Miss-Lena

Åhhhh nej, jeg har et STORT problem

88 indlæg i dette emne

Nu er mine kjoler kommet, pakkerne åbnet og... jeg har desværre et STORT problem :cheerleader3:

De er alle 3 så VILDT FANTASTISKE SMUKKE, at jeg slet ikke kommer til at kunne vælge :thumbsupsmileyanim::loveboard::cheerleader3:

Jeg vil rigtig gerne vise billeder, men det er lidt svært lige nu. Da jeg er alene hjemme, Penelope (min lille baby) ikke vil sove og de bare fylder max i stuen. Jeg har dog prøvet at få deres skønhed fanget på et par billeder - eller nok rettere mange.

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er de alle sammen på :cheerleader3:

Det hele ser stort set perfekt ud. Der er dog lige et par små ups'er

Kjole 1 er ikke med lace-up, men lynlås - tilgengæld sidder den så helt perfet, så det kan jeg bestemt leve med.

Kjole 2 havde jeg ikke luret var 2 delt, men det gør absolut ikke noget

Kjole 3 er som den skal være

Jeg har fået 2 skørter, og tror jeg beholder dem begge... det ene er vildt stort og beregnet slæb - perfekt til kirken, men ikke til at sidde ved bordet.

De har glemt mine 2 slør, men dem er jeg sikker på de eftersender, når jeg lige gør dem opmærksom på det.

Der er betalt told, men kun på den ene halvdel (fik kjolerne i 2 pakker) - så jeg slap nådigt.

:thumbsupsmileyanim: **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** ROCKS :loveboard:

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Jeg vil meget gerne vise dem på - men det må vist vene til senere i aften, så må jeg forbi naboen og få hjælp.

Prøvede dog kjole 1 - og den sidder stort set som den skal - den er bare så mega stor med slæb og strut at det er umuligt selv at tage et billede :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaooooooooooooooooooooooooooooooow

Hvor er de flotte, jeg kan ikke vente med du prøver dem.. :thumbsupsmileyanim::loveboard::cheerleader3:

Hvor længe skal jeg skal jeg vente??????

Det er jo vildt så flotte syninger og broderier..

Jeg venter i spænding.

Tillykke med dem..

Kh

Anette

0

Del dette indlæg

Hold da op Lena hvor er de flotte!!! :thumbsupsmileyanim: Jeg synes de ser virkelig lækre ud og i god kvalitet... og jeg synes det er vildt så flot de får lavet alle syninger, broderinger og blomster :loveboard: Er du selv tilfreds med kvaliteten?? Jeg er jo spændt på din tilbagemelding, da jeg selv venter 2 kjoler fra **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.

Nu glæder jeg mig bare vildt til at se dem på... og så håber jeg at du bliver mere afklaret med hvilken det skal være, når du får kigget lidt nærmere på dem :balloon:

Men fyyyyyyy Lena.... du må altså ikke skræmme mig sådan!! Jeg blev da helt forskrækket når du skriver sådan i overskriften.... jeg troede der var noget virkelig slemt galt med kjolerne (og det er bestemt ikke godt for mine nattedrømme!!)

Men så er det jo godt at høre, at det bare er et luksusproblem :toot: Jeg er sikker på at du nok skal vælge den helt rigtige kjole til dig.

:cheerleader3::cheerleader3:

vi vil se dem på... vi vil se dem på.... vi vil se dem på... :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Min vurdering af kvalitet og pris:

JEG FATTER SIMPELTHEN IKKE AT DET KAN LADE SIG GØRE

Kjolerne 1 og 2 er syet af det tykkeste smukke silke, med masser af detaljer og smukke perler. Kjole 1 har et laaaangt slæb og flere lag silke pga modellen og den vejer bare godt til. Kjole 3 er syet af en lettere silke, men jeg er sikker på at det er for at den skal have det puffede og luftige udseende. Jeg har virkelig svært ved at forestille mig at kjolerne i danske butikker er bedre på nogen som helst måde.

Klem Lena *der har den vildeste optur*

0

Del dette indlæg

Jeg vil meget gerne vise dem på - men det må vist vene til senere i aften, så må jeg forbi naboen og få hjælp.

Iiih også du bor så langt væk, ellers havde jeg pakket kameraet og kommet afsted og fået dig propet i de kjoler, så vi kunne flashe dem overalt :D

Ja var jeg ikke flyttet fra aalborg for halvandet år siden, så kom jeg på besøg om 10 minutter og hjalp dig!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Faaaaaaantastisk nyhed på fantastisk dag.....

:loveboard::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Jeg er næsten ligeså lettet som var det mine egne kjoler! De ser bare så smukke ud og jeg kan slet ikke vente med at se dem på! Jeg lægger helt sikkert beslag på computeren i aften.

Jeg er igen rolig ved udsigten til en kjole fra øst.... :thumbsupsmileyanim:

Tak for den nyhed der vil sende mig flyvende hjem fra arbejde! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Min vurdering af kvalitet og pris:

JEG FATTER SIMPELTHEN IKKE AT DET KAN LADE SIG GØRE

Kjolerne 1 og 2 er syet af det tykkeste smukke silke, med masser af detaljer og smukke perler. Kjole 1 har et laaaangt slæb og flere lag silke pga modellen og den vejer bare godt til. Kjole 3 er syet af en lettere silke, men jeg er sikker på at det er for at den skal have det puffede og luftige udseende. Jeg har virkelig svært ved at forestille mig at kjolerne i danske butikker er bedre på nogen som helst måde.

Klem Lena *der har den vildeste optur*

tak :loveboard: (danser den vildeste indianer dans i min stue lige nu) :cheerleader3:

Nu sover jeg nok lidt bedre om natten til jeg får mine kjoler, nu hvor jeg har hørt hvor skønne kjolerne er, fra en anden MEGET tiilfreds **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** kunde :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer