Posted March 11, 2009 (edited) · Report post Jamen så prøver jeg nu at lave en tråd, jeg synes allerede siden er lidt forvirrende at finde rundt på, så jeg er meget spændt på hvordan dette kommer til at fungere. Jeg skal altså giftes med min kæreste Kim. Vi har kendt hinanden siden vi var 14 år gamle, og gik i folkeskoleklasse sammen. Vi var venner i et utal af år før vi blev kærester. Vi har altid elsket hinanden et eller andet sted. Der er bare den der kemi mellem os Nåh men videre med tråden....hvad mon jeg gør nu? Edited March 11, 2009 by StineHallAabyrt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 11, 2009 · Report post Jamen så velkommen til og ikke mindst et stort tillykke med frieriet. Ser frem til at følge, hvad du kan finde på at gode idéer. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 11, 2009 · Report post Et stort velkommen til og tillykke med det kommende bryllup Der er altid noget uskyldigt og sødt ved barndomskærester og jeg bliver altid lidt ekstra rørt. Jeg glæder mig til at følge den videre planlægning. Har I fundet kirke/rådhus/vielsessted og skal I have reception eller fest eller noget helt andet? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 12, 2009 · Report post Godmorgen :-) tillykke med det forestående bryllup og velkommen til 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 12, 2009 (edited) · Report post Vi skal giftes i Filips Kirke på Amager, vi bor lige ved siden af den, og jeg arbejder som kirkesanger vikar og kirketjener vikar i den kirke. Vi er ellers begge to fra Korsør og har ikke boet på Amager mere end 3 år, men vi føler at vores liv bliver på Amager de næste mange år og derfor har vi valgt en kirke herinde. Så vil vi også rigtig gerne holde en reception efter kirke for vores omgangskreds i København og så til selve festen har vi valgt at køre til Korsør og fejre aftenen med vores familier og de nærmeste venner. Vi håber på den måde at se og have de fleste med på vores store dag. Edited March 12, 2009 by StineHallAabyrt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 12, 2009 · Report post Bare lige så I kan se, hvordan vi ser ud. Det er taget i Vietnam sidste år, hvor vi rejste rundt med rygsæk i 3½ uge, det var bare helt fantastisk. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 12, 2009 · Report post Hejsa og velkommen til Glæder mig til at følge med i din planlægning. Dejligt billede i øvrigt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 12, 2009 · Report post Tillykke med din planlægningstråd, du er allerede godt i gang. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 10, 2009 · Report post Hej Stine, så fandt jeg din planlægningstråd Igen tillykke med det kommende bryllup, glæder mig til at følge din planlægning 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 23, 2009 · Report post Ihh Stine din helt egen planlægningtråd Hvor fint...! Så skal du jo smide masser af billeder så vi kan se det hele. Og husk at tilføje alt det du har fået planlagt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 23, 2009 · Report post SKØØØØØNT billede Hvor ser i bare søde ud. Velkommen herinde. Spænde at se hvad i finder på af skønne ting 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 23, 2009 · Report post Tillykke med det forestående bryllup - og velkommen til 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 4, 2009 · Report post 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites