Guest StineHallAabyrt

Stine & Kims bryllup 12.09.09

13 posts in this topic

Jamen så prøver jeg nu at lave en tråd, jeg synes allerede siden er lidt forvirrende at finde rundt på, så jeg er meget spændt på hvordan dette kommer til at fungere. Jeg skal altså giftes med min kæreste Kim. Vi har kendt hinanden siden vi var 14 år gamle, og gik i folkeskoleklasse sammen. Vi var venner i et utal af år før vi blev kærester. Vi har altid elsket hinanden et eller andet sted. Der er bare den der kemi mellem os :cheerleader3:

Nåh men videre med tråden....hvad mon jeg gør nu? :)

Edited by StineHallAabyrt
0

Annonce ♥

Et stort velkommen til og tillykke med det kommende bryllup :cheerleader3::):)

Der er altid noget uskyldigt og sødt ved barndomskærester og jeg bliver altid lidt ekstra rørt.

Jeg glæder mig til at følge den videre planlægning. Har I fundet kirke/rådhus/vielsessted og skal I have reception eller fest eller noget helt andet?

0

Annonce ♥

Vi skal giftes i Filips Kirke på Amager, vi bor lige ved siden af den, og jeg arbejder som kirkesanger vikar og kirketjener vikar i den kirke.

Vi er ellers begge to fra Korsør og har ikke boet på Amager mere end 3 år, men vi føler at vores liv bliver på Amager de næste mange år og derfor har vi valgt en kirke herinde.

Så vil vi også rigtig gerne holde en reception efter kirke for vores omgangskreds i København og så til selve festen har vi valgt at køre til Korsør og fejre aftenen med vores familier og de nærmeste venner.

Vi håber på den måde at se og have de fleste med på vores store dag.

88zmhpog0jlr8.png

Edited by StineHallAabyrt
0

Annonce ♥

Annonce ♥