Guest cvr

Lars & Christina's bryllup d. 10.04.10

863 indlæg i dette emne

Annonce ♥

de er hurtige for nu ser det sådan ud

Dato Kl. Registrering

17. juli 2009 15:50 Registreret i udlandet

20. juli 2009 23:45 Afsendt til DANMARK

30. juli 2009 17:20 Ankommet til DANMARK

30. juli 2009 17:20 Under toldbehandling

31. juli 2009 09:20 Tilbageholdt da faktura mangler

Øhe :thumbsupsmileyanim: . . . . Tis og pølser (pis og lort)

Nu må lars lige hjælpe mig når han kommer hjem

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så er der kommet post fra post danmark om de mangler faktura på min kjole så nu er der taget kopi af min betaling til paypal og faktura.

Det skal så lige i postkassen her sener.

jeg mailede bare et dok m paypal-info og faktura. Det accepterede de osse og sendte den ret hurtgt igennem.

knus Sanne :iloveyou::iloveyou::heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post danmarks toldbehandlings system er sq :heart: ligesom resten af post danmark ( i ballerup)

den er så her stadig :thumbsupsmileyanim:

Dato Kl. Registrering

17. juli 2009 15:50 Registreret i udlandet

20. juli 2009 23:45 Afsendt til DANMARK

30. juli 2009 17:20 Ankommet til DANMARK

30. juli 2009 17:20 Under toldbehandling

31. juli 2009 09:20 Tilbageholdt da faktura mangler

Vi har så i lørdags både sendt det de manglede på mail og med alm. brev,

da jeg ringede til dem i dag spurte han fandme om jeg ikke lige ville sende det på mail igen :griner:-

Redigeret af cvr
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men min kære mand Lars har haft fat på toldpakke folkene og......

.

.

.

.

.

.

Fa.... om hende han fik fat i ikke siger den er sendt i dag :thumbsupsmileyanim:

men hun kunne godt se at t & t ikke var blevet opdateret/registreret :lol:

Nå men dejlig nyt er det da.

så . ..

:griner:-:heart::cheerleader3::cheerleader3::denmarkflag::blush::blush::blush:-HAHA-:biggrin::)

Redigeret af cvr
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej mor og far er advaret for skal hjem til dem i morgen hvis den kommer

Men måske det først kan blive om eftermiddagen/aften.

Mine forældre betaler jo 8000 kr. for at jeg kan se lækker ud på den store dag,

Hade lovet dem at de skulle med ud at købe kjole men nu jeg bestiller fra kina skal de ikke snydes

(kjolen skal også hænge hos dem)

Og min mor GLÆDER SIG :thumbsupsmileyanim::griner:- næsten lige så meget som mig :heart::cheerleader3::cheerleader3::denmarkflag::blush::blush::blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NEJ :thumbsupsmileyanim:

For de ved slet ikke hvor den er nu hverken postdanmark eller ekpresspost så nu sagde den 'søde dame' fra post danmark at vi lige skulle give den nogle dage inden vi gjorde noget.

Er jeg helt unormal når jeg siger at jeg er hissig

Redigeret af cvr
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde gået fuldstændig bananas!!!! Hvad mener de med, at de nu ikke ved hvor din pakke (kjolen) er???? Det er da virkelig ikke et svar man sådan kan give!!!

Jeg selv har været ansat i et pakkepost firma, og må sige at dette som regel er et meget skidt tegn. Enten er den allerede på vej ud til dig, men der er noget galt i deres systemer siden de ikke kan se pakken, ellers kan kjolen være på rundrejse i DK, og de har mistet sporet på den. Hvis det sidste er tilfældet, kan der desværre godt gå et stykke tid, før du ser din pakke.

Er din pakke forsikret og med track and trace nummer??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja det er den.

Lars snakkede med post told i går og der kunne hun se de ikke længre hade den på lager men at de hade glæmt at registrere den på t&t

så hun regnede da med vi fik den idag.

Lars har så ringet kl. 12:30 i dag og der prøvede de at ringe til jetpost (som den skulle være hos nu) og de var heller ikke klar over hvor den var :thumbsupsmileyanim:

Så først i kastrup og nu væk pga. de glemmer at opdatere t&t når de sender den vidre.

Så ja stik mig en tudekiks

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer