mulle81

Christina&Zoran's bryllup 10.4.2010

28 indlæg i dette emne

Ja så må jeg da også lige igang med min egen planlægningstråd. Har i lang tid bare kigget på sidelinjen.

Så kom ind i min tråd og kig med

:thumbsupsmileyanim:

Index:

Lidt om os/ sådan mødtes vi: Her

Frieriet: Her

Kirke: Her

Vielsesringe: Her og Her

Kjolen: Her

Feststed: Her

Issvane: Her

Bryllupskage: Her Vundet gavekort herinde. :thumbsupsmileyanim:

Forlovelsesringe: Her

Monogram: Her

En lille sød ting: Her

Redigeret af mulle81
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Lidt om os/ sådan mødtes vi:

Vil lige starte med at skrive lidt om os og hvordan vi mødtes :thumbsupsmileyanim:

Jeg er en pige på 28 år og min kommende mand en fyr på 37 år, han er halv serber og halv makedoner, men født og opvoksede i danmark. Vi har en dejlig dreng sammen som bliver 3 år til sommer, udover det har jeg en dejlig dreng på 11 år og min kommende mand har en på 11 og en på 15 år hvor ham på 15 år bor ved os.

Sådan mødtes vi, jeg var i byen med nogle veninder og min kommende mand var i byen med nogle af hans venner, vi stod så der og snakkede og synes det kunne være hyggeligt at mødes med ungerne. Så vi udvekslede telefonnummer. Vi gik hen og blev rigtig gode venner, ja faktisk bedste venner. Vi tog ud og spiste sammen, shoppede og gik i teateret også sammen med vores drenge. Det var smader hyggeligt, så vi tænkte på at det ville være hyggeligt at tage i sommerhus med dem. Så det gjorde vi i april 2005, det var så hyggeligt og romantisk. Vi lå og snakkede på sofaen hvor han så siger jeg har lyst til at kysse dig, og må indrømme at det havde jeg også efter den weekend med ham i det sommerhus. :thumbsupsmileyanim: Så det udviklede sig jo, men ikke så børnene vidste noget. Men vi fik snakkede sammen og vi savnede bare hinanden og måtte bare ses, så han kom med blomster og chokolade på mit arejde, hviket mine kollegaer synes var helt iorden :cheerleader3: Så vi kom tættere og tættere på hinanden og drenge synes bare det var så hyggeligt.

Redigeret af mulle81
0

Del dette indlæg

Frieriet:

Ja så kommer der lidt om hvordan han friede, :thumbsupsmileyanim: Han havde ferie i starten af sommerferien og jeg til sidst, og da vi blev kærester i april var der ikke så meget at kunne rykke rundt på mht arbejdes ferie også, så han tog til serbien med hans drenge, og var der i 10 dage, så kunne han ikke undvære mig mere. :thumbsupsmileyanim: Så de kom hjem og skulle så til deres mor og min knægt var ved hans mormor i et par dage på ferie. Så mig og min kommende mand havde så et par dage fri, hvor han så inviteret mig ud og spise. Vi kørte ind ad mod byen, hvor han så pludselig stopper op og giver mig en gave, et sæt sødt undertøj. :cheerleader3: Vi kørte så videre og finder en p- plads ved kgs nytorv, hvor han så siger skal vi ikke lige gå en tur inden vi skal ind og spise, og jeg tænkte det kunne vi da godt. Så vi kig på kgs, nytorv og lige pludselige tager han et æske frem fra inderlommen og falder lidt på knæ, hvor jeg siger op igen, og han siger spørger vil du gifte dig med mig, med det samme sagde jeg jo bare JA :marryme: Så gik vi ud og spiste og hyggede os, det var en dejlig aften. Dagen efter skulle vi hjem til vores venner og de fik også lige historien og om formiddagen havde vi snakkede om at tage til serbien om søndagen, for hans familie skulle jo også have nyheden at vide og de fleste var på ferie dernede. Så søndag morgen stod vi op. pakkede bilen, hentede min søn ved min mor, også var det bare afsted. Vi var der 6 dage og folk var glade. Så kørte vi hjem igen og ville begynde at planlægge bryllup. Men vupti så blev jeg gravid. Og ville bare ikke holde bryllup når jeg var gravid, da jeg har det skidt alle 9 mdr. Så det skulle udskydes ogdet blev så først til den 6/6-09. Mange ting var planlagt, men så går min kommende mand's farfar hen og dør. Og i hans tro må man ikke feste i 1 år efter et dødsfald. Så nu er bryllupet rykket til april 2010. Så nu har vi/ jeg længere tid til at finde søde ting og sager herinde. :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af mulle81
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:ilovebryllupsklar:Hej og velkommen til :thumbsupsmileyanim:

Sikke en sød historie, og et sødt frieri, sikke mange forhindringer I allerede har haft, men det er godt at I bare kan se på det med glæde over at I har endnu mere tid:-) Det er helt klart en fordel, jeg ville ønske jeg havde et år mere :loveboard:

Glæder mgi til at følge din videre planlægning.

Hav en rigtig herlig dag :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flere vielsesringe:

Vi har snakket lidt om at få lavet vores vielsesringe i serbien til sommer, der er en del penge at spare der. Og kvaliteten er rigtig god. Vores forlovelsesringe er der fra. Vi gav 1000 kr dernede, og fik dem vuderet herhjemme til 5-6000 kr. Så det kunne være alletiders :thumbsupsmileyanim:

post-35113-1237365402.jpg

post-35113-1237365410.jpg

post-35113-1237365502.jpg

0

Del dette indlæg

Velkommen til og tillykke med din helt egen tråd :loveboard:

Sikke en sød spilledåse... hvor har du dog fundet den henne? Den er da bedårende!! :thumbsupsmileyanim:

Ja den er rigtig fin her er hjemmesiden, de har også andre fine ting, http://www.bling-bling-bling.dk/product570-206.html

Kan godt li navnet :yeah:

0

Del dette indlæg

sikke mange forhindringer I allerede har haft, men det er godt at I bare kan se på det med glæde over at I har endnu mere tid:-) Det er helt klart en fordel

Det har også været lidt hårdt at få brast drømmen. Men vi er kommet over det og nu er det jo bare at klø på igen. Med godt humør :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Kjolen:

Kjolen er købt og betalt, det blev i november 2008, da vi jo skulle have været gift sommeren 2009, gik så og tænkte om jeg skulle beholde den eller om den ville bringe alt det på banen med at det blev udskudt osv. Men men jeg har valgt at beholde den og har gjort op med mig selv at jeg bare ikke går ud og kigger på kjoler. Da jeg prøvede den som jeg har valgt, var min niece på 4 ½ år med også min mor og søster. Og der sagde min niece at jeg lignede Askepot, og jeg fik jo prøvet en del kjoler :loveboard: Så jeg måtte bare eje den og følte mig så meget tilpas iden. Billeder fik jeg jo ikke lige taget, øvøv. Men har snakket med dem og skal jo så først der ind i slutning af året og have den lagt ind og sådan. :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forlovelsesringe:

He he jeg fandt lige det her billede som ligner vores, det eneste er bare at man skal bytte om på guldet og hvidguldet. Så dem til en pris på 13400 kr. Og vi gav 1000 kr i serbien. Så man er da lidt glad. Så helt klart vi bestiller vores ringe til sommer når vi skal til Serbien.

:thumbsupsmileyanim::loveboard::cheerleader3:

post-35113-1237411476.jpg

0

Del dette indlæg

Velkommen til...

Sikke meget I allerede har været igennem.. Det må være hårdt at få at vide, at man skal udskyde sit bryllup.

Men nu er du jo på banen og :loveflag:

Meget sød historie om hvordan I mødtes. Det lyder jo helt perfekt..

Glæder mig til at følge din kommende planlægning. Det lyder til at blive et stort bryllup, hvis din forlovede både har familie her, Bosnien og Markedonien..

Så du får nok at se til.... :)

Knus Cecilie

Se min planlæning Her

3mwtpw.png

0

Del dette indlæg

Så må jeg vist heller til at komme lidt igang igen herinde, der er nemlig sket og købet en del :)

Så vi kan da lige starte med Rådhuset, kirken og dem der skal vie os.

Vi skal først op forbi brøndby rådhus og vies, og da jeg selv arbejder i kommunen har jeg og min Chef spurgt om bemyndigelse til om hun må vie mig og min kommende mand, og det har hun fået et ja til :):thumbsupsmileyanim::) Så hun går og har gode sommerfugle i maven. Senere skal vi så i Mariendalskirken og vies af en Markedonsk præst, og han har nemlig ikke noget med det juridiske at gøre så derfor skal vi først på rådhuset. Den Markedonske præst kommer helt fra sverige af og han skal inviteres med til selve brylluppet, da man gør det i deres tro.

Her er lige et billede af Mariendalskirken:

post-35113-1256455293.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer