Ebes

Pynt og tidens trend...

15 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg kan, som tidligere skrevet, ikke helt finde ud af om jeg skal have slør på, og tænker i stedet på at tage en blomst i håret. Har fundet en hårbøjle med en blomst på- meget diskret, men alligevel meget tidstypisk...

Spørgsmålet er, om jeg kommer til at fortryde det i længden, når jeg skal kigge på mine bryllupsbilleder :(

Hvor modige er I i forhold til acessories? Er i klassiske eller helt med på moden?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen jeg elsker det traditionelle - men jeg må indrømme, at jeg er blevet mere og mere inspireret til at slippe kakkelbordet og Herstal lysestagerne og slå mig lidt løs. Måske skal jeg lige se sex and the city et par gange og så er jeg helt klar til noget nyt.

Jeg tror jeg endre midt imellem - noget traditionelt og noget "lidt anderledes". Det sidste tror jeg kan være med til at give min kjole, der er super billig, et coture look

0

Del dette indlæg

Spørgsmålet er, om jeg kommer til at fortryde det i længden, når jeg skal kigge på mine bryllupsbilleder

Men er det ikke bare lidt charmen... altså at billeder afspejler dig som person på det tidspunkt hvor det blev taget. Jeg synes da at det er sjovt at se gamle billeder og den mode, der var dengang.

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Uh det er altså det svære :(

Nu har vi jo heldigvis en rigtg enkel mode med stropløse sager med nogle fine detaljer - så silhuetten bliver du aldrig træt af! Det var mere de store blondeærmer og blonderullekrave i 80'erne der gjorde udslaget der :thumbsupsmileyanim: Jeg syntes et hårbånd med en blomst er rigtig fint - det er jo en nyfortolkning af noget meget klassisks så jeg turde godt! :thumbsupsmileyanim:

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er fuldkomment ubesluttet - og min holdning til tyl skifter fra time til time.

Men, lige nu er jeg meget til en ren simpel kjole, men med farvet underskørt og sko og en eller anden slags fashionista pynt i håret, eller måske en lidt "skæv" tiara.

Men lad os nu se hvad jeg ender i, er ikke en lille model, så kan ske at udvalget slet ikke er til hvad jeg nu føler for - og i øvrigt er der jo temmelig stor chance for at jeg har skiftet mening, når jeg står og skal prøve kjoler for første gang på lørdag....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er nok lidt modig ;)

Men det er også fordi det er meget mere min stil at gøre det stilrent, men med humor :cheerleader3:

Så jeg skal have det her på:

synes det er nogle vild fede ting du har valgt.. er hel syg med den sko... :thumbsupsmileyanim: må man spørger om hvor du har fundet den... :denmarkflag:

1000 tak, og det må du da :cheerleader3: Den er fra Pura Lopez og den kan i hvert fald købes i Kassandra i København, men kan helt sikkert også fåes andre steder der forhandler det mærke. Tror jeg gav 1899,- og den er fra den her forårskollektion. EEELLLSKEEER stiletter :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Jeg er nok lidt modig ;)

Men det er også fordi det er meget mere min stil at gøre det stilrent, men med humor :cheerleader3:

Så jeg skal have det her på:

Super fedt!!!! :thumbsupsmileyanim:

Synes jo det er mega blæret til andre, men jeg skal lige finde ud af om jeg skal sparke mig selv bagi og bare gøre det. Må lige lave nogle prøver ;)

0

Del dette indlæg

Altså jeg er jo nok også lidt modig. Elsker mode og kan godt lide at overraske folk med mit tøj. Specielt sådan en dag hvor folk har så mange forventninger til hvordan man bør se ud.

Min kjole er helt enkel i ivory med en bredt "bælte" om hofterne lavet af sten og perler og så er går den lidt ud under hofterne. Så kjolen er meget klassisk, men så skal jeg have de blå Manolo Blahnics på fra Sex and... :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::denmarkflag: Jeg elsker de sko!

Har købt en lille høj hat i ivory og så skal jeg beslutte om jeg vil sætte et lille slør på eller om det skal være nogle fjer. Den skal så sidde forest på hovedet sådan lidt skråt...

0

Del dette indlæg

Jeg er ikke selv så modig - min kjole og tilbehør er nærmest sådan lidt vintage-agtigt i stilen....

Men vil egentlig bare sige, at jeg tror du skal vælge det, det der føles rigtigt for dig lige nu, og ikke tænke så meget på, hvad der holder i længden. Del er nærmest umuligt at forudsige, hvad der er go´ stil 20 år frem.... Det har jo også sin charme, at et bryllupsbillede afspejler tiden...(ja, ok - nogle perioder ER bare lige lidt mere charmerende end andre :thumbsupsmileyanim: ) Selv om vi lige nu synes en stil er "klassisk", tror jeg ikke det er en garanti for, at jeres børn ikke får akut grineflip, når de ser billederne om 20 år :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså jeg er jo nok også lidt modig. Elsker mode og kan godt lide at overraske folk med mit tøj. Specielt sådan en dag hvor folk har så mange forventninger til hvordan man bør se ud.

Min kjole er helt enkel i ivory med en bredt "bælte" om hofterne lavet af sten og perler og så er går den lidt ud under hofterne. Så kjolen er meget klassisk, men så skal jeg have de blå Manolo Blahnics på fra Sex and... :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::denmarkflag: Jeg elsker de sko!

Har købt en lille høj hat i ivory og så skal jeg beslutte om jeg vil sætte et lille slør på eller om det skal være nogle fjer. Den skal så sidde forest på hovedet sådan lidt skråt...

Hvis du skal giftes i en kirke, så hør ad med præsten om sådan en hat er ok. Det er ikke Ok for mænd/herrer at have jhat på i kirken, men "reglerne" er ikke helt så entydige for kvinder.

Det er ofte et "issue" når de kongelige skal giftes...

0

Del dette indlæg

Hvis du skal giftes i en kirke, så hør ad med præsten om sådan en hat er ok. Det er ikke Ok for mænd/herrer at have jhat på i kirken, men "reglerne" er ikke helt så entydige for kvinder.

Det er ofte et "issue" når de kongelige skal giftes...

Har tænkt på at jeg skal huske at spørge. Men vi skal giftes i den danske kirke i Fuengirola i Spanien og han er super frisk og ikke så traditionsbunden så jeg forventer ikke at det skulle være et problem.

Men tak for tanken... :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Uh, det lyder spændende - det vil jeg glæde mig til at se billeder af ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer