Missfrance

Skoene til den store dag

473 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har fået e par Manolos som jeg skal have på. Elsker dem, de er bare fantastiske

ÅÅÅrrrhhhhh SAVLE!!!! De ligner meget de sko at Bella Swan har på i Twilight og jeg er bare IN LOVE med dem... desværre kan jeg ikke gå i høje hæle overhovedet, så er meget meget meget misundelig... men på den gode måde :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er der mange smukke sko i denne tråd :)

Jeg har desværre ret følsomme fødder og ryg, så jeg kan ikke bare vælge efter udseendet :( Men det er lykkedes mig at finde nogle som både er smukke og behagelige :)

2hhj2p5.jpg

Det problem har jeg også. De der er flotte... og kan bruges igen... hvor har du købt dem henne?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er der mange smukke sko i denne tråd :)

Jeg har desværre ret følsomme fødder og ryg, så jeg kan ikke bare vælge efter udseendet :( Men det er lykkedes mig at finde nogle som både er smukke og behagelige :)

2hhj2p5.jpg

Det problem har jeg også. De der er flotte... og kan bruges igen... hvor har du købt dem henne?

Mange tak :) De er fra El Naturalista :) Du kan læse mere om mærket og min jagt efter disse i min tråd - de er desværre ikke så nemme t finde i DK :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er der mange smukke sko i denne tråd :)

Jeg har desværre ret følsomme fødder og ryg, så jeg kan ikke bare vælge efter udseendet :( Men det er lykkedes mig at finde nogle som både er smukke og behagelige :)

2hhj2p5.jpg

De ser også super praktiske ud! Og det taget i betragtning, så synes jeg også de er rigtig pæne! De fleste sko i den dur er bare ikke noget man ønsker at have på til sit bryllup. Dejligt du har fundet disse! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er der mange smukke sko i denne tråd :)

Jeg har desværre ret følsomme fødder og ryg, så jeg kan ikke bare vælge efter udseendet :( Men det er lykkedes mig at finde nogle som både er smukke og behagelige :)

2hhj2p5.jpg

De ser også super praktiske ud! Og det taget i betragtning, så synes jeg også de er rigtig pæne! De fleste sko i den dur er bare ikke noget man ønsker at have på til sit bryllup. Dejligt du har fundet disse! :thumbsupsmileyanim:

1000 tak - nej du har helt ret, det var også derfor jeg var helt solgt da jeg så disse, fordi jeg kender mærket og ved at dem kan jeg gå i :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De her kan jeg godt lide! Også fra det mærke:

http://www.sko-sko.dk/produkt-el%20naturalista-colibri-14040

Ja de er også rigtig fine :) Jeg har dem der hedder SOLAR http://www.sko-sko.dk/produkt-el%20naturalista-solar-14649 og dem kunne jeg med det samme gå i en hel dag uden problemer efter 10 år uden sko med hæl :)De er bare SÅ gode alle deres sko :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de fine, Lene :)

Her er de sko jeg skal have på :-)

Wow er det kork de er beklædt med? Eller ligner det bare på billedet? De er fine!

Tak:)

Jeps, det er kork! Det synes jeg er lidt sjovt:)

Jeg synes kork er smukt! Min søster havde engang hele minilandskaber skåret i kork i sådan en lille lukket glasmontre... vildt fine! De var dog desværre et af mange ofre, da hendes hus brændte til jorden for ca. 10 år siden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal have disse på

post-67849-0-51370800-1392555268_thumb.j

Har problemer med knæene, så kan desværre ikke gå i hæle højere end 5-6 cm :td:

Havde jeg ikke skulle tage hensyn til mine knæ, ville det afgjort være noget i denne stil

8eda7c6a67e04dfda8a1f984a694296e.jpg?mod

SUUUK - det er bare så smukke :a1221:

Åndsvage knæ :shooter:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er svært at finde flade brudesko som samtidig er smukke. Jeg har haft flere par hjemme købt på zalando og er pt. På bar bund. Jeg er 180 så jeg behøver ikke ekstra højde og jeg har det også bedst med en flad sko. Det MÅ kunne lykkes.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer