Guest cvr

Lars & Christina's bryllup d. 10.04.10

863 indlæg i dette emne

Altså, jeg blev helt rørt over dine overvejelser omkring søhestene. Har du tænkt at vedlægge et lille brev, når han får dem, hvor du skriver lidt om symbolikken, for så tror jeg ikke, der er et øje tørt. :thumbsupsmileyanim:

Nej for hvis jeg ikke tager meget fejl så ved han det bare når han får dem.

Men vil sige det i min tale

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nå Tøser så er der billeder igen.................................

Jeg har skrevet til dem at den halsudskæring de har tegnet er super ok

og at jeg syndtes slæbet er forskelligt fra højre til venstra siden

men at jeg rigtig godt kan lide Højre side som er OK

vil i se billeder ???

???

??

??

?

?

ok

post-38517-1258118671.jpg

Redigeret af cvr
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer