Missfrance

Skoene til den store dag

473 indlæg i dette emne

Det her er formodentlig mine sko - kan ikke helt bestemme mig om de er for høje, godt nok er min tilkommende 207 høj ( jeg er 177) så høje sko er helt ok, men jeg er ikke helt sikker på at jeg holder til at svæve rundt deroppe en hel dag, selv om de er super behagelige...

33nyb80.jpg

Undskyld, jeg er lidt nysgerrig, men hvor har du fundet de FANTASTISKE flotte sko? Er helt forgabt i dem!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har godt nok flashet mine sko i en anden sko-tråd, men hvorfor ikke gøre det igen!?!

Dette er et par sko jeg købte sidste år, da jeg skulle være gæst til et bryllup:

post-36952-1264357978.jpg

Dog er jeg blevet lidt hooked på idéen om sko i en stærk farve, hvor gommen så har den matchene farve på:

post-36952-1264358090.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg vil da også flashe mine... Der skal suppleres med et par mere giv-den-gas-venlige til senere på dagen :thumbsupsmileyanim:

IIHHH de er fine - må man spørge hvor du har fundet sådan et par lækre sager henne???? og pris??

Det er en super smuk efterligning af de blå Monoloer Carrie har på i SAC. Man kan finde lignende på EBay, men jeg ved selvfølgelig ikke im kvaliteten er lige så god. Prisen var vist små 1000,-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil også være med....

Vores gæster har altid kendt mig som hende med alle skoene, så hvorfor ikke endnu et par der har lidt "kant" ;)

de er købt på asos.com, hvor de var nedsat fra godt 800 til 320 kr... weeee :cheerleader3:

post-36095-1264531511.jpg

SUPER FEDE SKO!!!

De bliver da et hit! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg vil også være med....

Vores gæster har altid kendt mig som hende med alle skoene, så hvorfor ikke endnu et par der har lidt "kant" ;)

de er købt på asos.com, hvor de var nedsat fra godt 800 til 320 kr... weeee :cheerleader3:

post-36095-1264531511.jpg

SUPER FEDE SKO!!!

De bliver da et hit! :thumbsupsmileyanim:

Mange tak... jeg er også helt vild med dem :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil da også flashe mine... Der skal suppleres med et par mere giv-den-gas-venlige til senere på dagen :lol:

IIHHH de er fine - må man spørge hvor du har fundet sådan et par lækre sager henne???? og pris??

Det er en super smuk efterligning af de blå Monoloer Carrie har på i SAC. Man kan finde lignende på EBay, men jeg ved selvfølgelig ikke im kvaliteten er lige så god. Prisen var vist små 1000,-

Er også totalt vilde med de sko. Har dog købt skoene til bryllupsdagen, men kunne godt få lyst til at købe dem til fest- og gåibyen-brug. Har tjekket på Ebay. De kan fås til 115 dollars, men er selvfølgelig kopier af den ægte vare.

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim:

jeg vil da også vise mine frem, de er mega seje glæder mig så meget til at have dem på, for ikke at snakke om kjolen....... :lol:

Wow, hvor er de fede :balloons: Hvad er det for et mærke?

hej, der står Juicy i bunden af dem, jeg kender ikke mærket (det er ikke juicy couture!!) - jeg måtte gi 300 på trendsales og det er jeg meget tilfreds med de sidder skønt i svangen og om tærene - de originale manolo koster 1000 dollars på ebay brugte :blush: , og det er lige en tand over mit bryllupsbudget, for at ikke sige et helt gebis over.

nu er problemos jo bare hvilken farve neglelak der skal på tærene den dag - min kæreste plejer at elske når jeg har en hidsig pink/lysserød på..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har hele tiden været sikker på, at jeg ville have et par sorte sko! Det er min yndlingsfarve og en elegant skofarve, men mest af alt fordi jeg forestiller mig, at det ku' se rigtig godt ud med sorte sko tittende frem under alt tyllet :-)

Så jeg er endt i denne model fra Billi Bi. De er den helt rette blanding af glamour (peep toe var et krav!) og fornuft (en god solid hæl på 5 cm).

post-39424-1266359549.jpg

Redigeret af IdaEmilie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er mine, købt i brude-forretningen til -60%, så de kostede 400,- . Det kunne jeg ikke stå for, og så er hælen ikke alt for stor. Jeg er ikke højere end kæresten, men behøver ikke at blive meget højere

post-41607-1269460252.jpg

Redigeret af lafberg
1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer