Missfrance

Skoene til den store dag

473 posts in this topic

Så har jeg også endelig fået købt skoene!

Jeg har et sort bånd i taljen og skal også have en sort couture 'hat' på, så det var oplagt at skoene og skulle være sorte.

Og eftersom jeg har en ret dyr smag i sko :thumbsupsmileyanim: kunne jeg også bedre forsvare at købe nogle sorte, så de kan bruges mange gange herefter.

Uuuuh, lækre sko - dem har jeg også haft kig på i creme ;)

0

Annonce ♥

Jeg har et sort bånd i taljen og skal også have en sort couture 'hat' på, så det var oplagt at skoene og skulle være sorte.

Og eftersom jeg har en ret dyr smag i sko :thumbsupsmileyanim: kunne jeg også bedre forsvare at købe nogle sorte, så de kan bruges mange gange herefter.

Hov det lyder da yders spændende det der.... Må vi se mere? Kjole eller "hat"??

jeg er nysgerrig :thumbsupsmileyanim:

Og super lækre sko!!

0

Og eftersom jeg har en ret dyr smag i sko :cheerleader3: kunne jeg også bedre forsvare at købe nogle sorte, så de kan bruges mange gange herefter.

Og super lækre sko!!

Ja det siger jeg også....lad os seeee!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Og eftersom jeg har en ret dyr smag i sko :cheerleader3: kunne jeg også bedre forsvare at købe nogle sorte, så de kan bruges mange gange herefter.

Og super lækre sko!!

Ja det siger jeg også....lad os seeee!!! :loveboard:

Jamen det må I da gerne. Kjolen har jeg vedhæftet her :cheerleader3: Jeg er dog 1.60 og er en str. 40 - så helt sådan sidder den ikke - vi er lidt mere ude i Beyonce-looket :cheerleader3:

'Hatten' er sådan et pandebånd med en masse halløj på den ene side i sort - Lidt ale det billede det er vedhæftet. Og skoene har I jo set. Så det bliver ikke helt traditionelt... men lige som jeg kan lide det!

post-31313-1237373403.jpg

post-31313-1237373960.jpg

Edited by miksas
1

Annonce ♥

Og eftersom jeg har en ret dyr smag i sko :balloon: kunne jeg også bedre forsvare at købe nogle sorte, så de kan bruges mange gange herefter.

Og super lækre sko!!

Ja det siger jeg også....lad os seeee!!! :cheerleader3:

Jamen det må I da gerne. Kjolen har jeg vedhæftet her :cheerleader3: Jeg er dog 1.60 og er en str. 40 - så helt sådan sidder den ikke - vi er lidt mere ude i Beyonce-looket :cheerleader3:

'Hatten' er sådan et pandebånd med en masse halløj på den ene side i sort - Lidt ale det billede det er vedhæftet. Og skoene har I jo set. Så det bliver ikke helt traditionelt... men lige som jeg kan lide det!

SUPER FLOT KJOLE OG "HAT"!!!! ME LIKE :loveboard::cheerleader3:

Skoene er også bare SÅ FEDE!!

Synes det er vildt sejt, at det ikke er traditionelt :toot:

Edited by Demant
0

Og eftersom jeg har en ret dyr smag i sko :balloon: kunne jeg også bedre forsvare at købe nogle sorte, så de kan bruges mange gange herefter.

Og super lækre sko!!

Synes det er vildt sejt, at det ikke er traditionelt :lol:

1000 tak! :toot: Men bliver jo altid lidt i tvivl han af vejen, når man vælger noget lidt alternativt. MEN jeg vælger at stole på min første mavefornemmelse, og det her er bare lige mig!

0

Og eftersom jeg har en ret dyr smag i sko :toot: kunne jeg også bedre forsvare at købe nogle sorte, så de kan bruges mange gange herefter.

Og super lækre sko!!

Jamen det må I da gerne. Kjolen har jeg vedhæftet her :cheerleader3: Jeg er dog 1.60 og er en str. 40 - så helt sådan sidder den ikke - vi er lidt mere ude i Beyonce-looket :balloon:

Synes det er vildt sejt, at det ikke er traditionelt :lol:

1000 tak! :lol: Men bliver jo altid lidt i tvivl han af vejen, når man vælger noget lidt alternativt. MEN jeg vælger at stole på min første mavefornemmelse, og det her er bare lige mig!

Ja stol du trygt på din mavefornemmelse...det er en SUPER FEEEED stil....kan rigtig godt lide det! :cheerleader3:

Men nu er jeg også selv meget til det utraditionelle!!! ;)

0

Jeg tror nok jeg skal have dem her...

Kan godt lide tanken om røde sko til en hvid kjole

post-36246-1237452253.jpg

0

Annonce ♥

her er mine i hvide, dem jeg har købt er guld.........skal siges jeg er 180 høj, og det samme er min kommende, og far, så derfor er høje hæle forbudt....:-)

nummer to billede er jeg helt vilde med, synes de er så flotte, men de er alt for høje desværre....

post-36214-1237452712.gif

post-36214-1237452778.gif

0

Her er mine sko.....

Nå ja, støvler *thi-hi* Læs i min planlægning hvorfor :)

Her modelbillede i hvide, jeg har dog fået dem hjem i Ivory så de passer til min kjole.

post-36281-1237656118.jpg

0

Uhh en mulighed for at vise mine flotte sko ;)

den skal da udnyttes, jeg har købt skoene på ebay til 179 kr ink porto, det kan da ikke gøres billigere,

de er light gold med palietter

De er flotte men husk lige at file hæle inden den store dag :0)

0

Her er mine sko.....

Nå ja, støvler *thi-hi* Læs i min planlægning hvorfor :)

Her modelbillede i hvide, jeg har dog fået dem hjem i Ivory så de passer til min kjole.

post-36281-1237656118.jpg

HOLY MACCARONI!!!!! :) *fnis*

0

Annonce ♥

Jeg skal have et af de her to par på, eller også begge to, for jeg har fået tilrettet kjolen efter de højeste sko, og så stor forskel er der ikke, så jeg kan sagtens bruge dem begge i løbet af dagen :)

post-30574-1239741041.jpg post-30574-1239741068.jpg

Men jeg synes også, det kunne være fedt med røde sko til den hvide kjole ;).

Knus fra Anja

0

Det her er formodentlig mine sko - kan ikke helt bestemme mig om de er for høje, godt nok er min tilkommende 207 høj ( jeg er 177) så høje sko er helt ok, men jeg er ikke helt sikker på at jeg holder til at svæve rundt deroppe en hel dag, selv om de er super behagelige...

33nyb80.jpg

0

Jeg skal have et af de her to par på, eller også begge to, for jeg har fået tilrettet kjolen efter de højeste sko, og så stor forskel er der ikke, så jeg kan sagtens bruge dem begge i løbet af dagen :)

post-30574-1239741041.jpg post-30574-1239741068.jpg

Men jeg synes også, det kunne være fedt med røde sko til den hvide kjole ;).

Knus fra Anja

Hvor er de røde bare super flotte ! :)

0

Annonce ♥

Og mine er en Lilly-model :) De er bare SÅ dejlige at ha på :)

post-37375-1239748665.jpg

0

Her er mine:

post-33802-1239742006.jpg

WOW! I like!! Hvor er de bare skønne :) Hvis jeg ikke skulle have sorte på, ville de bare være perfekte!

0

Jeg vil da også flashe mine... Der skal suppleres med et par mere giv-den-gas-venlige til senere på dagen :)

post-36326-1239780629.jpg

0

Hvor har I altså bare nogle flotte sko :cheerleader3::cheerleader3:

Her er mine:

jrzac3.gif

0

Annonce ♥

Må hellere lige sætte de sko ind, som jeg meget kraftigt overvejer.... :cheerleader3:

Ææææælsker dem....

post-36810-1237152039.jpg

Meget smukke! Har set nogle lignende i hvid "net" (eller hvad skal man kalde det?) i et blad, men har ikke kunne finde dem nogen steder... synes det gav et interessant, sødt og let look - og lidt sejt med grove blondestrømper under. Må jeg spørge, hvor du har fundet dine?

Jeg er også blevet lidt hooked på tanken om dansesko efter Tanjas beskrivelse... :cheerleader3: Vist godt jeg har noget tid at løbe på...

0

Jeg har lige bestilt disse sko fra Rainbow Club og overvejer også at bestille dem ved siden af, hvis alt går godt med første bestilling

post-36664-1239827101.jpg

post-36664-1239827107.jpg

Edited by Snubbi82
0

Må hellere lige sætte de sko ind, som jeg meget kraftigt overvejer.... :cheerleader3:

Ææææælsker dem....

post-36810-1237152039.jpg

Meget smukke! Har set nogle lignende i hvid "net" (eller hvad skal man kalde det?) i et blad, men har ikke kunne finde dem nogen steder... synes det gav et interessant, sødt og let look - og lidt sejt med grove blondestrømper under. Må jeg spørge, hvor du har fundet dine?

Jeg er også blevet lidt hooked på tanken om dansesko efter Tanjas beskrivelse... :denmarkflag: Vist godt jeg har noget tid at løbe på...

De er fra Benjamin Walk...Jonathan Kayne kollektionen! Skoen hedder "Paris"...de er super fede! :cheerleader3:

Her er et link Klikke klik

0

Tak for det, de ER rigtig søde! Sig endelig til, hvis du falder over de hvide, gennemsigtige af slagsen... :cheerleader3:

0