Missfrance

Skoene til den store dag

473 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Juhuu nu kan jeg endelig være med her :thumbsupsmileyanim:

Sko nr. 1 passede ikke så godt sammen med kjolen alligevel, men de er bare så smukke synes jeg.

post-40725-1273932336.jpg

Og sko nr. 2 har jeg så lige købt i dag og de er en drøm at få på :blush: Og tilmed den rigtige farve :thumbsupsmileyanim:

post-40725-1273932312.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er mine sko. Smukke og super behagelige :blush:

Wauw :thumbsupsmileyanim:

Hvor har du dog fundet de skønheder?.....de kunne da godt få en plads i min skosamling :cheerleader3:

De er fra Chie Mihara og hedder Omeu. Hun laver bare de mest fantastiske sko, og de er altid utroligt rare at have på :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak. Jeg vil straks gå på jagt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jubii - nu kan jeg også være med her :balloons::(

Jeg bestilte mine sko i sidste uge på en engelsk hjemmeside, og de kom i fredags.. Fantastisk god og hurtig service. Der var nogle forskellige krav til skoene: De skulle være lukkede i snuden, de skulle kunne farves og de måtte ikke være ret høje..

Jeg synes selv, jeg har gjort et godt køb :)Det er planen at de skal farves samme farve som min indkøbte taske - mørkelilla :carrot:

Og et par billeder - først fra hjemmesiden og dernæst på køkkengulvet ;)

Hmmm... det lyder bekendt :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

hvis ikke jeg har lagt et billede herind, så kommer der et nu:-). Min mand og jeg er lige høje, hvis ikke jeg er 1 cm højere, og for ikke at blive meget højere end ham, havde jeg valgt et på ballarinaer

post-34886-1274623889.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kan jeg ENDELIG være med her!

Mine sko som de er skabt. De skal farves mørkelilla og ligger helt sikkert nye billeder ind når det er sket ;)

Og nu i lilla forklædning :)

NEJ hvor er de flotte, hvor er de købt henne??? :)

Taaaak :blink:

Skoen er købt hvide på nettet og så er de farvet efter min clutch hos Taastrup Sko - man kan også købe skoen gennem hende :)

Du kan evt. læse om min sko-process i min planlægningstråd. Der er også link til Taastrup sko og vist også til den hjemmeside hvor jeg købte skoene. Ellers kan du se detaljer på dem i indlæg #199 i denne tråd ;)

Redigeret af Susanne33
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer