Missfrance

Skoene til den store dag

473 posts in this topic

Annonce ♥

jeg vil også gerne lige vise mine, syntes selv at de er super fine i forhold til at det er en flad sko( jeg er 183 cm og gommen ca 10 cm mindre)

Her er de så, hvad syntes i??

post-37978-1244965558.jpg

synes de er rigtig fine, hvor er de fra? :cheerleader3:

0

Da guld/ivory skoene jeg har vist tidligere i denne tråd, desværre var for store da de ankom, har jeg nu i stedet bestilt disse :cheerleader3:

De er lige hvad jeg har ledt efter...!! :cheerleader3:

post-19304-1246132042.jpg

Edited by Kinai
0

Annonce ♥

Her er mine sko :) Jeg kan ikke gå med høje sko i ret lang tid, og min kommende husbond er heller ikke ret meget højere end mig.. så det passer mig fino at skulle rende rundt på flade sko ;) Fandt disse søde flade ballerinas ;) Og er SOLGT! ;) Bruger kun str. 36/37, så synes også de er små og fine til min fod ;)

:cheerleader3:

post-39686-1262539220.jpg

Edited by AmalieAmalie
0

Annonce ♥

Her er så et billede af mine sko :)

Flotte!!

Hvor er de købt og hvad er prisen?

Jeg har købt, men overvejer i stedet et par i sølv, som jeg også kan bruge bagefter....

De er købt hos Holst på Strøget i Århus det er af mærket MENBUR og jeg har matchende taske dertil :) Der er ca. 5 cm hæl på man mærker ikke at der er hæl på (jeg er godt nok kun 163 cm, men det skal jo være nogle sko jeg kan holde ud at have på i mange timer :)

Skoene koster 499 kr

Jeg regner også med at jeg skal bruge dem bagefter :cheerleader3:

0

post-39666-1262700196.jpgpost-39666-1262700207.jpg

sko er det bedste i verden - og det næst -næst-bedste til et bryllup (her komemr manden og kjolen først)...Så derfor skal jeg da klart flashe mine 2 par. Ved ikke hvilke jeg starter med og hvilke jeg slutter med- men har to par, så jeg kan skifte, når de begynder at klemme (kjolen skal jo lægges op til de høje sko- så er bange for jeg snubler, hvis jeg bare smidder skoene og går barfodet...) MEN, det giver mig jo også mulighed for 2 par sko- som jeg HAR købt. weha.

ps: hvis ikke skulle have opdaget det, er skoene mit something blue ;-)

0

Annonce ♥

Her er så et billede af mine sko :)

Flotte!!

Hvor er de købt og hvad er prisen?

Jeg har købt, men overvejer i stedet et par i sølv, som jeg også kan bruge bagefter....

De er købt hos Holst på Strøget i Århus det er af mærket MENBUR og jeg har matchende taske dertil :) Der er ca. 5 cm hæl på man mærker ikke at der er hæl på (jeg er godt nok kun 163 cm, men det skal jo være nogle sko jeg kan holde ud at have på i mange timer :)

Skoene koster 499 kr

Jeg regner også med at jeg skal bruge dem bagefter :cheerleader3:

Ok, kommer ikke lige på de kanter. Og jege er 174, kæresten 176, så min hæl bør nok ikke være mere end 4 cm, har lovet ham ikke at være et tårnhøj helvede på vores bryllyupsdag... Går til hverdag primært i høje hæle, hvilket betyder jeg altid er højere end ham, men er enig i, at det skal jeg selvfølgelig ikke være til brylluppet.

0

sko er det bedste i verden - og det næst -næst-bedste til et bryllup (her komemr manden og kjolen først)...Så derfor skal jeg da klart flashe mine 2 par. Ved ikke hvilke jeg starter med og hvilke jeg slutter med- men har to par, så jeg kan skifte, når de begynder at klemme (kjolen skal jo lægges op til de høje sko- så er bange for jeg snubler, hvis jeg bare smidder skoene og går barfodet...) MEN, det giver mig jo også mulighed for 2 par sko- som jeg HAR købt. weha.

Hvor har du fundet dem de er så fede. ER de blå ægte? og hvad har du så måtte slippe... har overvejet at købe dem men de steder jeg har fundet dem er de alt alt for dyre.

Samme spørgsmål gælder de sorte for de er da også alt for fede.

0

Annonce ♥

Hvor har du fundet dem de er så fede. ER de blå ægte? og hvad har du så måtte slippe... har overvejet at købe dem men de steder jeg har fundet dem er de alt alt for dyre.

Samme spørgsmål gælder de sorte for de er da også alt for fede.

Hejsa....

De blå manolo har jeg fundet på ebay... Nogle gange kan man være heldig. Har søgt en del og fundet dem til rimmelige penge (en smule over 1000 kroner :) ) - og regner bestemt med de er ægte, da der også medfølger kvittering. men det tog noget research at skille ægte fra uægte og finde rette pris og prutte pris etc. Men sælger kunne ikke bruge dem, da de var for små, og har kun haft dem på et par timer :-)

Det andet par er MØRKEBLÅ (det kan man bare kke se på blledet). de er fra Zara (og faktisk på tilbud pt....så SKYND JER!) Tror man kan få dem for lidt under 400.

0

Her er mine fine sko, som jeg håber, at jeg kan gå i... Har haft brækket anklen, så er absolut ude af træning med hæle!

De er af mærket Biviel og er købt brugt på Trendsales (de har været brugt én gang til bryllup).

er vild med de er helt anderledes.

0

Annonce ♥

Jeg vil da også flashe mine... Der skal suppleres med et par mere giv-den-gas-venlige til senere på dagen :thumbsupsmileyanim:

IIHHH de er fine - må man spørge hvor du har fundet sådan et par lækre sager henne???? og pris??

0