Guest Miss dixie

Hvilken sprut har i valgt?

22 indlæg i dette emne

Vi er ved at lave indkøbsseddel til vores bryllup og vil lige høre hvad i andre har købt af sprut til festen.

Vi køber selvfølgelig div. vin, øl og sodavand, men udover det vil vi servere lidt sprut senere på aftenen, så gæsterne selv kan blande deres drinks.

Men hvad skal vi vælge???

Kom med jeres bud og hvor meget man ca skal beregne af sprutten til 55 pers.

Tak søde Bridezillaer....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Vi skal nu ikke selv sørge for at handle ind til det, da vi ska holde det på et hotel. Men vi har valgt øl, vand hvid- og rødvin. Samt vodka, whisky, bardi snaps, og sommersby cider, kan ikke huske om vi har valgt mere.

Men når i nu selv skal handle det ind vil jeg nok købe det man ved som folk kan lide, eller det mest normale sprut, synes ikke man behøver gå ud og købe en masse special sprut, kun vis man ved der er nogle der vil drikke det, ellers står man bare med det tilbage. For tiden er cider meget in, både sommersby og rekorderlig som der findes 5 slags af. Det kunne være en mulighed at købe nogleaf dem, de har sammen alkohol % som øl, sådan ca.

Men hvormeget du skal købe er svært at sige, for ved ikke hvor meget jeres gæster drikker.

Kram Karina

0

Del dette indlæg

Altså vi har ikke købt endnu så der kan komme mere på men her er den foreløbige..(det er uden likør med mere til kaffen)

Vodka, Barcadi limon, Gin, Wiskey, Solbær vodka, Caramel, Martini, derudover forskellige sirupper til Daiquiris med mere, Roses lime og granadine og selvfølge en blender og frossent is. Men det er selvfølgelig kun en af hver slags.

Men kender ejg min kommende så kommer der mmmmeeeeggeet mere på- han er gl bartender, så han har helt klart nogen ideer om hvad der SKAL være. Samtidig kan vores familie og venner godt i åben bar hvor de bare kan mikse det har de det sjovt ved.

Redigeret af rehhansen
0

Del dette indlæg

Vi skal også ud og købe sprut til vores bryllup og udover vin og øl regner vi med at købe 15-20 flasker sprut. Jeg ved ikke om det er for meget eller for lidt så jeg følger lige med her :thumbsupsmileyanim:

Men vi har snakket om at vi gerne vil lave Brandbil, Filur, Isbjørn, Kung Fu, Champagnebrus, Pina Colada, Strawberry Margerita, Blue Hawaii og så evt. lidt sommersby og brezer ved siden af.

Håber det var til lidt inspiration :balloons:

:cheerleader3: Kamilla.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha sidder lige og regner på det hele og føj da hvor er det dyrt for alt det drikkelse, selvom vi kører til Tyskland. Vi regner med ca 6000. Er det ikke meget eller er det bare mig der frygter for mine gæsters lever :thumbsupsmileyanim:

Har allerede noteret nogle af jeres ideer, men modtager gerne mere inspiration til drikkelse...

0

Del dette indlæg

Vi skal købe sprut på torsdag - vi regner med 13 liter til 64 mennesker. Ved faktisk ikke om det er for meget eller for lidt...

Vores "drinkskort" ser sådan ud - folk skal selv mixe :thumbsupsmileyanim:

Exotic

Bacardi Apple

Fanta Exotic

Filur

Vodka

Rød sodavand

Appelsin juice

Vingummi bamse

Cuba Apricot

Appelsin sodavand

Isbjørn

Vodka

Blue bols

Sportsvand

Limon green

Bacardi Limon

Grøn sodavand

Razz Bazz

Bacardi Razz

Sportsvand

Bacardi Naughty

Bacardi razz

Bacardi limon

Sportsvand

Limon classic

Bacardi Limon

Cola

Brandbil

Jægermeister

Rød sodavand

Laber larve

Cube Caramel

Cuba Apricot

Cola

Politibil

Jægermeister

Blue bols

Sportsvand

Exotic Fire

Bacardi Limon

Appelsin juice

Fanta Exotic

Cartoon

Bacardi Razz

Sportsvand

Blue bols

Vi har valgt disse, for vi ikke skal købe alt for mange slags sprut og sodavand - og kun blue bols af drinks-tilbehør..

Redigeret af marianne1973
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal købe sprut på torsdag - vi regner med 13 liter til 64 mennesker. Ved faktisk ikke om det er for meget eller for lidt...

Vores "drinkskort" ser sådan ud - folk skal selv mixe :cheerleader3:

Vi har valgt disse, for vi ikke skal købe alt for mange slags sprut og sodavand - og kun blue bols af drinks-tilbehør..

Hold da op en masse drinks. Laver i så et drinkskort gæsterne kan kigge i?

Mums gad godt deltage i jeres brylllup, med alle de lækre drinks :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vores "drinkskort" ser sådan ud - folk skal selv mixe :balloons:

Hold da op en masse drinks. Laver i så et drinkskort gæsterne kan kigge i?

Mums gad godt deltage i jeres brylllup, med alle de lækre drinks :thumbsupsmileyanim:

Tak :cheerleader3:

Ja vi laver et lamineret drinkskort, så folk kan mixe den drink de har lyst til.

Sådan plejer vi også at gøre til julefrokost på mit arbejde :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Uh... Der fik jeg jo også lige lidt at tænke over... for hvor meget sprut bliver der drukket af 70 mennesker!?!...

Men vores plan er da ihvertfald at der skal være lidt sprut til drinks, men vi regner "kun" med at købe vodka, rom og gin :thumbsupsmileyanim:

Så vil vi selvfølgelig købe whiskey og cognac til kaffen, men udelukkende så der er en enkelt til hver. Resten skal fikses med drinks og øl :cheerleader3:

:balloons: Mie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hey...

Vi skal holde festen på et hotel og prisen på en flaske sprut startede på 800 kr pr flaske.....det synes vi var VILDT dyrt... :rolleyes: fik pruttet prisen ned til 500 kr pr flaske - synes stadig det er dyrt (når man tænker på at de koster 100 kr på tilbud i kvickly :thumbsupsmileyanim: ) men efter prisen er så høj har vi valg at der er 5 flasker (rom, baileys, gin, vodka, wishky) - (de skal stå med skænke-prob så gæsterne ikke laver half/half-drinks) når de flasker er væk - er der bare ikke mere :cheerleader3: det er jo kun fra (efter kaffe og brudevals) ca kl 00:30-3/4:00 hvor vi skal have natmad.... og vi er 49 gæster - hvor det jo ikke er alle som drikker sprut... der er vin, øl og sodavand ad libitum...... :smolf: hele aftenen.... hvad siger i....er det helt off eller ???????????????

:balloons:

0

Del dette indlæg

hey...

Vi skal holde festen på et hotel og prisen på en flaske sprut startede på 800 kr pr flaske.....det synes vi var VILDT dyrt... :rolleyes: fik pruttet prisen ned til 500 kr pr flaske - synes stadig det er dyrt (når man tænker på at de koster 100 kr på tilbud i kvickly :thumbsupsmileyanim: ) men efter prisen er så høj har vi valg at der er 5 flasker (rom, baileys, gin, vodka, wishky) - (de skal stå med skænke-prob så gæsterne ikke laver half/half-drinks) når de flasker er væk - er der bare ikke mere :cheerleader3: det er jo kun fra (efter kaffe og brudevals) ca kl 00:30-3/4:00 hvor vi skal have natmad.... og vi er 49 gæster - hvor det jo ikke er alle som drikker sprut... der er vin, øl og sodavand ad libitum...... :smolf: hele aftenen.... hvad siger i....er det helt off eller ???????????????

Til den pris ville jeg have valgt som jer. Pyh ja vildt dyrt!

Der er jo også mange fester, hvor der slet ikke bliver serveret sprut. Så nej jeg synes ikke det er helt off.

0

Del dette indlæg

hey...

Vi skal holde festen på et hotel og prisen på en flaske sprut startede på 800 kr pr flaske.....det synes vi var VILDT dyrt... :respekt: fik pruttet prisen ned til 500 kr pr flaske - synes stadig det er dyrt (når man tænker på at de koster 100 kr på tilbud i kvickly :balloons: ) men efter prisen er så høj har vi valg at der er 5 flasker (rom, baileys, gin, vodka, wishky) - (de skal stå med skænke-prob så gæsterne ikke laver half/half-drinks) når de flasker er væk - er der bare ikke mere :rolleyes: det er jo kun fra (efter kaffe og brudevals) ca kl 00:30-3/4:00 hvor vi skal have natmad.... og vi er 49 gæster - hvor det jo ikke er alle som drikker sprut... der er vin, øl og sodavand ad libitum...... :smolf: hele aftenen.... hvad siger i....er det helt off eller ???????????????

:shopping:

Til den pris ville jeg have valgt som jer. Pyh ja vildt dyrt!

Der er jo også mange fester, hvor der slet ikke bliver serveret sprut. Så nej jeg synes ikke det er helt off.

:thumbsupsmileyanim: dejligt at høre at andre ville ha gjort det samme :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi bliver jo ikke så mange, så vi holder det enkelt og lidt lækkert.. Jeg regner med en GOD gin (Plymouth eller Bombay) og en stak tonic, en GOD whiskey (én af grundene til at vi (forhåbentlig) skal giftes i Skotland er, at Prinsegemalen er Whiskey entusiast), en Bacardi Lemon (som bare er en super mixer) og så en Baileys :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hey...

Vi skal også holdefeste på hotel og vil gøre noget i samme stil. Så jeg synes ikke du er helt off

0

Del dette indlæg

Exotic

Bacardi Apple

Fanta Exotic

Filur

Vodka

Rød sodavand

Appelsin juice

Vingummi bamse

Cuba Apricot

Appelsin sodavand

Isbjørn

Vodka

Blue bols

Sportsvand

Limon green

Bacardi Limon

Grøn sodavand

Razz Bazz

Bacardi Razz

Sportsvand

Bacardi Naughty

Bacardi razz

Bacardi limon

Sportsvand

Limon classic

Bacardi Limon

Cola

Brandbil

Jægermeister

Rød sodavand

Laber larve

Cube Caramel

Cuba Apricot

Cola

Politibil

Jægermeister

Blue bols

Sportsvand

Exotic Fire

Bacardi Limon

Appelsin juice

Fanta Exotic

Cartoon

Bacardi Razz

Sportsvand

Blue bols

Må jeg ikke se jeres drinkkort??

Vil gerne lure nogle af drinkene af :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Exotic

Bacardi Apple

Fanta Exotic

Filur

Vodka

Rød sodavand

Appelsin juice

Vingummi bamse

Cuba Apricot

Appelsin sodavand

Isbjørn

Vodka

Blue bols

Sportsvand

Limon green

Bacardi Limon

Grøn sodavand

Razz Bazz

Bacardi Razz

Sportsvand

Bacardi Naughty

Bacardi razz

Bacardi limon

Sportsvand

Limon classic

Bacardi Limon

Cola

Brandbil

Jægermeister

Rød sodavand

Laber larve

Cube Caramel

Cuba Apricot

Cola

Politibil

Jægermeister

Blue bols

Sportsvand

Exotic Fire

Bacardi Limon

Appelsin juice

Fanta Exotic

Cartoon

Bacardi Razz

Sportsvand

Blue bols

Må jeg ikke se jeres drinkkort??

Vil gerne lure nogle af drinkene af :thumbsupsmileyanim:

Det her er vores drinkkort - bare stillet op ved siden af hinanden, og skrevet ud på et a4 ark og lamineret.

Vi har valgt ikke at have mål på. Så vidt jeg husker, er det 2 cl af hver del sprut.

0

Del dette indlæg

hey...

Vi skal holde festen på et hotel og prisen på en flaske sprut startede på 800 kr pr flaske.....det synes vi var VILDT dyrt... :blush: fik pruttet prisen ned til 500 kr pr flaske - synes stadig det er dyrt (når man tænker på at de koster 100 kr på tilbud i kvickly :loveboard: ) men efter prisen er så høj har vi valg at der er 5 flasker (rom, baileys, gin, vodka, wishky) - (de skal stå med skænke-prob så gæsterne ikke laver half/half-drinks) når de flasker er væk - er der bare ikke mere :griner:- det er jo kun fra (efter kaffe og brudevals) ca kl 00:30-3/4:00 hvor vi skal have natmad.... og vi er 49 gæster - hvor det jo ikke er alle som drikker sprut... der er vin, øl og sodavand ad libitum...... :smolf: hele aftenen.... hvad siger i....er det helt off eller ???????????????

:griner:-

Ja da du jo ikke selv er klar over det vil jeg lige fortællle at det er en vildt god pris du har fået der :cheerleader3: 500 kr er normalprisen for en flaske på værtshus ( ihvertfald i Århus ) hvor du bare får flasken på bordet og selv skal skænke :-)

Man giver jo også ofte over 20 kr for alm en øl i en bar der har en indkøbspris på ca 4 kr...

Vi skal give 35 kr pr 2 cl sprut på feststedet. Det er 1225 kr pr flaske, og de var ikke vant til at sælge hele flasker, så har endnu ikke fået en pris. Jeg ville juble over din pris :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hey...

Vi skal holde festen på et hotel og prisen på en flaske sprut startede på 800 kr pr flaske.....det synes vi var VILDT dyrt... :) fik pruttet prisen ned til 500 kr pr flaske - synes stadig det er dyrt (når man tænker på at de koster 100 kr på tilbud i kvickly :loveboard: ) men efter prisen er så høj har vi valg at der er 5 flasker (rom, baileys, gin, vodka, wishky) - (de skal stå med skænke-prob så gæsterne ikke laver half/half-drinks) når de flasker er væk - er der bare ikke mere :griner:- det er jo kun fra (efter kaffe og brudevals) ca kl 00:30-3/4:00 hvor vi skal have natmad.... og vi er 49 gæster - hvor det jo ikke er alle som drikker sprut... der er vin, øl og sodavand ad libitum...... :smolf: hele aftenen.... hvad siger i....er det helt off eller ???????????????

:pokey:

Ja da du jo ikke selv er klar over det vil jeg lige fortællle at det er en vildt god pris du har fået der :cheerleader3: 500 kr er normalprisen for en flaske på værtshus ( ihvertfald i Århus ) hvor du bare får flasken på bordet og selv skal skænke :-)

Man giver jo også ofte over 20 kr for alm en øl i en bar der har en indkøbspris på ca 4 kr...

Vi skal give 35 kr pr 2 cl sprut på feststedet. Det er 1225 kr pr flaske, og de var ikke vant til at sælge hele flasker, så har endnu ikke fået en pris. Jeg ville juble over din pris :cheerleader3:

Hvor jeg bor, giver vi i byen 450-500kr på flaske sprut inkl sodavand....og de flasker vi skal have til brylluppet kommer bare til at stå med en skænkeprop i så gæsterne selv tager.... !! De "små ttil kaffen" skal vi også give 35kr på 2 cl sprut.... men synes da oz at prisen på flaskerne er ok :blush: nu...men stadig for dyr til at lave "fri bar" :griner:- - måske du skulle prøve at "prutte lidt med prisen" der hvor i skal holde det...man kan jo kun få nej

0

Del dette indlæg

hey...

Vi skal holde festen på et hotel og prisen på en flaske sprut startede på 800 kr pr flaske.....det synes vi var VILDT dyrt... :) fik pruttet prisen ned til 500 kr pr flaske - synes stadig det er dyrt (når man tænker på at de koster 100 kr på tilbud i kvickly :loveboard: ) men efter prisen er så høj har vi valg at der er 5 flasker (rom, baileys, gin, vodka, wishky) - (de skal stå med skænke-prob så gæsterne ikke laver half/half-drinks) når de flasker er væk - er der bare ikke mere :griner:- det er jo kun fra (efter kaffe og brudevals) ca kl 00:30-3/4:00 hvor vi skal have natmad.... og vi er 49 gæster - hvor det jo ikke er alle som drikker sprut... der er vin, øl og sodavand ad libitum...... :smolf: hele aftenen.... hvad siger i....er det helt off eller ???????????????

:pokey:

Hvor jeg bor, giver vi i byen 450-500kr på flaske sprut inkl sodavand....og de flasker vi skal have til brylluppet kommer bare til at stå med en skænkeprop i så gæsterne selv tager.... !! De "små ttil kaffen" skal vi også give 35kr på 2 cl sprut.... men synes da oz at prisen på flaskerne er ok :blush: nu...men stadig for dyr til at lave "fri bar" :griner:- - måske du skulle prøve at "prutte lidt med prisen" der hvor i skal holde det...man kan jo kun få nej

Jeg har også bedt om en pris pr flaske, men den kære dame mente for det første slet ikke det var nødvendigt med sprut, derefter ville hun lige regne på det. Så mangler bare at få et svar fra hende. Hun er ikke verdens bedste sælger :-) men det er jo godt nok for os så bliver vi ikke prakket noget unødvendigt på ærmet :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer