Missfrance

Skoene til den store dag

473 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihhh altså... Sidder og savler over alle jeres skønne sko. :a1221:

Jeg skal ud og købe nogle HELT flade sko, da min dejlige forlovede har samme højde som mig. :td:

Normalt er jeg ligeglad og bruger stilletter i 8-10 cm's klassen - eeeeeeeelsker stiletter - men lige den dag, vil jeg gerne være den lave (manden er blevet pålagt at finde sko, med så meget hæl som overhovedet muligt).

Synes bare det er smadder svært at flinde søde brudesko, der er helt flade.... Håber dog jeg falder over de helt rigtige, når nu alle forårsballarinerne kommer i butikkerne... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Wauw nissensmor - hvor er det nederste par fra? SÅ fede :thumbsupsmileyanim:

Min drømmesko er denne fra Sofie Schnoor - desværre er det kun udseendet der er en drøm :blink: Var ude og prøve dem i Magasin for nylig og de var ikke særlig gode at gå i :(

post-56099-0-08386800-1329771030.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal have et af de her to par på, eller også begge to, for jeg har fået tilrettet kjolen efter de højeste sko, og så stor forskel er der ikke, så jeg kan sagtens bruge dem begge i løbet af dagen thumbsupsmileyanim.gif

post-30574-1239741041.jpg post-30574-1239741068.jpg

Men jeg synes også, det kunne være fedt med røde sko til den hvide kjole ;).

Knus fra Anja

Hvor er de fede, hvor har du købt dem?

0

Del dette indlæg

ALLE SKO-FREAKS SE HER:

Aaargh, ville gerne have indsat et billede, men ak, det er for stort, og ved sgu ikke lige hvordan man gør det mindre :(

Men tænk at blive gift i en Christian Louboutin :heart: :heart: Og så i brudesko-farve, med den velkendte røde sål :heart:

Se dem her: http://www.online-br...ndo-120mm-3142/

Mand, min kæreste ville elske mig, hvis jeg købte dem :rolleyes: Vent, det gør han jo allerede, hehe... :)

Og jeg har jo allerede besluttet at bruge nogle sølv-stilletter der samler støv i skabet....

Redigeret af SoExited
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ALLE SKO-FREAKS SE HER:

Aaargh, ville gerne have indsat et billede, men ak, det er for stort, og ved sgu ikke lige hvordan man gør det mindre :(

Men tænk at blive gift i en Christian Louboutin :heart: :heart: Og så i brudesko-farve, med den velkendte røde sål :heart:

Mand, min kæreste ville elske mig, hvis jeg købte dem :rolleyes: Vent, det gør han jo allerede, hehe... :)

Og jeg har jo allerede besluttet at bruge nogle sølv-stilletter der samler støv i skabet....

Åhh det er det der facebook link, der ligger .... jeg tror altså IKKE, at de er ægte :) Det er 99% sikkert, at det er replica

0

Del dette indlæg

ALLE SKO-FREAKS SE HER:

Åhh det er det der facebook link, der ligger .... jeg tror altså IKKE, at de er ægte :) Det er 99% sikkert, at det er replica

Hehe, nå, jamen så kan jeg da godt lade være med at savle over dem :fløjt:

0

Del dette indlæg

ALLE SKO-FREAKS SE HER:

Hehe, nå, jamen så kan jeg da godt lade være med at savle over dem :fløjt:

Til 1300,- ville jeg hellere ikke satse på den ægte vare, men flotte er de... Nu var jeg mange steder i lørdags, men tror det var Holly Golightly i KBH er havde et par der lignede...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flotte sko alle sammen, men er der nogen der ved hvor man finder sølvsandaler uden for meget hæl........

Har du kigget på terrierplaynet? De har hvertfald nogle forskellige sølvsko og man kan selv vælge hælhøjden :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hermed skoene, som jeg har bestilt... Og hvis de er bare halvt så fantastiske at gå i, som de ser ud, så kan jeg slet ikke vente til at få dem på :cheerleader3: Og endnu en fantastisk ting ved skoene er, at de kan farves om, så de kan bruges igen bagefter :cheerleader3:

post-51946-0-69934900-1331029937.jpg

0

Del dette indlæg

de er så fine Gitte - da jeg er gravid til min bryllup skal jeg ikke have noget med højere hæl - hvor har du bestilt dem fra?

Ja, synes også de er super fine :-) Nej, så skal de da ikke være højere... Du skal jo kunne holde til at gå i dem :-) Og tillykke i øvrigt :-) De er bestilt på www.lingeributikken.dk, og de har også nogle der er lidt lavere, som minder om dem her. Men hvis du er vild med den her stil, så har de højst sandsynligt noget du vil elske :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer