christian&susan

Susan & Christian - 14. august 2010

163 indlæg i dette emne

150 mennesker? Gosh det er mange. MEN.. synes det er et fantastisk tilbud fra dine forældre og det lyder som en rigtig god løsning. Så er ingen glemt :iloveyou:

Ja, det er nemlig RIGTIG mange mennesker! Men jeg har en håndfuld veninder fra studietiden - som alle har kæreste + christian har en håndfuld kolleger + det samme har jeg + jeg har været inviteret med til de fleste af mine fætre/kusiners bryllupper, så de kommer også med (med børn og kæreste ialt 31 pers) + Christians onkler, mostre og fætre/kusiner + ja, og så de 66 personer som vi er til festen senere...

Ja, og så kommer der vel også de venner af svigerne, som Christian har kendt hele livet.. jeg har lige lavet en hurtig liste, og der er vi min. 120 mennesker... :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Corsage!

Efter at have været i min (skønne) kjole igen, er jeg blevet enig med mig selv om, at jeg vil prøve med en corsage under. Jeg mener selv, at jeg fra naturens hånd er udstyret med en ganske almindelig talje - men desværre, så er det bare som om, at den forsvinder lidt i min kjole.

Kejzer herinde fra anbefalede en - og jeg bestilte den hjem i str 38..

Desværre var den bare alt alt for for stor og min barm som ellers er 75 f kunne slet ikke holde den oppe... :thumbsupsmileyanim:

Den er så sendt tilbage igen...

post-37122-1249411582.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har derfor nu bestilt en ny - men er lidt nervøs for, hvordan den skærer mig på brystet. Umiddelbart ser det nemlig ud som om, at den går direkte over og er lidt bange for, at min bryster så bliver delt på midten...

Nu må vi se.. har bestilt den hjem fra USA, for kunne på den måde spare en del penge.. så der er altså lige lidt leveringstid...

post-37122-1249411872.jpg

post-37122-1249411897.jpg

0

Del dette indlæg

Derudover er der indkøbt 2 par trusser! Netop de 2 farver som der ses på billedet.. :thumbsupsmileyanim:

De hudfarvede er til om dagen - så man ikke kan se dem igennem kjolen. De hvide er til om aftenen... :heart: Måske ikke de mest sexede, men er ikke til g-streng, og så er jeg sikker på, at hele pakken med corsagen og de selvsiddende strømper nok skal peppe dem lidt op... :griner:-

post-37122-1249412474.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Susan, er der snøreryg i din kjole? Dét er nemlig suverænt det bedste til at støtte og få fremhævet taljen ;) Personligt ville jeg hellere invistere i en snøreryg end en corsage - der i princippet bare "fylder"...

Worth a thought?

Nej, der er desværre ikke snøreryg i. Og kunne i starten egentlig heller ikke rigtig lide det. Men efterhånden som jeg har set en masse skønne kjoler herinde, så er jeg blevet mere og mere forfalden til det.

Problemet er bare, at jeg også er SUPER tosset med de små detalje-knapper, som der er ved lynlåsen. Jeg ved ikke hvad det er, men jeg synes bare de gør min ryg meget flottere....

0

Del dette indlæg

GAVEÆSKER /BORDKORT:

Jeg sad igår aftes og fiflede med gaveæskerne og har nu - ENDELIG - fået dem, nøjagtig som jeg gerne vil have dem :griner:-

Vi skal måske et smut hjem forbi mine svigerforældre i eftermiddag, og så vil jeg prøve at printe et eksemplar eller 2 - bare lige for at prøve at samle dem, så de bedre kan vurderes.

Tanken er at de også skal fungere som bordkort. Der kommer et salviegrønt silkebånd på, som der passer i farven med alt det andet papir-truttrut.. :thumbsupsmileyanim:

box.doc

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hello

Hvor er det fedt med receptionen - det er bare skønt at kunne se de mennesker man gerne vil :thumbsupsmileyanim:

Ang. corsage synes jeg du skal kigge ved Bravissimo. Der var min fra og jeg er en 75G og mine boobies sad bare perfekt og taljen blev virkelig fremhævet! Du kan se den på første side i min planlægning.

Knus

0

Del dette indlæg

Hello

Hvor er det fedt med receptionen - det er bare skønt at kunne se de mennesker man gerne vil :griner:-

Ang. corsage synes jeg du skal kigge ved Bravissimo. Der var min fra og jeg er en 75G og mine boobies sad bare perfekt og taljen blev virkelig fremhævet! Du kan se den på første side i min planlægning.

Knus

Åh ja, den er da super lækker! Kan godt lide at der er skåle i. Og så er der også en lækker hipster med :thumbsupsmileyanim: Hvordan med fragt? Kan du huske hvor meget det blev?

0

Del dette indlæg

Hello

Hvor er det fedt med receptionen - det er bare skønt at kunne se de mennesker man gerne vil :griner:-

Knus

Åh ja, den er da super lækker! Kan godt lide at der er skåle i. Og så er der også en lækker hipster med :thumbsupsmileyanim: Hvordan med fragt? Kan du huske hvor meget det blev?

Jamen jeg tror det blev 450 alt inkl....

BILLIGT! og den sad bare SÅ fint!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hello

Hvor er det fedt med receptionen - det er bare skønt at kunne se de mennesker man gerne vil :cheerleader3:

Knus

Åh ja, den er da super lækker! Kan godt lide at der er skåle i. Og så er der også en lækker hipster med :griner:- Hvordan med fragt? Kan du huske hvor meget det blev?

Jamen jeg tror det blev 450 alt inkl....

BILLIGT! og den sad bare SÅ fint!

Kan se at jeg inkl porto skal af med 650 for corsage og trusser - ganske overkommeligt, synes jeg selv... :thumbsupsmileyanim:

TAK! for den dejlige anbefaling - den er nu bestilt og så må jeg bare håbe på, at jeg ikke er helt dårlig til det der med, at omregne til engelske størrelse... :heart:

Kram

0

Del dette indlæg

lissi1.jpg

her er den jeg skulle have haft..'

men endte med denne her

lissi2.jpg

Hej Mia!

Det er også en super flot corsage du flasher der! Problemet er bare at jeg er 185 cm høj - og har en temmelig lang overkrop - og aldrig i mit liv har nogen corsager der er skåret på netop denne her måde, siddet godt på mig. Det skal gerne være en der er lidt længere...

Har nu bestilt denne... samme med disse trusser!

post-37122-1249469702.jpg

post-37122-1249469715.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har nu skrevet til præsten for at høre om vi må rykke velsignelsen 1 time frem. Tror bestemt ikke at det bliver noget problem.. :thumbsupsmileyanim:

Dagens program kommer derfor til at se således ud:

13.00: Velsignelse

14.00: Reception i svigernes have

15.30 Vi forlader receptionen for at få taget billeder

16.00: Værelserne er parate til check-in. Gæsterne kan klæde om...

17.30: Velkomstdrink på terassen

18.15: Vi kan gå til bords...

Hvad synes I om den plan? Kommer det ca til at passe med tidspunkterne?

0

Del dette indlæg

Jeg har haft kontakt med ejeren til den eneste hummer-limo i DK, men da bilen "bor" på sjælland og vi skal velsignes på Jylland, mener han at det nemt kan komme til at koste 8-10.000,- :griner:-

Synes selv at vi har et stort budget, men er bestemt ikke villig til at bruge så mange penge blot på transport.

Jeg har derfor taget kontakt til ejeren af denne skønne fiat500 :thumbsupsmileyanim:

Venter på svar...

post-37122-1249642878.jpg

post-37122-1249642889.jpg

post-37122-1249642926.jpg

0

Del dette indlæg

Og så har jeg fundet ud af at vi udvider vores farvetema! Vi havde ellers besluttet os for at holde det ganske simpelt med creme og salviegrøn/mosgrøn - men jeg synes bare der mangler noget farve.

Derfor er der nu tilføjet lyserød - har bare ikke fundet ud af endnu, hvor kraftig den skal være..

Her kommer lidt inspirationsbilleder

post-37122-1249643124.jpg

post-37122-1249643142.jpg

post-37122-1249643167.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så har jeg fundet ud af at vi udvider vores farvetema! Vi havde ellers besluttet os for at holde det ganske simpelt med creme og salviegrøn/mosgrøn - men jeg synes bare der mangler noget farve.

Derfor er der nu tilføjet lyserød - har bare ikke fundet ud af endnu, hvor kraftig den skal være..

Hej Susan

Det er nogle super lækre ting du har fundet dig, og din kjole er jo en rigtig drøm. Jeg er sikker på at du vil se "stunning" ud i den.

Mht dine smukke inspirationsbilleder af brudebukketter, kan jeg kun sige at jeg er totalt enig. Jeg ville også rigtig gerne have haft pæoner i min bukket, da jeg synes det er den smukeste blomst.

I den forbindelse har jeg forhørt mig omkring, og jeg kan ikke finde en eneste blomsterhandler i København og omegn, som kan skaffe pæoner så sent på sommeren... :thumbsupsmileyanim:

Så bare et lille "heads up"... undersøg allerede nu om det kan lade sig gøre, så du ikke finder ud af at det for sent.

Jeg håber virkelig at du stadig kan nå det inden for perioden. Held og lykke...

Knus

Mia

Her er lidt til samlingen....

post-36921-1249645245.jpg

post-36921-1249645270.jpg

Redigeret af Miru
0

Del dette indlæg

Hej Susan

Det er nogle super lækre ting du har fundet dig, og din kjole er jo en rigtig drøm. Jeg er sikker på at du vil se "stunning" ud i den.

Mht dine smukke inspirationsbilleder af brudebukketter, kan jeg kun sige at jeg er totalt enig. Jeg ville også rigtig gerne have haft pæoner i min bukket, da jeg synes det er den smukeste blomst.

I den forbindelse har jeg forhørt mig omkring, og jeg kan ikke finde en eneste blomsterhandler i København og omegn, som kan skaffe pæoner så sent på sommeren... :heart:

Så bare et lille "heads up"... undersøg allerede nu om det kan lade sig gøre, så du ikke finder ud af at det for sent.

Jeg håber virkelig at du stadig kan nå det inden for perioden. Held og lykke...

Knus

Mia

Her er lidt til samlingen....

post-36921-1249645245.jpg

post-36921-1249645270.jpg

Tak for din kommentar mht. kjolen :thumbsupsmileyanim: Dejligt at vide, at andre også synes den er flot!

Havde slet ikke overvejet blomster ifht sæsonen - eller jo, har fået af vide at pæoner er sommer-blomster, så derfor gik jeg automatisk ud fra, at de også var at finde i august... :griner:- Nå, men hvad gør en klog så?? Hvilken blomst har du valgt i stedet?

hmm...tænke tænke...

0

Del dette indlæg

Det er da bare den mest NUTTEDE bil :griner:-:heart::cheerleader3: Og sødt billede, det sidste - sådan ét må I ha' taget!!

Ja, jeg er også helt tosset med den :thumbsupsmileyanim:

Nu må vi se om det overhovedet er en mulighed...

Nu jeg tænker over det, så er det vist ikke særlig gennemtænkt: Jeg er 185 cm høj - Christian er 189 - og én af os skal have en kjole på med flere meter tyl (gæt selv hvem... :cheerleader3: )

Vi får se om ham ejeren kan komme med et godt tilbud!

0

Del dette indlæg

Ej det er jo præcis den bil jeg har ledt efter. :griner:-

Hvor har du støvet den op og hvad koster den.

Hvis du snakker med ham og den er billig må du gerne spørge om du må give hans kontaktoplysninger videre.

Knus Maria

Jeg har bare søgt på google :thumbsupsmileyanim:

Jeg har endnu ikke nogen idé om hvor den holder til henne eller hvad den koster. Jeg går desperat og venter på at ejeren svarer på min mail. Men skal jeg ikke bare give dig besked uanset hvad han svarer - så er du fri for at tænke mere over det??

Hmm.. ellers må vi igang på bilgalleri m.m. - har du kigget derinde? jeg synes det er en jungle - har slet ikke en idé om, hvor jeg overhovedet skal poste sådan et indlæg.. :heart:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer