Missfrance

Skoene til den store dag

473 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det her er formodentlig mine sko - kan ikke helt bestemme mig om de er for høje, godt nok er min tilkommende 207 høj ( jeg er 177) så høje sko er helt ok, men jeg er ikke helt sikker på at jeg holder til at svæve rundt deroppe en hel dag, selv om de er super behagelige...

33nyb80.jpg

Hvor er de skøøøne :cheerleader3:

Hvor har du købt dem og må man spørge til prisen?

Jeg synes det ser ud til at være ivory farve??

Redigeret af Kinai
0

Del dette indlæg

Må hellere lige sætte de sko ind, som jeg meget kraftigt overvejer.... :denmarkflag:

Ææææælsker dem....

post-36810-1237152039.jpg

Hvor har du købt de sko henne...... de er super søde. :cheerleader3:

Taaaak :cheerleader3: synes også de er skønne!

De er fra Benjamin Walk...Jonathan Kayne kollektionen! Skoen hedder "Paris"! :denmarkflag:

Her er et link Klikke klik

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg desværre ikke noget billede af mine sko, men vil da alligevel lige fortælle, at jeg fandt dem på tilbud i skoringen til 200 kr :-) De sko jeg skal have på er ballerinaer uden hæl, da min tilkommende og jeg er lige høje, og jeg ønsker ikke at være højre end manden denne dag

nu kan jeg endelig vedhæfte et billede af mine sko

post-34886-1240044864.jpg

0

Del dette indlæg

Det her er formodentlig mine sko - kan ikke helt bestemme mig om de er for høje, godt nok er min tilkommende 207 høj ( jeg er 177) så høje sko er helt ok, men jeg er ikke helt sikker på at jeg holder til at svæve rundt deroppe en hel dag, selv om de er super behagelige...

33nyb80.jpg

Jep, jeg er også super glad for dem - og så er de behagelige at have på !. Mærket hedder Next og jeg har købt dem på Ebay ( har dog en del sko i det mærke, som jeg køber i England, så jeg vidste hvilken str. jeg skulle gå efter). Skoene koster fra nye 70 £ ( jeg gav 60) og de er nemlig ivory, og passer perfekt til min kjole :)

0

Del dette indlæg

33nyb80.jpg

Jep, jeg er også super glad for dem - og så er de behagelige at have på !. Mærket hedder Next og jeg har købt dem på Ebay ( har dog en del sko i det mærke, som jeg køber i England, så jeg vidste hvilken str. jeg skulle gå efter). Skoene koster fra nye 70 £ ( jeg gav 60) og de er nemlig ivory, og passer perfekt til min kjole :)

I'm in låååååve!!!

Kan man lokke linket ud af dig? Eller et navn på skoene eller lignede??

Hvad str. har du købt dem i? og hvor høj er hælen?

Redigeret af Kinai
0

Del dette indlæg

33nyb80.jpg

I'm in låååååve!!!

Det er desværre en privat sælger jeg har købt dem af, ellers ville jeg gerne give dig linket - men mon ikke man kan finde dem et eller andet sted. Next er jo et stort mærke derover, dog står der ikke noget navn eller nr. på selve skoene.

Jeg har købt dem i str. 40 og hælen er 8 cm

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

33nyb80.jpg

Hvor er de skøøøne :thumbsupsmileyanim:

Jep, jeg er også super glad for dem - og så er de behagelige at have på !. Mærket hedder Next og jeg har købt dem på Ebay ( har dog en del sko i det mærke, som jeg køber i England, så jeg vidste hvilken str. jeg skulle gå efter). Skoene koster fra nye 70 £ ( jeg gav 60) og de er nemlig ivory, og passer perfekt til min kjole :cheerleader3:

I'm in låååååve!!!

Det er desværre en privat sælger jeg har købt dem af, ellers ville jeg gerne give dig linket - men mon ikke man kan finde dem et eller andet sted. Next er jo et stort mærke derover, dog står der ikke noget navn eller nr. på selve skoene.

Jeg har købt dem i str. 40 og hælen er 8 cm

Mener bestemt at der ligger en Next i Fields, regner med at komme forbi på mandag (skal i H&M og købe den mest fantastiske sommerkjole - men det er vidst et sidespor ;)). Kigger gerne efter de her meget smukke sko - tror faktisk at jeg har set nogle lign der ude før... Hvilken str skal du bruge Kinai?

0

Del dette indlæg

33nyb80.jpg

WAUW WAUW WAUW lige min smag. Damn de er flotte!!!!! Er totalt misundelig lige nu. Men på den gode måde.

Her er så dem jeg har udset mig indtil videre...

post-37894-1243072982.jpg

Redigeret af lill1981
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor har I altså bare nogle flotte sko :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Her er mine:

jrzac3.gif

Det er nogle fine sko!! Vil i øvrigt tilføje til alle jer med røde sko at her i Kina er det en tradition at man SKAL have røde sko på.. Oprindeligt var det også rød kjole, men nu tager de allesammen hvid kjole på til billeder og første halvdel af dagen og rød kjole på til anden halvdel.. Her er mine, det er ikke det bedste billede men de sidder godt og behageligt på foden. Men mon ikke jeg køber nogle billige flade til om aftenen også :cheerleader3: :

post-38004-1243076195.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

God inspiration her. Jeg vil have at mine er lukkede, både foran og bagtil, da jeg synes at åbne sko i en fin kirke ser forkert ud (bare mig, men sådan er jeg!). Jeg har fundet nogle stykker, som jeg er lidt forelskede i. De står alle beskrevet på onlineshoppen som off-white, hvilket jeg dog ikke er helt sikker på er det samme som ivory, som min kjole er. Har skrevet og spurgt, så nu må vi se. Jeg vil gerne have en smule hæl, men ikke for meget, da min kommende mand og jeg er samme højde.

Her er dem, jeg godt kan lide:

moonstone_l.gif

crystal_l.gif

ppPrimrose.jpg

Tulip.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er mine sko.....

Nå ja, støvler *thi-hi* Læs i min planlægning hvorfor :cheerleader3:

Her modelbillede i hvide, jeg har dog fået dem hjem i Ivory så de passer til min kjole.

post-36281-1237656118.jpg

Hvor er de bare fede :thumbsupsmileyanim:

Hvor har du købt dem henne? - og hvad kostede de?

0

Del dette indlæg

Hvilken fantastisk tråd... for sådan en sko-shop-a-holic som mig, er det en fornøjelse at savle lidt over alle jeres smukke sko :cheerleader3:

Her er mine.... De er godt nok høje, men jeg er vandt til meget høje sko, og plejer at kunne klare en lang aften/nat i stilletter. Er dog igang med at finde nogle dansesko som kan aflaste senere -jeg er jo ikke overmodig :boohoo:

post-36921-1243263969.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer