Missfrance

Skoene til den store dag

473 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

de er så fine Gitte - da jeg er gravid til min bryllup skal jeg ikke have noget med højere hæl - hvor har du bestilt dem fra?

Ja, synes også de er super fine :-) Nej, så skal de da ikke være højere... Du skal jo kunne holde til at gå i dem :-) Og tillykke i øvrigt :-) De er bestilt på www.lingeributikken.dk, og de har også nogle der er lidt lavere, som minder om dem her. Men hvis du er vild med den her stil, så har de højst sandsynligt noget du vil elske :-)

Hold nu op de har mange fine sko, tusinde tak for tippet :)

0

Del dette indlæg

Det kan godt være det bare er mig - men et par virkelig lækre stiletter klæder hvis de allerfleste kjoler og kvinder. Laaaaaange ben og lækker holding? Måske er det bare mig - men behøver de være hvide?

Jeg synes det kunne været rigtig flot med at par virkelig lækre sko som også kunne bruges bagefter?

http://2.bp.blogspot.com/-XU0UVtIPPMg/Tu8JCSRdhsI/AAAAAAAABIQ/2guC5L5s6Qs/s1600/christian-louboutin-shoes-declic.gif De her er jo klassiske - og sålen er jo i kærlighedens (og Christian Louboutins) farve... En investering - de er jo elegante og sexede

Hvis du er til sandaler er jeg VILD med disse: http://www.gottohaveit.dk/shop/a-pair-7090-9942p.html Så flotte og noget billigere ;)

0

Del dette indlæg

Har købt disse idag i Magasin :loveshower:

Åhhh hvor er de fantastiske!!!

Tak :kiss:

De var ovenikøbet relativt billige; 578 kroner :thumbsupsmileyanim:

hvor er de flotte.. fås de i andre farver?

Ja de fås også i sølvfarvede - de er også rigtig fine! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Det kan godt være det bare er mig - men et par virkelig lækre stiletter klæder hvis de allerfleste kjoler og kvinder. Laaaaaange ben og lækker holding? Måske er det bare mig - men behøver de være hvide?

Synes ikke man behøver at have hvide sko på :) Det er helt op til en selv hvad man er til, og det kan se vildt godt ud med et par farvede sko under kjolen :c166:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

de er så fine Gitte - da jeg er gravid til min bryllup skal jeg ikke have noget med højere hæl - hvor har du bestilt dem fra?

Ja, synes også de er super fine :-) Nej, så skal de da ikke være højere... Du skal jo kunne holde til at gå i dem :-) Og tillykke i øvrigt :-) De er bestilt på www.lingeributikken.dk, og de har også nogle der er lidt lavere, som minder om dem her. Men hvis du er vild med den her stil, så har de højst sandsynligt noget du vil elske :-)

Hold nu op de har mange fine sko, tusinde tak for tippet :)

Anytime :) :)

0

Del dette indlæg

Hej .. jeg har lige købt disse i magasin til 349 ... Der er plateau, og så er de ikke så høje .. magasin har faktisk flere flotte sko i denne el. Andre farver og forskellig hælhøjde .. helt klart et kik værd ..

post-55357-0-16970800-1331360467.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej .. jeg har lige købt disse i magasin til 349 ... Der er plateau, og så er de ikke så høje .. magasin har faktisk flere flotte sko i denne el. Andre farver og forskellig hælhøjde .. helt klart et kik værd ..

Nøøøj de er meget flotte og elegante.. Dine fødder bliver så fine :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så tror jeg at det lykkedes :)

Tak for hjælpen :)

Hej PernilleJ

Hvor har du fundet de sko henne af, hvis man må spørge, de er godt noget flotte.

Hvad har du givet for dem?

Stephanie

Fandt lige et link til dig :)

http://www.brandos.dk/rocket-dog/orla-553299-72-seascape/a32341

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tanja... De er bare så søde

Tak Miss-Lena, hvor er du sød Kiss.gif

Jeg har også bestilt en guldtaske til, men kan ikke helt finde ud af, om jeg overhovedet skal have en taske med på dagen. Om ikke andet kan skoene og tasken jo bruges igen efter brylluppet til at pifte en sort kjole el.lign. op med thumbsupsmileyanim.gif

Har du købt dem via en hjemmeside eller? Kunne jeg få et link? :-)

0

Del dette indlæg

Jeg vil da også lige flashe mine brudesko.

Jeg har søgt og søgt efter brudeskoen. Jeg har været stort set alle steder i Århus lige fra Ahlers til skoringen til Bazar Vest til Fetish butikker (Ja I læste rigtig, en dag endte jeg i en butik med lak og lædder - og jeg troede faktisk jeg havde fundet mine sko der, men de fandtes desværre ikke i grøn).

Jeg bestilte i stedet mine sko på nettet. Det var stadig ikke nemt, for jeg kan ikke som mange af I andre herinde gå i meget høje sko og jeg synes de fleste sko er meget høje. Det er svært når man ikke kan stå med skoene i hånden og sammenligne dem. Derudover synes jeg heller ikke udvalget er så stort med hæl på 5 cm og derunder.

Her er mine sko med 5 cm hæl

post-31693-0-57636800-1332362522.jpg

post-31693-0-04939000-1332362557.jpg

Jeg var lidt i tvivl om farven, da jeg bestilte dem over nettet - har ikke før købt sko over nettet så jeg bestilte også dem her (med kriterie at de skulle have samme hæl højde for at kjolens længde ville passe til begge):

post-31693-0-10471700-1332362685.jpg

post-31693-0-97390500-1332362727.jpg

Jeg prøvede også at bestille en takse jeg håbede havde samme farve som de grønne sko. Og jeg synes den er ret tæt på.

Nu må jeg så se hvad jeg synes når jeg kommer i hele skrudet (kjolen hænger hos min bror)

post-31693-0-53475200-1332362860.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer