mizzmig

Hvilken parfume

47 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Oh ja.. det da også noget, der skal overvejes..

Jeg er holdt op med at bruge parfume i hverdagen, så det bliver næsten helt specielt at skulle have det på den dag..

Jeg tror det bliver 1881.. den har jeg godt nok før brugt til hverdag, men L er helt vild med duften, når jeg har den på, og jeg vil jo helst have, at han også synes om duften den dag.

Mht ham, så er jeg RET overbevist om, at han gerne vil have en ny Armani Mania inden den store dag...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er lidt i tvivl og går og overvejer. Personligt er jeg helt vild med flere forskellige dufte, men det skal enten være YSL Elle (tror jeg nok den hedder, det er sådan en pink flacon), eller Armani Code sommerduften (en hvid flacon med blomster på) - den er SÅ lækker.

Men jeg vil sige, falder jeg lige over noget andet jeg lige falder for, ja så er det jo ikke af vejen :thumbsupsmileyanim: Og selvfølgelig skal min mand lige godkende den også ;).

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Hæ, hæ...

jeg har ikke brugt parfume i over et år pga. graviditet og amning, så havde glædet mig til at dufte lækkert - af Marc Jacobs - på min bryllupsdag...

tror I så ikke at jeg glemte det :thumbsupsmileyanim: - ammehjerne!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er lidt i tvivl og går og overvejer. Personligt er jeg helt vild med flere forskellige dufte, men det skal enten være YSL Elle (tror jeg nok den hedder, det er sådan en pink flacon), eller Armani Code sommerduften (en hvid flacon med blomster på) - den er SÅ lækker.

Men jeg vil sige, falder jeg lige over noget andet jeg lige falder for, ja så er det jo ikke af vejen :thumbsupsmileyanim: Og selvfølgelig skal min mand lige godkende den også ;).

Knus fra Anja

Det er også sommerduften jeg skal have på,jeg har fået prøver at begge armani code i matas og den hvide er fantastisk

0

Del dette indlæg

Min liste ser sådan ud:

1. Coco Mademoiselle/ Chanel

2. Tendre Poison / Christian Dior

3. Rose/ Paul Smith

M elsker Coco´en, men den synes jeg bare ligesom er lidt "brugt" - og Tendre Poison har været min yndlingsduft siden jeg var 15, så jeg kunne godt trænge til et nyt indspark, hvilket den fra Paul Smith ville være, meeeen jeg ved ikke rigtig om det lige er DEN!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige en kommentar som en sød ekspedient gjorde mig opmærksom på, og som jeg faktisk ikke selv havde tænkt på:

Hvis dufte betyder meget for dig, og det er en måde du mindes ting og tidspunkter på, skal du vælge en parfume du er sikker på også bliver produceret om mange år. De fleste sommerdufte samt kendis-dufte bliver kun produceret i en kort periode, og det er derfor ikke sikkert at du nogensinde igen vil kunne købe din 'bryllupsduft'.

Hvis du bare vil dufte godt på dagen er det jo ligemeget, men hvis du gerne vil kunne vende tilbage til din duft fremover, så husk at tage en klassiker :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

jeg skal nok have Ralph Lauren på... :cheerleader3:

jeg ved det ikke endu det kan være min kæreste vil have jeg skal tage en anden på til den tid...

jeg har ikke selv nogen lugtesans så det er ham som udelukkende bestemmer i dagligdagen hvad jeg bruger af deo og parafume :denmarkflag:

så det skal han jo selvfølgelig også den dag. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg ved at hukommelsen er meget tæt forbundet med duftesansen, har jeg valgt en helt ny (for mig ihvertfald) duft, som jeg i princippet ikke har haft på før.

Når jeg skriver "i princippet", mener jeg at jeg har implementeret den uden at min tilkommende ved det.

Jeg har taget lidt af den på når jeg vidste at vi har skullet noget som han vil mindes med glæde, derfor håber jeg at det bliver en rigtig god duft for ham, som jeg kan tage på senere i livet, og at han så vil huske denne gode dag vi får sammen. (giver det mening?)

Jeg har ikke tænkt på om det er en duft man kan få om mange år, det var egentligt et godt råd èn havde skrevet herinde.

Men nu er det for sent, jeg har valgt og implementeret min rumpe ud af bukserne med den her duft :cheerleader3:

MAGNIFIQE FRA LANCOME

Den er bare vildt lækker!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg har netop bestemt mig for en helt anden duft, end jeg først havde i tankerne. Forleden duftede jeg til DKNY's nyeste duft og Vera Wang - og fik sprayet en af hver på sådan et stykke papir/pap og så ned i hver sin lomme, så jeg kunne gå og dufte til dem hele dagen :denmarkflag:

Min mand og jeg sad så og duftede til dem om aftenen, og vi var begge vilde med Vera Wang duften (den var DKNY er også rigtig dejlig), men Vera Wang duften er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ skøn, så den har jeg netop bestilt på nettet :cheerleader3:, og det bliver så min bryllupsduft ;).

Kan virkelig anbefales, hvis man gere vil have en diskret, let duft :cheerleader3:.

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer