Posted June 12, 2009 (edited) · Report post I oktober 07 skrev lars til mig på en dating side en af de der beskeder man bare ikke gider at svarer på .... *sender dig lige et vink' hvor ligegyldig er den besked lige. Men jeg må ha' kedet mig for jeg skrev tilbage. Hvor var det bare dejligt men en ordblind mere tænkte jeg, alle de fejl der var i de par linier der var i de første 3-4 mail gjorde at jeg var sikker på han ikke kunne stave lige som jeg, men modigt at han turde skrive. Jeg havde mine regler ang. dating sider (sådan mere for at passe på mig selv) nogle af dem er at man skriver sammen meget før man udveksler msn adr. og endnu længere før der bliver tale om udveksling af tlf. nr. Men 4 mail (den første aften) og så fik han mig overbevist om at han ikke var farlig og vupti han var på min messenger. Så mens vi var der på messenger fik han forklaret mig han var på mallorca for at uddande sig til dykker instruktør og det var derfor der var så mange stavefejl for der mangler bare nogle bokstaver i deres alfabet og alså også på tastaturet Nå men efter 2½ time lukkede internet cafeen og det var tid til at slutte men jeg fik da lige hans nr. :hvis jeg turde at ringe så kunne jeg bare gøre det. Jeg tror jeg sad som forstenet i 10-15 min. og smilede fjoget foran min pc, og så sendte jeg da lige en sms vel vidende at han kunne se mit nr. og fik da også en retur. 1-2 dage efter ringede han til mig (alså efter utallige timer ved pc,en og rigtig mange sms,er) Og nu blev det dyrt 10 dage og en samlet regning på ca. 5800,- Lars mente at jeg var pengene hver men jeg tænkte nok ja... ja.... han bliver klogere. Vi mødtes 1. gang ved tivoli d. 17.10.07 kyssede efter 2 min. Sluttede vores 1. date efter 42 timer. Flyttede sammen efter 1 uge. Blev forlovet 08.02.08 Blev viet på rådhuset 06.12.08 uden nogen vidste noget før vi stod på rådhuset. Og nu venter vi på at gøre det ordentligt For at gæmme lidt af det særlige mangler vi nye ringe som så skal på højre ringfinger ( brugte vores forlovelses ringe og lod dem sidde hvor de sad alså på venstre ) Og ingen af os skifted navn endnu. Det er gået stærkt Ja. . . . Men det var bare rigtig kunne jeg mærke Og nu er jeg her Mig der aldrig har været gift og heller ikke har ville Her under kan du nemt finde .... Ballerup Kirke kjole 1 / Kjole 2 Kjolen jeg skal giftes i Sko1 / sko2 / Sko3 / Skoene jeg skal giftes i Ringene Monogram Brudepigekjoler / Skørter / Brudepigesko SDT Magneter Gommens tøj Habit / Vest og Kravat / Sko Denne her er bare så vi selv kan holde styr på det Så hurtigt som muligt Grøn helt tjæk på Orange i gang med Blå fravalgt Beslutte hvor og hvornår I vil giftes og bestil tid hos præsten Få en ægteskabserklæring og send den tilbage til kommunen Læg et budget for brylluppet Reservere lokaler til festen/receptionen Bestille tid hos fotograf Bestille karet eller limousine Lave en gæsteliste Vælge forlover Bestille musikken Begynde at kigge på brudekjoler eller aftale med en syerske hvis kjolen skal fremstilles specielt Kigge på bryllupsrejse 3-5 måneder før Lave en ønskeseddel Holde møde med præsten: Aftale med pyntning af kirken Spørge om fotografering under vielsen Bestemme hvilke salmer der skal synges Snakke med blomsterhandleren om blomster til brudebuket, knaphulsblomst og og kirken Købe vielsesringe Bestille bryllupskage Bestille tid på Rådhuset Bestille bryllupsrejse (Check Jeres pas og om I skal have vaccinationer) Booke evt. værelse til bryllupsnatten 2 måneder før Bestille invitationskort, menukort, bordkort, samlehæfte og andet der skal trykkes Sende invitationer ud til gæsterne (husk adresse på kirken og feststedet) Bestille blomster Vælge toastmaster Købe/bestille brudekjole og tilbehør Købe/bestille tøj til gommen Købe morgengave 1 måned før Lave bordplan og skrive bordkort Kontrollere at tøjet til bruden, gommen og brudepiger er i orden Købe gaver til forlover, brudepiger og -svende, toastmasteren og andre hjælpere Besøge frisøren og planlægge hår og make-up. Skal bruden selv ordne hår og lægge make-up: sørge for at hun har alt, hvad der skal bruges Bestille valuta, hente rejsecheck eller bestille visa-kort til bryllupsrejsen Give besked om evt. navne og adresseændringer efter vielsen Giv besked om det endelige antal gæster til køkkenet, til det dinér-transportable firma der skal levere maden. Gør det gerne skriftligt så der ikke opstår misforståelser Arrangere bryllupsnatten Øve på brudevalsen Hente vielsesringe Skrive tale 1 uge før Kontrollere om alt er parat til bryllupsrejsen Pakke kufferter og købe det sidste Holde generalprøve på selve bryllupsceremonien, gerne sammen med forloveren og brudepiger og -svende Tage en sidste kontrol af tøjet Gå skoene til derhjemme så de ikke klemmer for meget Dagen før Dække bord og lægge bordkort på plads eller sørg for at restauranten gør det Gennemgå morgendagens plan Gå tidligt i seng - hver for sig Selve bryllupsdagen Stå op i god tid og få et godt morgenmåltid Læg tøjet frem Sørge for at få hentet brudebuket, knaphulsblomst og evt. blomster til håret Tag af sted til frisøren i god tid (husk blomster, slør eller andet til håret) Tag af sted til kirken eller rådhuset i god tid Efter brylluppet Få brudebuketten sendt til tørring/konservering Aflevere takkegaver Sende takkekort Sende tøjet til rensning og returnere evt. lejet tøj Lave scrapbog med alle minderne Hente billeder hos fotografen Få navnet ændret i passet Edited April 11, 2010 by cvr 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 13, 2009 · Report post Jamen velkommen til Håber du falder gost til her og finder en amsse inspiration der kan være med til at gøre jeres dag rigtig dejlig. Dejligt at du af uforklarelige årsager klappede hesten og gav ham en chance, trods "stavefejl" ;-) Nogle gange sker det mest usanslynlige bare når man mindst venter det, når man for en stund er villig til at slippe tøjlerne en anelse... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 13, 2009 · Report post Synes din historie er skøn (og godt skrevet ;)) og byder dig velkommen her i zillaernes paradis! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2009 · Report post Jamen takker til jer begge, jeg er sikker på jeg bliver glad for at være her Nå men det der er på plads er at vi skal velsignes i Ballerup Kirke d. 10/04-10 kl. 12:00 (har valgt tideligt bl.a for at kunne nå brudevalsen inden kl 24:00 ) men også fordi JEG har valgt at vi ikke skal sove sammen natten før (og vi kan ikke undvære hinanden ret længe) Og det var også det mest praktiske med hensyn til lokale som slukker for strømmen kl. ca. 02:00 ville være ærveligt at festen først starter når den bør slutte. (pist. . . og Lars har været gift før og det var et sent bryllup kl. 16:30 derfor vil jeg også have det er anderledes denne gang) Lokalet har vi også tjæk på det bliver et beborelokale 10 km. fra kirken og vores hjem, med plads til 80 per. Vi regner med at invitere ca. 40 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2009 (edited) · Report post Så er der købt ind til slør som jeg har besluttet selv at lave (tror nu ikke det bliver til noget hjemmelavet) Edited September 28, 2009 by cvr 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2009 (edited) · Report post Der er Sytråd, pærler til at sprede på sløret og blomsterbånd til kanten hele vejen rundt og så selvfølgelig rødt brudetyl Edited June 15, 2009 by cvr 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2009 · Report post Hej og meget meget velkommen her til BK :-) Du er allerede godt i gang med at købe ind og være kreativ og har tilmed lært, at vi eeeeeeeeeeeeelsker billeder herinde. Det er bare super skønt Glæder mig til at følge din planlægning 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2009 (edited) · Report post Så er de her sko bestilt :yeah: Måske man kunne sy lidt perler på dem også Edited June 15, 2009 by cvr 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2009 · Report post Hej Christina jeg syntes rigtigt godt om dit valg af både slør og sko, det tegner rigtigt godt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2009 (edited) · Report post Tak søde mor husk jeg sender regningen til dig Propper lige et billed ind mere af det bånd der skal pryde mit slør men lidt tættere på Edited June 15, 2009 by cvr 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2009 · Report post Velkommen herinde. Jeg er lige startet, men er allerede rigtig glad for alt det guld, der ligger herinde. Glæder mig til at følge din tråd. Og så skal være meget velkommen til at besøge min ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 16, 2009 (edited) · Report post Jubi . . . . sko er kommet og de passer behøver ikke engang at gå dem til tror jeg de er nemlig dejlige bløde Edited June 18, 2009 by cvr 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 22, 2009 · Report post åhe . . . faldt over denne kjole med slør på ebay og nu venter jeg på svar fra sælger om den kan laves som jeg vil have den 1. problem er jo at jeg vil være rød med silver og det skal sløret også være så. . . . . . . venter på mail 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 22, 2009 · Report post og et til 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2009 · Report post Velkommen til Og tillykke med den forestående velsignelse FEdt at du kører det i rødt. Og skønt med alle de billeder 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2009 · Report post Velkommen til Og tillykke med den forestående velsignelse FEdt at du kører det i rødt. Og skønt med alle de billeder Jeg har på inted tidspunkt været i tvivl om rød er lige det jeg skal være og så er det jo Kærlighedens farve 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2009 · Report post Velkommen til.... - og tillykke med det forestående bryllup..... - vildt flot kjole du har i tankerne!!!! Glæder mig til at følge din tråd. /Lene 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2009 · Report post Hej Christina Det er min første tur omkring din tråd - men det bliver sikkert ikke den sidste. Sikke en dejlig historie, I har sammen! Og super-super-flot kjole! Det bliver spændende at se, om de kan lave den i rød! Jeg glæder mig til at se mere! Kærlig hilsen Line 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2009 · Report post :mailbox: Whie. . . . .. Så skulle den være i orden den bliver lavet i rød med sølv dims og slør i samme farver jeg har bedt om der skal snørre i ryggen ( det har Lars faktisk været med til at vælge bl.a. fordi det kan tilpasses lidt ) og slæb på. Og jeg vil have ca. 5 cm. brede stropper med der kan tages af og gerne med den samme 'pynt' som er i kanten af slør og kjolen. Penge er overført via pay pal og jeg har fået mail fra dem om at de sender en bekræftigelse med alle aftalerne som jeg skal godkende. Ihe . . . det bliver 6 lange uger 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2009 · Report post Hej Christina! Det er en fantastisk flot kjole, det bliver spændende at se den Masser af kram 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2009 · Report post Du bliver da super super smuk - synes det er modigt med rødt, men jeg elsker det allerede. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2009 · Report post Du kan jo lave en stola af dit eget røde tyl eller måske denne her lige er dig? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2009 · Report post Du kan jo lave en stola af dit eget røde tyl eller måske denne her lige er dig? ja måske jeg kan bruge tyllet til det :-) men den der pels ting er ikke lige mig tror jeg hvis det overhovet er muligt med det laaangge slør at have noget på Det bliver en udfordring 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 24, 2009 · Report post Den sidste mail fra kina : Hello friend, From today we start to make the dress for you. Usually it will take five weeks to finish because we must assure the high quality of these dresses. So we hope that you could be patient during this period. When the dress is finished, we will send message to inform you! Thank you Chunhong Uhe . . . . . . det bliver 5-7 laaaannnggggeee uger 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 25, 2009 · Report post Så her jeg bestilt lidt til håret, smykker øjenskygge 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites