Elliotsmor

Min bryllupsplanlægning

19 indlæg i dette emne

Kan fortælle vi skal giftes:

23. maj 2009

På rådhuset i Odense om formiddagen ml. 10.00-11-00 (får endeligt tidspunkt 8 dage før)

Reception i mine forældres have fra 13.00-17.00

Spisning om aftenen med de nærmeste (vores forældre osv.)

:D

Jeg er fuldstændig åben for idéer og muligheder! Så hvis i vil skyde løs :D

Og i mellemtiden vil jeg sætte hjernen i blød og opdatere herinde når noget bliver fastlagt :D

------------------------------------

TO-DO- listen

Generelt:

------------

Invitationer: - Har bestilt til at lave dem selv

Farvetema: - Lys brun - lys lilla

Ringe: - bruger dem vi har, forlovelsesringene

Gæsteliste: - Er lavet

Bryllupskage: - Rebecca måske

Transport: - er ved at undersøge ang. en Cadillac

Ægteskabserklæring: - er printet ud

Navneændringsattester: - er printet ud

Fotograf: - en god ven af familien

Gæstebog: - Sørger Rebecca for

Receptionen:

-----------------

Borde/caféborde (stående reception) : -

Buffet-bord: -

Bord til drikkelse: -

Gavebord: -

Sted: - mine forældres have; og nu tøver de pludselig :S

Brudens liste:

------------------

Kjole: -

Sko: -

Undertøj: -

Frisør: - 22. maj 2009, farve+klipning

Gommens liste:

--------------------

Brudebuket: -

Tøj: -

Frisør: -

------------------------------------------

Jeg opdaterer løbende, og bidrag endelig hvis I har noget :D

Redigeret af Elliotsmor
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa og velkommen til

ih - to måneder til - tillykke med det :-)

Du har vel det meste på plads så og mangler de sjove og kreative detajler som borddekoration, menukort, bordkort

Hvad er dit tema og må vi se billeder af dine invitationer og generelt af det du har på plads som vielsesringe og brudekjolen osv.

Glæder mig til se hvad det hele ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger :D

Jamen som det ser ud, er det følgende:

Kjolen til mig er bare en lidt pænere kjole..Ikke noget brudekjole når det er rådhus..

Ringene har vi, vi beholder vores forlovelsesringe noget tid endnu... Skal nok komme nærmere ind på hvorfor senere...

Til receptionen, vil der være øl, vand, vin, frisk frugt, chips og lidt sandwiches...

Og så tænkte jeg på at lave nogle risposer til at have stående rundt omkring på bordene....

Men jeg mangler noget kreativt..Som kan skinne igennem...Og hvad jeg konkret mener, aner jeg ikke...HAHA...

0

Del dette indlæg

Kjolen til mig er bare en lidt pænere kjole..Ikke noget brudekjole når det er rådhus..

Ringene har vi, vi beholder vores forlovelsesringe noget tid endnu... Skal nok komme nærmere ind på hvorfor senere...

Til receptionen, vil der være øl, vand, vin, frisk frugt, chips og lidt sandwiches...

Og så tænkte jeg på at lave nogle risposer til at have stående rundt omkring på bordene....

Men jeg mangler noget kreativt..Som kan skinne igennem...Og hvad jeg konkret mener, aner jeg ikke...HAHA...

Hmm den krea hjerne kører på højtryk... Hvilke ting symboliserer dig og martin? er der noget specielt folk vil forbinde med jer? :(

0

Del dette indlæg

Hmm den krea hjerne kører på højtryk... Hvilke ting symboliserer dig og martin? er der noget specielt folk vil forbinde med jer? :(

Hmm hvad der symboliserer os...At vi er hurtige..Griner..

Vi har været sammen 2½ år, har en søn og et hus... alt på ret kort tid...

Ellers ved jeg ikke lige hvad symboliserer os faktisk... :s

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm hvad der symboliserer os...At vi er hurtige..Griner..

Vi har været sammen 2½ år, har en søn og et hus... alt på ret kort tid...

Ellers ved jeg ikke lige hvad symboliserer os faktisk... :s

Hehe et par søde fynboer.. ;) meeen det kan vi jo nok ikke lige bruge i krea sammenhæng.

Jeg tænker lige over det og vender retur... smil

0

Del dette indlæg

NEEEEEJ... nu tøver mine forældre med at kunne låne deres have...................

Og nu vil DE undersøge om vi kan låne lokaler et sted på min fars arbejde..GLEM DET!! jeg skal ikk holde min reception i et klubhus for prof. ishockey spillere!!

Men de synes det blir for besværligt med borde, stole, telt m.m.

AAAARGH!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhhh nej dog, det lyder da knap så fedt! Men kan fortælle, at mine forældre også var meget i tvivl om det nu var en god ide med at holde det i deres have osv. Min mor især forsøgte at finde andre steder, fordi jeg tror hun ikke helt kunnne overskue det, men nu er de helt "rolige" med det. Det er jo mig, der står for det og de skal egentlig ikke røre en finger. Og så har vi bestilt telt, stole, duge fra samme sted, og de kommer så og leverer og monterer det også, så det er ganske perfekt og slet ikke besværligt - det eneste besværlige var at skulle vælge stole og borde :thumbsupsmileyanim:

Håber du kan få dine forældre til at stå ved deres første beslutning :(

0

Del dette indlæg

Velkommen til :(:thumbsupsmileyanim:

Jeg vil foreslå, at du taler med dine forældre og forklarer dem, at de ikke skal røre en finger og at I sørger for det hele og evt. et par serveringspiger.

Kunne jeg vælge mellem have og lokale er der slet ingen tvivl. HAVE!!

Det letteste er at kigge rundt i de forskellige tråde og samle inspiration. Små lamper i haven er altid et hit og det ser så hyggeligt og stemningsfyldt ud.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

MiaSJ.. Ej tak, jeg vil helt sikkert lige læse din planlægning m.m. :D

Dejligt folk vil dele ud af deres idéer osv.. :D

Skønt med sådan en side, til os som er knap så kreative om som kan "stjæle" lidt inspiration fra andre ;)

SarahD.. Iha ja det er for dårligt..Griner... Ja det er morsomt vi skal giftes samme dag..Det bliver super godt!!

0

Del dette indlæg

Hmmmmmmm................

Nå jamen efter jeg blev sådan en smuuuuule sur på min mor igår, trak hun i land igen...og nu kunne vi da godt være i haven hos dem...................... :S

Vi kan ikke nå at blive færdige i vores egen have, så derfor er vi nødt til at sige ja til at vi skal være hos dem....

Allermest har jeg bare lyst til at være tøsefornærmet og frk modsat, men det vil betyde vi intet sted har at holde vores reception.....

Arh ha...........

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer