Muhamed eller Linda og det har jeg gjort fra starten. Til gengæld har de øvrige vurderinger ændret sig lidt.

Det var en katastrofe at Seest røg ud hvorimod Asian Sensations optræden i går viste at de havde været værdige til at gå videre. Tidligere havde jeg dømt dem ude. Det samme med Alien Beatclub. Jeg mener så at Remee og Aisian Sensation "snød" nå de fik lov til at bruge One night in Bangkok. Selvom det er "Abba-drengene" der har skrevet den har det intet med Abba at gøre og derved fik de ikke vist om de har den alsidighed som vel egentlig er tanken med opdelingen. Der skulle man have sat en stopklods ind.

Lukas skulle have været ude allerede fra det tidspunkt hvor han maltrakterede Soft Cell (Tainted Love). Sidsel skulle for mig at se have været ude i stedet for Seest, og hendes optræden i går var direkte pinlig.

For mig at se virker det som at Sidsel og Lukas får lidt længere snor fordi de ikke er så gamle, men så er der måske også større potentiale i dem.

0

Annonce ♥

Det var en katastrofe at Seest røg ud

Seest var overlegen rent sangmæssigt... Men han er da ret kedeligt at se på.

Det er ikke KUN en sangkonkurrence. Det handler om at finde en kunstner, der har denne X-factor, og det handler om evnen til at komme ud over scenen, og at brænde igennem med det, man kan, om at være en god entertainer.

Ps. Min favorit er Linda.

0

Jeg tror på Muhamed eller Linda og det har jeg gjort fra starten. Til gengæld har de øvrige vurderinger ændret sig lidt.

Det var en katastrofe at Seest røg ud hvorimod Asian Sensations optræden i går viste at de havde været værdige til at gå videre. Tidligere havde jeg dømt dem ude. Det samme med Alien Beatclub. Jeg mener så at Remee og Aisian Sensation "snød" nå de fik lov til at bruge One night in Bangkok. Selvom det er "Abba-drengene" der har skrevet den har det intet med Abba at gøre og derved fik de ikke vist om de har den alsidighed som vel egentlig er tanken med opdelingen. Der skulle man have sat en stopklods ind.

Lukas skulle have været ude allerede fra det tidspunkt hvor han maltrakterede Soft Cell (Tainted Love). Sidsel skulle for mig at se have været ude i stedet for Seest, og hendes optræden i går var direkte pinlig.

For mig at se virker det som at Sidsel og Lukas får lidt længere snor fordi de ikke er så gamle, men så er der måske også større potentiale i dem.

Jeg er helt enig i alle punkterne

0

Det var en katastrofe at Seest røg ud

Seest var overlegen rent sangmæssigt... Men han er da ret kedeligt at se på.

Det er ikke KUN en sangkonkurrence. Det handler om at finde en kunstner, der har denne X-factor, og det handler om evnen til at komme ud over scenen, og at brænde igennem med det, man kan, om at være en god entertainer.

Ps. Min favorit er Linda.

Nu skimmede jeg tilfældigvis Ekstrabladet da vi var nede og hente den traditionelle gang søndag-junkfood og der blev Linda citeret for nogle ret hårde udtalelser til fordel for Seest; at der blev fokuseret for meget på sceneshow og for lidt på sangkunst/show. Der gik for meget MGP i X-factor.

Hvis det er hvad hun har sagt kan jeg kun være enig. EN fyr som Mark Knopfler eller Bryan May, Queen er da også kedelige at se på men det ændrer da ikke ved at de - i mine - øjne er to af de bedste guitarister der findes. Det samme med en fyr som James Morrison eller Brinck.

Det skal være nogle som har længere tid end et halvt år eller mindre og det har Seest uanset X-faktor eller ej

0

Jeg er sikker på at Mohamed vinder, men jeg hepper selv på Linda :thumbsupsmileyanim:

I forhold til aftenens show, synes jeg klart at Sidsel skulle være den som tog hjem i dag.

(og ja jeg var også stor fan af Claus og Seest... det er en skam at de ikke er med længere!!)

jjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! Sådan Linda!!!!

tjek lige min tidligere besvarelse ;)

0

Annonce ♥

Jeg er sikker på at Mohamed vinder, men jeg hepper selv på Linda :thumbsupsmileyanim:

jjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! Sådan Linda!!!!

tjek lige min tidligere besvarelse ;)

Tjek også min tidligere besvarelse... :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jo men hvad er Take That hvis man lige ser bort fra Gary Barlow ? Iøvrigt var det heller ikke et specielt overbevisende nummer de spillede.

Hvad X-Factor angår holdt jeg nok med Muhammed men Linda var klart den der gjorde det bedst på Rådhuspladsen, og hun fortjente klart at vinde fremfor Alien Beat Club. Jeg ved ikke hvorfor men jeg har svært ved at se at en gruppe skulle kunne vinde X-Factor og så en sammensat gruppe til fordelet. Når det så er sagt så er også de da gode.

Nu bliver det jo så sjovt at se om Linda og Muhammed bliver døgnfluer ligesom Martin. :cheerleader3:

0