Sign in to follow this  
Followers 0
Albani

Morgengave

11 posts in this topic

Hvad giver i jeres kommende mand??

Jeg er rimelig lost,da han ikke mangler noget,og gør han,plejer han at købe det :thumbsupsmileyanim:

Og HAR fortalt ham,at den der tagboks han ønsker sig,IKKE er en passende morgengave :(:thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

en tagboks :(

Jeg synes det har været MEGA svært at finde på den rigtige gave til min kommende, men har nu alligevel fået købt noget jeg er okay tilfreds med. Jeg ville gerne give ham noget permanent, og blev nødt til at se lidt på hans hobbyer. Så derfor er det ikek sikkert du kan bruge mit svar til så meget... Men han er interesseret i modeltog, så jeg har købt ham et brudepar i en limousine + plus et par andre småting - og så har jeg købt en nøllefant (altså georg jensen elefanten som nøglering) med indgraveret med vores initialer og bryllupsdato

0

Jeg er rimelig lost,da han ikke mangler noget,og gør han,plejer han at købe det :thumbsupsmileyanim:

Og HAR fortalt ham,at den der tagboks han ønsker sig,IKKE er en passende morgengave :(:thumbsupsmileyanim:

jeg ved det ikke helt endnu men jeg rener med, at det bliver et smykke af en art... vi havde aftalt at vi ville give hinanden en tur til london som en lille bryllupsrejse, men min svigerfamilie har givet os en tur til canada... så nu er mit hoved sat lidt i blød...

0

Manden min fik et kamerastativ samt kuglehoved til dette, inkl. en fed taske dertil.

Derudover fik han lovning på en tur i Ferrari og Porche, hvis det stadig er muligt på Sturup.

0

Annonce ♥

Jeg giver min kommende mand en tattoo... det har han ønsket længe, hvor han så vil have mit og prinsessens navn :(

Så det blir min gave til ham

0

der er en tråd her med samme emne :-)

Og jeg går stadig og overvejer, at ringe til maleren :-)

0

Jeg gav min mand en fotomontage samt et flot messing skilt til døren , med "familien Frisgaard Sørensen" og så et mindre med vores 3 navne og plads til den lille ny vi venter...

Det var meget vigtigt for ham at vi endelig fik samme efternavn alle tre og blev "en rigtig familie".. så gaven var oplagt til ham :0)

0

Jeg giver min mand (som han jo er til den tid...) et nyt Leatherman Multitool, som er indgraveret med "Altid ved din side" -han har den nemlig ALTID i sit bælte, så inskriptionen for en dobbelt betydning der...

0

Annonce ♥

Jeg giver min kommende mand to ting:

På bryllupsmorgenen giver jeg ham et Aston Martin kursus, hvor han skal til England og testkøre en Aston Martin DB9, hvor vi så skal have en weekend ud af det med teater i London og lækker middag. Dette bliver for kurset 3000 kroner.

Morgenen efter giver jeg ham en mappe med boudoirbilleder :cheerleader3: Dem tog min veninde og jeg har i alt haft udgifter til dette på i alt ca. 400 kroner :unsure:

0

Jeg er rimelig lost,da han ikke mangler noget,og gør han,plejer han at købe det :denmarkflag:

Og HAR fortalt ham,at den der tagboks han ønsker sig,IKKE er en passende morgengave :cheerleader3::denmarkflag:

Jamen jeg har selv været HELT lost, og oprettede et emne herinde og der var en der kom med den ide: Et dørskilt.. Vi ved jo hvad vi kommer til at hedde efter brylluppet og når nu jeg køber det, bliver det som jeg gerne vil have det :cheerleader3: Så indtil videre bliver det det jeg giver min kommende mand..

0

Jeg giver min mand en tatoo. Han har selv ønsket sig den og han ved, at det er det han får :cheerleader3: Han snakker om at have mit navn stående, men jeg er lidt uenig... Selvom jeg synes han er lækker, er han jo ikke kødkvæg ;)

0