AgnetheV

Agnethe og Thomas' bryllupsberetning - Vores FANTASTISKE Onsdagsbryllup d. 20 Maj 2009

192 indlæg i dette emne

Mens jeg løftede op i skørterne og lige inden afsløringen sagde jeg, så højt jeg overhovedet kunne "A' tosset med United" og det gav bare pote :balloons: Folk skreg af grin, da de så så, hvilket strømpebånd jeg havde på og så klimpede de på tallerkenerne og Thomas måtte op på stolen til mig og kysse...

post-35647-1244203747.jpg

Han synes det var en herlig overraskelse og det kunne ikke have været en meget bedre overraskelse... Nu skal jeg så have den på hver gang United spiller kamp, mener han....

post-35647-1244203809.jpg

Her stjæler han lige strømpebåndet - det var der ikke andre der skulle have fingre i jo... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Herefter blev festen rykket ind i kafferummet, personalet skulle lige rydde op, så vi kunne komme til at danse og her var det så meningen vi skulle have pakket vores gaver op... vi kiggede lidt på dem i stedet og fik en sodavand...

post-35647-1244204223.jpg

Så blev gulvet ryddet og der skulle danses - nøj hvor var Thomas altså tung at danse med... Vi startede fint ud, men så mistede han hurtigt takten fordi kjolen var i vejen og han måske lige havde fået et glas rødvin for meget til at have fuld kontrol over alle lemmer.... :balloons:

post-35647-1244204304.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

lidt mere dans...

post-35647-1244205194.jpg

Vil gætte på at kort efter billedet her blev taget så kyssede vi og 2 sec. efter det blev vi så hevet i hver sin retning... Mænnerne tog min Thomas og klippede sokker

post-35647-1244205257.jpg

Pigerne var så kede af at skulle rive i mit fine slør, så de var lidt langsomme til at komme i gang - Thomas kom over til os og stod og holdt mig i hånden... :balloons:

post-35647-1244205320.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så skulle vi samle folk ind, så vi kunne få skåret kagen for... Jeg var bare SÅ glad for den kage og hold op en respons jeg fik på den...

En veninde skrev at jeg skulle lave hendes bryllupskage og hendes kæreste var mindst lige så begejstret for kagen, for nu er ingen andre bryllupskager lige så god som Ferrero Rocher kagen... :balloons:

Svigermor har allerede bestilt kage til hendes 50 års fødselsdag og mine forældre sagde også jeg skulle lave kage til deres sølvbryllup til næste år... :)

post-35647-1244206144.jpg

læg lige mærke til at min hånd er nederst! :)

post-35647-1244206404.jpg

0

Del dette indlæg

Ja og så er vi jo nogle legebørn af format, når det kommer til sådan noget kage-noget, så at det ikke endte i madkamp det undre mig egentlig...

post-35647-1244206490.jpg

post-35647-1244206504.jpg

Kort tid efter kagen blev serveret kom natmaden også ind og så stod den ellers på skiftevis kage, suppe og dans og det var bare SÅ skægt!!!

Vi takkede af fra festen kl 01.45 og satte kursen mod hotellet sammen med mine svigerforældre...........

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har desværre ikke nogle billeder ude fra hotellet, så jeg vil slutte min beretning om vores dejlige bryllupsdag med dette smukke billede af Aalborg Tårnet...

post-35647-1244206720.jpg

Tak fordi i læste med :balloons:

Tak fordi du ville dele denne beretning med os :)

0

Del dette indlæg

Vi har desværre ikke nogle billeder ude fra hotellet, så jeg vil slutte min beretning om vores dejlige bryllupsdag med dette smukke billede af Aalborg Tårnet...

post-35647-1244206720.jpg

Tak fordi i læste med :)

Tak fordi du ville dele denne beretning med os :)

Jamen det var da så lidt :balloons:

Skøn beretning! Det lyder som om i har haft en helt perfekt dag og aften!!! :)

Tusind tak skønne Ann, det var en rigtig fantastisk oplevelse - nu glæder mig også til at følge mere af din helt perfekte dag

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde..

Hvor var det bare en SMUK beretning.... ihhh hvor jeg glæder mig til at lave min... :) heeh...

Træls med gave episoden :) Men super fedt at han blev glad for strømpe båndet.... Men hva med morgengaven???? - Hvad sagde han?? :)

Men ihhhh så smukke I er og så IN LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅVE i er... :balloons:

Klem

0

Del dette indlæg

Hej søde..

Hvor var det bare en SMUK beretning.... ihhh hvor jeg glæder mig til at lave min... :) heeh...

Træls med gave episoden :td: Men super fedt at han blev glad for strømpe båndet.... Men hva med morgengaven???? - Hvad sagde han?? :)

Men ihhhh så smukke I er og så IN LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅVE i er... :balloons:

Klem

Tusind tak smukke Gitte :)

Det var SÅ fedt at han var vild med strømpebåndet og han var rigtig overrasket og glad for morgengaven - vi brugte faktisk hans første gavekort allerede i mandags og det var jo så en tur i zoo...

Men jeg har jo helt glemt at fortælle hvad jeg fik i morgengave... det må jeg hellere gøre...

Tak for alle roser og de søde ord :) bliver jo helt rød om ørene, men ja, vi er stadig total nyforelsket!

Kram

0

Del dette indlæg

Jeg kom da lige i tanke om, at jeg ikke er helt færdig med at berette... Jeg har jo ikke flashet min morgengave...

Jeg fik denne hvidguldshalskæde med 3 brillianter i af min kære mand - faktisk var det ikke meningen at han ville have brugt så mange penge på gaven, men da han pegede den ud bland de halskæder den lå imellem, som alle var sølv, så fik han at vide, at den lå forkert og var af hvidguld og kostede en del mere... han mente det var skæbnen og at den måtte jeg bare have :) Jeg er SÅ glad for den :balloons:

post-35647-1244224120.jpg

billedet er desværre en smule uskarpt, men brillianterne sidder nederst i den nederste bue...

og så er min kjole jo også kommet på gine - jeg har bare lyst til at tage den på hver evig eneste dag... :)

post-35647-1244224171.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak for din fantastiske beretning, skønt at følge med på sidelinien. Det er tydeligt at mærke den glæde I har haft i løbet af hele dagen :balloons: Og kan da med de roser du har fået, mærke, at jeg bliver nød til også at prøve at lave en lignende kage.

Endnu engang tillykke den store dag :)

0

Del dette indlæg

Når vi nu ikke selv kunne få lov til at pakke gaverne ud, så må jeg da lige flashe dem lidt herinde i det mindste... :balloons:

post-35647-1244225075.jpg Denne vase fik vi nede fra pigerne i Lilly

post-35647-1244225116.jpg

Sættet fik vi fra min fars søskende, som ikke var inviteret med til brylluppet

post-35647-1244225145.jpg

Faddet fik vi fra min bedste venindes forældre (som jeg kalder for mine bonusforældre, for de har altid været der for mig)

post-35647-1244225192.jpg

Dette gigantiske monster af en køkkenmaskine fik vi at Thomas' onkel... jeg havde bare skrevet på ønskeseddelen, at vi gerne ville have en foodprocessor der kunne holde til mine underlige madeksperimenter og så får vi bare den største der er på markedet... den står forresten opdelt i 3 skabe nu... :)

post-35647-1244225267.jpg Gaven fra mit venneslæng

Redigeret af AgnetheV
0

Del dette indlæg

Mange tak for din fantastiske beretning, skønt at følge med på sidelinien. Det er tydeligt at mærke den glæde I har haft i løbet af hele dagen :balloons: Og kan da med de roser du har fået, mærke, at jeg bliver nød til også at prøve at lave en lignende kage.

Endnu engang tillykke den store dag :)

Jamen var så lidt og tak fordi du havde lyst til at følge med... og tak for lykønskningerne - håber du får lige så stor succes med kagen, som jeg havde :)

0

Del dette indlæg

post-35647-1244225631.jpg

Denne dejlige sautérpande fik vi af min bedste veninde og en af mine forældres bedste veninder

post-35647-1244225676.jpg

Denne omgang fik vi af min lillebror og vores "paponkel" (min fars bedste ven) samlingen blev dog senere byttet til vinglas fra Grand Cru, lidt krydderriglas og en oliekaraffel

post-35647-1244225779.jpg

Dette stel er fra da mine bedsteforældre blev forlovet (mine bedsteforældre kunne have haft diamantbryllup 19. maj sidste år) og min bedstefar bestemte at dette skulle være en gave til os og så fik vi også et pænt tilskud til en ny seng... Der kommer flere billeder af stellet når det er sat på plads...

Redigeret af AgnetheV
0

Del dette indlæg

post-35647-1244226056.jpg

Rigtig fin brødkurv/frugtkurv, som vi fik af THomas' moster, onkel og kusine

post-35647-1244226101.jpg

Dejlig forkælelsesgave, fra et vennepar, som ved at vi begge er vilde med mad og brunch specielt!

post-35647-1244226146.jpg

Dejlige gavekort - et fra min tidligere bofælle, fra da jeg først flyttede til Aalborg og så et fra min farbror og hans kone

post-35647-1244226184.jpg

Gaven fra Thomas' bedstemor hvortil der fulgte et større beløb som tilskud til rejse eller seng...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer