Chilliea

Hvordan gik det lige til ????

12 indlæg i dette emne

Hvordan kan det gå så hurtigt ?????

Startede ud med at det bare var noget man skulle lissom, vi skal jo også sikre børnene osv....

vi holder en have fest, helt uformeldt og stille og roligt........

MEN......så skete det, jeg begyndte at begive mig rundt på div. sider ( Og ja I piger bærer også jeres del af skylden )... Og nu er planerne jo nogle helt andre. :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Og man bliver jo afhængig af det her skidt!!!!! :thumbsupsmileyanim:

Er det kun mig der er gået fra 0-Zhilla på 14 dage

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan kan det gå så hurtigt ?????

Startede ud med at det bare var noget man skulle lissom, vi skal jo også sikre børnene osv....

vi holder en have fest, helt uformeldt og stille og roligt........

MEN......så skete det, jeg begyndte at begive mig rundt på div. sider ( Og ja I piger bærer også jeres del af skylden )... Og nu er planerne jo nogle helt andre. :loveboard::rolleyes:

Og man bliver jo afhængig af det her skidt!!!!! :thumbsupsmileyanim:

Er det kun mig der er gået fra 0-Zhilla på 14 dage

nej, søde :thumbsupsmileyanim: Du er ikke alene....

kom du bar ei gang...

knus sanne :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Nej slet ikke!

Da jeg startede ud herinde havde jeg helt andre planer end dem det endte med. Nej ikke helt, vi vidste hvordan rammerne skulle være, men altså derefter tog det fart..

Eksempelvis havde jeg en forestilling om at jeg på INGEN måde gad sidde og klippe/klistre i flere timer og dage for at lave invitationer og bordkort....

OK endte med at bruge en RET stor del af min tid på det, men resultatet blev også bare rigtig fint :thumbsupsmileyanim:

Håber ikke det render helt af med dig, det kan jo også gå hen at blive "lidt" dyrere en først antaget... :cheerleader3::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ææææælsker også planlægningen i stor stil ,det er super sjovt og jeg elsker at være kreativ :thumbsupsmileyanim:

Min kæreste og jeg startede også ud med at når nu vi havde et barn så burde vi jo også... osv. osv. Vi havde snakket om at vi "bare" ville gå på rådhuset og så holde en kæmpe grillfest bagefter. Her var det dog min kæreste der fik mig på andre tanker og gerne ville giftes i kirken. Jeg tænkte så: ok men så skal jeg i hvert fald ikke have et skrud af en brudekjole på :cheerleader3: . Men men men... Efterhånden som dagene gik og jeg fik øjnene rigtigt op for dette forum har det så sandelig taget til med indkøbene :thumbsupsmileyanim:

Så ja, dette sted er herligt men farligt :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim: Kamilla.

0

Del dette indlæg

Hvad kan jeg sige....

Jeg tilslutter mig absolut de andre :thumbsupsmileyanim:

Blev forlovet for 2 uger siden, og vi var sikre på at det bare skulle

"klares" under en ferie til grækenland...

Meen... jeg er da ved at komme på andre tanker :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror nu alligevel at kirke-drømmen er ved at overvinde mig,

nu skal jeg bare have overbevist manden :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer