tReaX

Vores fantastiske bryllup 07.03.2009

68 indlæg i dette emne

Super fantastiske billeder og fantastisk beretning... søde. WEEEEEEEEEEEEE :) :)

hvor er du smuk søde.. og hvor er i bare så fine.. :):cheerleader3:

sødt at din plejekusine på 10 ville holde tale hehe :cheerleader3:

SUPER fantastisk beretning søde.. WEEEEEEEE :cheerleader3: :cheerleader3:

Redigeret af Tina Gamst
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søndag 08.03.2009

Vi vågnede begge ca. 8.15 og vi hentede begge hinandens morgengaver – jeg fik en rigtig fin ring med to diamanter som omfavner hinanden (Mikkels ord), han havde desværre købt den for lille. Mikkel blev mere end glad for sit stativ.

post-30235-1236799270.jpg

Så var det afsted til bageren efter morgenmad og så ellers over i festlokalet med den, derovre var min mor og to mindste brødre kommet. Min mors kæreste var ovre efter min ældste bror og hans børn.

Vi fik spist morgenmad, og så var det tid til at få tømt festlokalet og fyldt vores lejlighed op med alle tingene.

Vi fik spist rester far middagen til frokost og så tømt det sidste ud af lokalet og delt noget mad op til min mor.

Så kørte alle hjem og Mikkel kørte forloveren til toget imens havde jeg min bil foran lejligheden så den kunne jeg tømme i mellemtiden.

Mikkel kom retur og vi tog til Mobilia for at få indleveret min ring så den kunne blive gjort større og spurgte også om de kunne forsølve den ene blomst fra brudebuketten, men det kunne de desværre ikke og kendte ikke nogen der kunne. Så den ide blev droppet.

Så var det ellers bare hjem og slappe af, og Mikkel rendte rundt og tog billeder af alt med den nye blitz og legede med stativet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor er det fantastisk at du allerede er i gang med beretningen :cheerleader3:

Den er desværre allerede ved at være slut.. I hert fald indtil der kommer flere billeder. Krydser inderst inde at nogen har taget billeder af maden.

Super fantastiske billeder og fantastisk beretning... søde. WEEEEEEEEEEEEE :) :)

hvor er du smuk søde.. og hvor er i bare så fine.. :):cheerleader3:

sødt at din niece på 10 ville holde tale hehe :cheerleader3:

Takker :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mandag 10.03.2009

Morgenen startede med at vi smuttede over i festlokalet og fik slået det sidste bord sammen og ellers gjort rent og vasket gulv.

Så var der afgang til Danmark. Vi startede med at køre til Mikkels arbejdsplads, hvor vi afleverede resten af bryllupskagen, da vi var ved at gå blev vi gået i møde af et par kollegaer, der førte os tilbage for at vi kunne få deres gave. Det var så et pengetræ.

Så tog vi videre mod min arbejdsplads, men da vi fór lidt vild på Amager, og ikke ville finde den lille hjælper frem, endte vi i Fields, også for ikke at komme på min arbejdsplads midt i frokosten. Vi fik byttet vores ene salatsæt til servingssæt og lagde 250 kr ekstra og fik også 4 kagegafler med i købet :cheerleader3: Vi tog i Elgiganten for at se på tørretumbler og fik fundet en Bosch som vi gerne ville have, så nu ser vi lige markedet an.

Vi smuttede i Bilka for at se på spisebord, da jeg havde set på et spisebord, der jeg godt kunne lide. Men vi endte med at forelske os i et andet bord med nogle rigtig fede stole, så det planlægger vi pt at skulle ud og købe på fredag efter arbejde. Det opfylder begge vores drømme, så det er jo fantastisk, jeg troede ellers det ville blive en lang jagt efter et bord og stole.

I får da lige billeder af det kommende spisebord og stole:

post-30235-1236799574.jpg

post-30235-1236799583.jpg

Så var det afsted til min arbejdsplads, vi fik hilst på lidt forskellige af mine kollegaer og de blev pænt glade for chokolade :) Vi var så kommet ud i bilen igen og havde næsten forladt området da min ene kollega ringer og siger vi ikke fik deres gave. Retur med os og ind og få gaven. Det var så en kagebog, 200 lækre kager, som de mente var en gave til mig og dem, de ville gerne smage alle 200 og så komme med en bedømning af hvilken der var bedst. Derudover fik vi også 16 dele af vores bestik.

Vi kom så rigtig afsted derfra og kørte til Frederiksberg for at aflevere Mikkels tøj. Så var det en tur i banken for at få lavet alle de rigtige penge om til plastikpenge.

Om aftenen fik vi afleveret nøglen til festlokalet og vores rengøring blev godkendt så vi fik vores depositum retur.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er det bare spændende :) :) Du var jo bare en super smuk brud og sikke en flot buket! :cheerleader3:

Ehhh!!! hvor var det altså bare smukt det hele søde... Er så imponeret over jeres fine kage :) Tillykke endnu en gang med den dejlige dag :cheerleader3:

Redigeret af AgnetheV
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det bare skønt, at du allerede nu er ved at skrive beretning. Og endnu en gang et kæmpe tillykke med brylluppet. :cheerleader3::cheerleader3:

Jeg synes, at dit hår og din sminke var rigtig flot og især på det ene billede, kan man se, hvor super flot talje og barm, du har i kjolen. Du var super lækker :cheerleader3::):)

Det så rigtig flot ud med satinen over stolene og borddækningen var lige mig.

Hvor godt med de 200 kager og også bagtanken fra kollegaerne, det var ret sødt :denmarkflag:

Spisebord og stole er altid vildt svært at finde, så det kunne da ikke være bedre, end at I har fundet sættet allerede. Benene på stolene er ikke lige mig, da jeg ville falde over dem eller få tæerne i klemme men sædet og stoleryggen kan jeg rigtig godt lide :):cheerleader3:

Jeg glæder mig til endnu mere beretning og er vild med din morgengave og med, at de to sten omfavner hinanden :denmarkflag::bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
hvor er det dejligt at det var en dejlig dag....

Jeg er bare så glad på dine vejne :)

Knus Majali

P.s

Kunne du snart få tid til at sende skoende ?

:cheerleader3:

Takker.

Jeg kan gøre det i næste uge, skal bare lige bruge en adresse :)

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh maria sikke en dejlig fortælling! Jeg sidder her i forstaden, med morgen mokka og bliver simpelthen så rørt af at læse din beretning og ro, jeg er ganske sikker på du er et enestående menneske.

tusinde tak for alle de ord, føleleser og handlinger du har delt med mig (og alle de andre selvfølgelig ;)) igennem de sidste par uger, det har været en udsøgt fornøjelse at stå på sidelinjen!

Knus og smukke tanker!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor er det bare skønt, at du allerede nu er ved at skrive beretning. Og endnu en gang et kæmpe tillykke med brylluppet. :cheerleader3::cheerleader3:

Takker, måtte jo hellere skrive imens det stadig var i nær hukommelse.

Jeg synes, at dit hår og din sminke var rigtig flot og især på det ene billede, kan man se, hvor super flot talje og barm, du har i kjolen. Du var super lækker :cheerleader3::):)

Mange tak - følte mig også smuk :)

Det så rigtig flot ud med satinen over stolene og borddækningen var lige mig.

Hvor godt med de 200 kager og også bagtanken fra kollegaerne, det var ret sødt :denmarkflag:

Jep, de er vilde med kage. Så havde rester fra receptionen med til dem i dag, var der store smil :) Men stod godt nok i Netto og kiggede på en kæmpe kagebog de havde, men lod den ligge - må se om den er der næste gang jeg kommer i Netto :bearhug:

Spisebord og stole er altid vildt svært at finde, så det kunne da ikke være bedre, end at I har fundet sættet allerede. Benene på stolene er ikke lige mig, da jeg ville falde over dem eller få tæerne i klemme men sædet og stoleryggen kan jeg rigtig godt lide :):cheerleader3:

Vi har virkelig haft vores diskussioner omkring borde og stole. Så vi var glade da vi fandt det her, selv om det var et andet vi skulle kigge på. Og vi kommer nok også til at få sparket til stole'benene', men vi lærer det forhåbentlig med tiden. Men de kan dreje rundt :bearhug:

Jeg glæder mig til endnu mere beretning og er vild med din morgengave og med, at de to sten omfavner hinanden :denmarkflag::bearhug:

Er også utrolig glad for den, og har nydt at vise den frem i dag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ihh maria sikke en dejlig fortælling! Jeg sidder her i forstaden, med morgen mokka og bliver simpelthen så rørt af at læse din beretning og ro, jeg er ganske sikker på du er et enestående menneske.

tusinde tak for alle de ord, føleleser og handlinger du har delt med mig (og alle de andre selvfølgelig ;)) igennem de sidste par uger, det har været en udsøgt fornøjelse at stå på sidelinjen!

Knus og smukke tanker!

:cheerleader3:

Tænkte på at jeg lige ville sætte et billede ind af kirken indefra, så du kan fornemme lidt af stemningen i kirken.

post-30235-1236873523.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med brylluppet og det var vel nok en dejlig beretning :cheerleader3: jeg synes du ligner en engel i din brudekjole...det billede hvor du står ved alteret med siden til sammen med din mand..suk hehe :) det lyder som om I har haft en helt fantastisk weekend!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor ser det hele dog godt ud :cheerleader3: Du ser smuk ud, og jeg synes dit hår er VILDT flot - simpelt, men alligevel sofistikeret :)

Det er en rigtig dejlig beretning du har lavet, nu glæder jeg mig endnu mere til min egen bryllupsdag :)

Takker.

Du skal bestemt glæde dig - det er ubeskriveligt :)

Tillykke med brylluppet og det var vel nok en dejlig beretning :cheerleader3: jeg synes du ligner en engel i din brudekjole...det billede hvor du står ved alteret med siden til sammen med din mand..suk hehe :cheerleader3: det lyder som om I har haft en helt fantastisk weekend!

En engel ligefrem - så from :cheerleader3:

Det har været nogle skønne dage.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kysseri

Vi havde jo æren af folk slog på tallerkner og efterfølgende trampen i gulvet.

Da vi er færdig med middagen blev der slået på tallerknerne og vi kom op på stolene og fik kysset, senere blev der trampet og vi kom retur på stolene. Min mor starter så igen med at slå på tallerknerne og vi kommer op og kysser igen, hun sagde så det var min nevø der havde startet det (han sad på skødet hos min far). Jeg kigger så på min nevø der stadig sidder med min fars kniv i hånden og han begynder lidt at slå i tallerknen og kigger over på min mor imens og min mor tager selvfølgelig og hjælper så vi måtte op igen. Dog fik min nevø et smækkys med undervejs inden jeg kom op og kysse Mikkel. Så det var noget motion at få.

Kysserunder havde vi jo også. Og Mikkels ene morbror startede det hele. Og jeg blev kysset på. Og det var lidt snyd med kysserunderne for Mikkel var jo ude og ryge, men det var nu ikke noget der tog overhånd.

Jeg var så på toilettet, hvor plejekusinen på 10, stod og fik gang i alle tøserne/damerne.

Efterfølgende da Mikkel så var ude fik kusinen sendt min nevø op til mig og så kom han lidt genert og gav mig kys.

Og man kan på ingen måde være i tvivl om at min nevø har en helt speciel plads i mit hjerte :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med dagen - det lyder som om at I har haft en vidunderlig dag :)

Vil bare sige WAUW til din bryllupskage - den er lige efter mig hoved :cheerleader3: Blev coockiesne spist? Jeg har nemlig også overvejet at lave sådan nogle, men gider ikke hvis ikke de bliver spist. Kan man godt opbevare dem en uges tid selvom de er overtrukket med royal icing? Tænker om det fedter rundt på alle kagerne så det bliver noget værre snask?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Stort tillykke med dagen - det lyder som om at I har haft en vidunderlig dag :)

Vil bare sige WAUW til din bryllupskage - den er lige efter mig hoved :cheerleader3: Blev coockiesne spist? Jeg har nemlig også overvejet at lave sådan nogle, men gider ikke hvis ikke de bliver spist. Kan man godt opbevare dem en uges tid selvom de er overtrukket med royal icing? Tænker om det fedter rundt på alle kagerne så det bliver noget værre snask?

Takker :)

Mange tak :) Der blev spist ca. halvdelen af dem, men de skulle også have været på bordet til festen, men det kom de ikke. Jeg har brugt fondant til at pynte, og kagerne er stadig fine nu her snart 14 dage efter.

Det kan være StineHelene kan svare på med royal icing, for hun har lavet nogle i dag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kysseri

Vi havde jo æren af folk slog på tallerkner og efterfølgende trampen i gulvet.

Da vi er færdig med middagen blev der slået på tallerknerne og vi kom op på stolene og fik kysset, senere blev der trampet og vi kom retur på stolene. Min mor starter så igen med at slå på tallerknerne og vi kommer op og kysser igen, hun sagde så det var min nevø der havde startet det (han sad på skødet hos min far). Jeg kigger så på min nevø der stadig sidder med min fars kniv i hånden og han begynder lidt at slå i tallerknen og kigger over på min mor imens og min mor tager selvfølgelig og hjælper så vi måtte op igen. Dog fik min nevø et smækkys med undervejs inden jeg kom op og kysse Mikkel. Så det var noget motion at få.

Kysserunder havde vi jo også. Og Mikkels ene morbror startede det hele. Og jeg blev kysset på. Og det var lidt snyd med kysserunderne for Mikkel var jo ude og ryge, men det var nu ikke noget der tog overhånd.

Jeg var så på toilettet, hvor plejekusinen på 10, stod og fik gang i alle tøserne/damerne.

Efterfølgende da Mikkel så var ude fik kusinen sendt min nevø op til mig og så kom han lidt genert og gav mig kys.

Og man kan på ingen måde være i tvivl om at min nevø har en helt speciel plads i mit hjerte :)

vi glæder os til og se billeder :) hehe :cheerleader3::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer