Guest cvr

Lars & Christina's bryllup d. 10.04.10

863 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja så er lars og jeg enige om at vores 3 brudepiger skal være samme farve som Lars vest og skjorte har :grin2:

Og modsat hvad min kjole er men det hved han jo ikke :)

Vi har forhørt os hos de 2 store og de syndtes det er ok, så mon ikke Sarah på meget snart 7 år også syndtes denne her er sej

Vores piger er på vores brullupsdag 7-10-15 år og vi mener at det er det bedste vi har kunne finde eller rettere vi er ret vilde med denne her kjole til dem alle 3 :)

De skal så være sølvgrå med rød krave,sjøjfe og 'striber' ned bag på

Hvad syndtes i ??????

post-38517-1255036936.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he hade sat manden i gang med at finde nogle strømber til mig på nettet

Jeg sagde de skulle være sorte eller hudfarvet han fandt en fin side med strømber til store piger og et par sorte selvsiddendne.

Nej hvor er de fine :):):) men jeg hade hurtigt spottet de her som jeg så har bestilt :cheerleader3:

post-38517-1255069731.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Upser igen :cheerleader3:

Så har vi fundet pigernes sko de får ens sko alle 3

Dog får de 2 små kun hæle på 3,75 cm. hvad der ikke passer Stefanie på 10 år særligt godt :bearhug:

Og Jennifer på 15 år får hæle på 6,25 cm (hun er en haj på selv 10 cm hæle)

og

kunne

jeg

jo

ikke

dy

mig

:loveboard:

Så jeg bestilte et par til mig selv også, dog ikke magen til pigernes og mine hæle bliver på 5 cm.

Først et billed af hæl muligheder og vores 3 dejlige tøsers brudepigesko :thumbsupsmileyanim:

post-38517-1255207349.jpg

post-38517-1255207396.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Super fine sko til både dig og pigerne. Dansesko er meget blødere end almindelige sko og meget behagelige at have på, men men de skal altså gåes til, som alle andre sko - bare lige lidt information fra en danser. Men altså et super valg :thumbsupsmileyanim:

tak for din bemærkning :cheerleader3:

Det med vi skal gå vores sko til ''tror'' jeg sørme ikke vores piger bliver kede af at få afvide :carrot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej... ved ikke om det var ment som et link men tak for hjælpen nu ha jeg fundet et sted hvor jeg kan få de rigtige sko til både mig og mine brudepiger....

så det kan godt være at jeg lige skriver igen når jeg skal til at bestille dem...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor dejligt ikke at ryge i tolden...

Jeg syntes lokalerne ser rigtig hyggelige ud.

De lokaler er meget billige beborelokaler hvor jeg har boet som barn (og min farfar og farmor stadig bor)

Jeg kan huske begge mine forældres 30 års fødselsdage blev holdt i de lokaler.

Der er da også nogle af familiens større bryllups dage der er blevet fejret der ALSÅ..........

En masse dejlige minder helt tilbage til jeg var 8-9 år gammel, heldigt at Lars også syndtes det var en god ide :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer