Guest cvr

Lars & Christina's bryllup d. 10.04.10

863 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Årrrh hvor nuttet....!!! Og I vidste slet ikke hun var gravid ??

Nej, vi troede hun hade taget lidt på

men hun fødte lidt før beregnet i juni og hannen var derfor ikke taget fra endnu da vi opdaget hun hade født fjernede vi ham

max. 12 timer efter hun hade født men han hade haft heldet med sig åbenbart :cheerleader3:

Og det var bestemt ikke meningen.

Vi avler marsvin med stamtavler og der plejer alså at være styr på det MEN. . . . :cheerleader3: ups.........

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

He he kan i fortælle mig hvor den er, for hverken Lars eller jeg er helt sikre på havd de mener :cheerleader3:

Men kjolen min det er det :cheerleader3::cheerleader3::blush::cheerleader3::denmarkflag::cheerleader3::cheerleader3:

Time Place Status

2009-9-10 18:00:00 SHANGHAI Arrived at Shanghai Yanwen Sorting Center

2009-9-10 20:00:00 SHANGHAI Despatched from Shanghai Yanwen Sorting Center

(Please use Inquery NumberEE117881602GB) Keep Tracking

2009-09-13 13:05 Import Gateway Acceptance Collected from customer

2009-09-14 23:29 International Hub Arrived at outward Office of Exchange

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he kan i fortælle mig hvor den er, for hverken Lars eller jeg er helt sikre på havd de mener :cheerleader3:

Men kjolen min det er det :cheerleader3::cheerleader3::blush::cheerleader3::denmarkflag::cheerleader3::cheerleader3:

Time Place Status

2009-9-10 18:00:00 SHANGHAI Arrived at Shanghai Yanwen Sorting Center

2009-9-10 20:00:00 SHANGHAI Despatched from Shanghai Yanwen Sorting Center

(Please use Inquery NumberEE117881602GB) Keep Tracking

2009-09-13 13:05 Import Gateway Acceptance Collected from customer

2009-09-14 23:29 International Hub Arrived at outward Office of Exchange

Jeg tror uden du må hænge mig op på det, at så er den ankommet i DK, men måske du kan tracke den via postdanmark nu?

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
He he kan i fortælle mig hvor den er, for hverken Lars eller jeg er helt sikre på havd de mener :cheerleader3:

Men kjolen min det er det :cheerleader3::cheerleader3::blush::cheerleader3::denmarkflag::cheerleader3::cheerleader3:

Time Place Status

2009-9-10 18:00:00 SHANGHAI Arrived at Shanghai Yanwen Sorting Center

2009-9-10 20:00:00 SHANGHAI Despatched from Shanghai Yanwen Sorting Center

(Please use Inquery NumberEE117881602GB) Keep Tracking

2009-09-13 13:05 Import Gateway Acceptance Collected from customer

2009-09-14 23:29 International Hub Arrived at outward Office of Exchange

Jeg tror uden du må hænge mig op på det, at så er den ankommet i DK, men måske du kan tracke den via postdanmark nu?

:cheerleader3:

Er gjort og der står ikke så meget andet at den er registreret. vi gætter på den er i GB men aner det ikke ?????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::):cheerleader3::cheerleader3:

Uden at være blevet taget i tolden :thumbsupsmileyanim:

Dato Kl. Registrering

11. september 2009 12:06 Registreret i udlandet

15. september 2009 23:41 Afsendt til DANMARK

16. september 2009 15:04 Ankommet til DANMARK

16. september 2009 20:53 Ankommet til 704 Københavns Pakkecenter

Så. . . . i morgen :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Redigeret af cvr
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer