Missfrance

Skoene til den store dag

473 posts in this topic

Her er et billede af mine sko, som jeg havde på til vores bryllup, billedet er lånt af en anden bruger herinde da hun havde de samme sko. Billige sko i skoringen til 200 kr dengang i 2005

post-4489-1266657739.jpg

0

Annonce ♥

Er Dune-skoene meget dyre?

Jeg gav 790 kroner for mine i Magasin i Lyngby.

0

Hej

Her er mine sko:

når engang du har fået dem hjem, vil du så ikke tage et billede af dem og ligge ind? Jeg vil vildt gerne se farven!

0

Annonce ♥

Så kan jeg ENDELIG være med her!

Mine sko som de er skabt. De skal farves mørkelilla og ligger helt sikkert nye billeder ind når det er sket ;)

post-40679-1272916566.jpg

post-40679-1272916573.jpg

Edited by Susanne33
0

Jeg har lige bestilt disse sko

post-38898-1269442591.jpg

0

Så kan jeg også være med her. Jeg skal have disse guldsko fra Terrier Playnet på. De er bare sååååååå behagelige at have på, jeg behøver ikke en gang at gå dem til :angry:

post-38595-1269846298.jpg

0

Annonce ♥

Så kan jeg også være med her. Jeg skal have disse guldsko fra Terrier Playnet på. De er bare sååååååå behagelige at have på, jeg behøver ikke en gang at gå dem til :angry:

IHH de er SÅ fine jeg har prøvet 2 gange at bestille dem, men uden held.. har nu fundet andre til brylluppet men vil stadig gerne have et par guld sandaler :cheerleader3: hvor høje har du bestilt dem?? vil du ikke prøve at tage et billede af dem så vi kan se hvordan de "rigtigt" ser ud..

0

Sikke en masse flotte sko I alle har fået fat på!!!

Jeg har valgt at gøre ligesom Miss-Lena - nemlig at bære BLÅ SKO!!!

Kh. Mette

post-39114-1269851594.jpg

0

Jeg er ellers faldet over en genial side lidt a la den der mange har købt dansesko fra, de sælger bare mere sådan rigtige brudesko meb bling og bånd :angry: Jeg loooover at poste et link, hvis de har gode priser etc. Har lige skrevet en mail til dem :cheerleader3:

Men skoene ser så flotte ud

0

Jeg er ellers faldet over en genial side lidt a la den der mange har købt dansesko fra, de sælger bare mere sådan rigtige brudesko meb bling og bånd :angry: Jeg loooover at poste et link, hvis de har gode priser etc. Har lige skrevet en mail til dem :cheerleader3:

Men skoene ser så flotte ud

Jaaa det link vil vi rigtig gerne have.

0

Annonce ♥

Jeg er hoppet på vognen med blå sko. Mine er fra Terrier Playnet (de samme som en anden - mine billeder er IRL):

post-39073-1269886728.jpg

(beklager de blege fødder)

post-39073-1269886738.jpg

0

Så kan jeg også være med her. Jeg skal have disse guldsko fra Terrier Playnet på. De er bare sååååååå behagelige at have på, jeg behøver ikke en gang at gå dem til :kiss:

IHH de er SÅ fine jeg har prøvet 2 gange at bestille dem, men uden held.. har nu fundet andre til brylluppet men vil stadig gerne have et par guld sandaler :) hvor høje har du bestilt dem?? vil du ikke prøve at tage et billede af dem så vi kan se hvordan de "rigtigt" ser ud..

Jeg har købt dem med 3" hæl. Jeg kan egentlig sagtens gå i 3,5" hæl, men tænkte, at det måske var smartest med en lidt lavere hæl, når nu jeg skal have dem på i så mange timer.

Jeg vedhæfter lige et billede af dem IRL med og uden mig i (se venligst bort fra de uplejede vinterblege fødder :b223: )

post-38595-1269932878.jpg

0

Og så her med fødder i :) Jeg skal helt sikkert have flere sko derfra, for de er SÅ behagelige og bløde at gå i :kiss:

post-38595-1269932986.jpg

0

Tanja... De er bare så søde

0

Annonce ♥

Tanja... De er bare så søde

Tak Miss-Lena, hvor er du sød :)

Jeg har også bestilt en guldtaske til, men kan ikke helt finde ud af, om jeg overhovedet skal have en taske med på dagen. Om ikke andet kan skoene og tasken jo bruges igen efter brylluppet til at pifte en sort kjole el.lign. op med :kiss:

post-38595-1269933998.jpg

0

En taske kan jo fint bare ligge på din plads ved bordet. Bare med nogle småting i, som du ikke nødvendigvis vil rejse dig fra bordet for at få fat i (lommetørklæde, læbepomade, panodil, næsespray (he he, min næse stopper altid til når jeg drikker rødvin).

0

Hvor er det bare nogen super fine sko, Tanja :kiss:

Og jeg har samme plan med mine sko og matchende taske - det er jo perfekt til at shine en sort kjole op med ;)

0

Jeg har købt disse fra Terrier planyet. De er med 3' hel og ikke de sidste jeg skal have der fra. Så dejlige at have på.

2yn2usl.jpg

biqmpt.jpg

0

Annonce ♥

f1dr1c.jpg

Her er mine

0

Jeg havde egentlig regnet med at genbruge et par sko jeg allerede har, men ender sikkert med at supplere med et par fra Terrier da jeg ikke er sikker på jeg kan holde mine egne ud hele dage :-)

Skoene har lidt slageskindspræg og perlemorskær med rem til at vikle om anklerne. Hælen er lige tilpas, men de er lidt spidse så når føderne udvider sig er jeg ikke sikker på de kan li at være i skoene.

post-41741-1269987513.jpg

0

Mine sko som de er skabt. De skal farves mørkelilla og ligger helt sikkert nye billeder ind når det er sket ;)

:biggrin: Helt vildt skønne sko. Hvor har du købt dem og hvad gav du?

0

:biggrin: Helt vildt skønne sko. Hvor har du købt dem og hvad gav du?

Tak! :td:

De er købt via nettet i England. De er købt via denne side og har kostet ca. 750 kr. inkl. fragt. Ingen problemer med at købe dem via nettet. De var fremme på 5 dage og der lå en returseddel i fald størrelsen var forkert eller jeg ville have pengene retur :)

0