Guest cvr

Lars & Christina's bryllup d. 10.04.10

863 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Uha, det bliver spændende med den kjole. Jeg er mindst lige så spændt som dig - eller næsten i hvertfald :thumbsupsmileyanim:

Den make-up du viser (den øverst til højre) ligner meget den stil jeg havde. synes det var perfekt harmoni mellem lys og mørkt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja disse her får min mand om morgnen når han står op hos mine forældre.

Der er en masse symbol i dem

For det første har de røde øjne som hans skjorte og min brudekjole (han er ikke klar over jeg skal være rød)

Og så er det søheste som er et vanddyr lige som ham, han er dykker instruktør og elsker bare vand.

Samt han en gang fortalte mig de var helt fantastiske fordi bliver sammen med deres eneste ene hele livet, bliver den ene syg eller dør finder den anden ikke en ny der har vi så symbolet 'for evigt'

Der er sten på manchetknapperne samt at det hos søhesten er manden der går gravid det skal så symbolisere at min mand er en blød en der ikke er bange for at vise det.

Så derfor er disse på vej til Ballerup :thumbsupsmileyanim:

post-38517-1257799195.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja disse her får min mand om morgnen når han står op hos mine forældre.

Der er en masse symbol i dem

For det første har de røde øjne som hans skjorte og min brudekjole (han er ikke klar over jeg skal være rød)

Og så er det søheste som er et vanddyr lige som ham, han er dykker instruktør og elsker bare vand.

Samt han en gang fortalte mig de var helt fantastiske fordi bliver sammen med deres eneste ene hele livet, bliver den ene syg eller dør finder den anden ikke en ny der har vi så symbolet 'for evigt'

Der er sten på manchetknapperne samt at det hos søhesten er manden der går gravid det skal så symbolisere at min mand er en blød en der ikke er bange for at vise det.

Så derfor er disse på vej til Ballerup :thumbsupsmileyanim:

Hvor er det bare en sød og smuk gave :cheerleader3: . Jeg sad og blev sådan lidt halv-rørt af at læse det :cheerleader3::cheerleader3::super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa.

Nej hvor er den en sød gave til gemalen du har fundet på. Lige da jeg så dem tænkte jeg "søheste, det er sq da lidt sært" men da jeg læste dine begrundelser blive jeg helt solgt og overvejer endda at stjæle lidt inspiration til min kommendes tale. ;)

Sjovt at følge din kjoleproces, det er rigtig spændende. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa.

Nej hvor er den en sød gave til gemalen du har fundet på. Lige da jeg så dem tænkte jeg "søheste, det er sq da lidt sært" men da jeg læste dine begrundelser blive jeg helt solgt og overvejer endda at stjæle lidt inspiration til min kommendes tale. ;)

Sjovt at følge din kjoleproces, det er rigtig spændende. :thumbsupsmileyanim:

Du stjæler bare jeg vil også selv bruge det i min tale, men vil så også sige at jeg var tæt på at vælge delfiner men det har noget med deres sexuelitet

at gøre de er nemlig et af de få dyr der ''gør det'' for sjov :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer